View Full Version : Graspop 2009
Fris en blij. Over een paar uur vertekken... http://forum.weapons.be/images/smilies/woohoo.gif
Dat zal mijn 6e combiticket worden.
Wiellem
25 juni 2009, 11:17
Vanavond vertrekken wij hier ook :)
Madcow
25 juni 2009, 11:22
OK dan, nog ff en dan:
Killswitch engage, chickenfoot, suicidal, anthrax, sacred reich, devil driver, lamb of god, all that remains, trivium, scar symmetry, pestilence, dream theater, death angel, exodus en the gathering!
Wat een line up!
The gathering was zeer goed in Heerlen. Tenminste dat zei een kameraad van me. Exodus is altijd feest. :)
classicrooock
25 juni 2009, 14:07
packed and sacked ready to rumble!!!:blast::blast::blast:
Strangegun
25 juni 2009, 22:52
Morgen om 9 uur vertrekkennn :rockon:
veel plezier mensen :blast:
Het was zeker gaaf! ondanks dat ik vooraf het programma een beetje vond tegenvallen was het zeker goed te doen.
Gaafste band was anthrax!
Chickenfoot vond ik zwaar tegenvallen.
motley crue vond ik de stem wat gaan vervelen na een paar nummers.
new deep
29 juni 2009, 13:39
Het was zeker een geslaagd festival met voor mij de uitschieters zoals God forbid, Chickenfoot, Mastodon, Lamb of god, de nieuwe stage-indeling en het weer!
Jammer alleen dat Killswitch Engage was gecancelled en Jupiler ipv Maes was ook iets minder :)
Strangegun
29 juni 2009, 14:28
Yea, het was super vet! :)
Net uit de douche. Supereditie! Alleen de affiche kon nog beter, al heeft MM uitlachen wel deugd gedaan. :seriousf:
Cheetoria
29 juni 2009, 16:21
MM heb ik niet gezien, geen zin in. Mötley Crüe vond ik echt een grap. geen zak aan, slecht, en geen muziek maken. zet dan Dream Theatre als main act.
uitschieters: Disturbed, Dream Theater, Scar Symmetry(!), KORN!!!:crazyhappy:
Delain was niet slecht, en blij verrast was ik met Static X.
super vet! en bruin da'k ben jongen...
Speeddemon
29 juni 2009, 16:22
Het was zeker gaaf! ondanks dat ik vooraf het programma een beetje vond tegenvallen was het zeker goed te doen.
Gaafste band was anthrax!
Chickenfoot vond ik zwaar tegenvallen.
motley crue vond ik de stem wat gaan vervelen na een paar nummers.
Vince Neil's 'timbre' moet je liggen ja. :seriousf: Ik vond de Crüe erg gaaf. Sacred Reich, Death Angel en WASP waren supervet! Anthrax begon sterk (Indians, Caught in a Mosh, Madhouse) maar kakte toen in, vond ik. Als ze Metal Thrashing Mad ofzo hadden gespeeld, was 't feest compleet.
Jupiler ipv Maes vond ik een goeie zet; het weer was af en toe iets té goed.
Mooi waren de stofwolken bij het mainstage, als er een circlepit of wall of death werd ingezet. :rockon:
classicrooock
29 juni 2009, 17:50
lekker kapot hier:blast:
uitschieters voor mij waren:chickenfoot,,legion of teh damned,cob,hatebreed,monster magnet,static x,wasp,en nog een paar
teleurstellers:( alle main acts,disturbed,nightwish
goede zet:jupilet voor maes en monster energy!!!!!
timmmaaaaaaaiiiihh!!!!!!!!!!
Realeigo
29 juni 2009, 18:16
(imo) De fucking beste band van het hele festival was gewoon chickenfoot naruurlijk!
Motley Crue viel wat tegen door de lange pauzes tussen elk nummer in.
Desondank nog steeds een vette show en het was ook een van de bands die hoog op het lijstje stond van bands die ik nog eens moest zien.
Onverwachte coole shit: Korn die Another Brick in the Wall doet, Slipknot was nog best leuk ook. Diablo blvd, Buck Cherry, Papa Roach, Soulfly en Heaven en hell natuurlijk.
Arvoitus
29 juni 2009, 18:41
Mijn vriendin en ik om 20:10 naar Marquee 1 voor Death Angel:
Ladies and Gentlemen ... GOJIRA!"
Kut ...
Jellyfish00
29 juni 2009, 19:58
Nog op het podium geklommen bij Suicidal Tendencies, Parkway Drive en Devildriver waren erg goed, en Slipknot was wel gaaf. Marilyn Manson vond ik maar een vaag ventje, en wat een slecht einde.
pinchaholic
29 juni 2009, 21:11
Gisteren toch maar met een maat van me vanuit Rotterdam naar Dessel geblazen, wat een heerlijk dagje. Absolute topper voor ons was Trivium (ik had het niet verwacht) Wat een sound, wat een riffs en wat een gruwelijke solo's; het kwam allemaal goed uit de verf.
Ik vond ze op laatste album Shogun al erg gegroeid, maar deze jongens beginnen nu echt toch een soort van credibility te krijgen. Ik gun het ze van harte!:cooler:
Anyways, prima dagje... iemand foto's?
wiegersma
29 juni 2009, 21:39
Ik ben alleen vrijdag geweest. 'I say Mötley, you say Crüe!"
Heaven + Hell was ook zwaar oke. Beter dan op Waldrock. Waps en Samael stonden ook sterk.
's ochtends konden we onze tent (bijna) niet meer terugvinden... pfff, voorbij de struikjes en dan het veld op. Hadden we datzelfde nu maar bij andere struikjes gedaan, dan waren we niet zoveel scheerlijnen tegengekomen.
dat chickenfoot zo hoog gewaardeerd is. ik vond het niet echt super ofzo. het was goed maar had er meer van verwacht als je bekijkt dat er leden van vanhalen inzitten en dan met satriani en chad. Waarschijnlijk had ik de verwachting wat te hoog gezet.
trivium was idd erg goed. en ook UFO vond ik zeker gaaf. ze stonden wat vroeg dus was wat gaar maar zeker gaaf. vette sound en hij had volgens mij de nieuwe ENGL fireball staan. Gaaf solootje gaf hij weg.
pinchaholic
29 juni 2009, 22:33
Gearslut die ik ben, moet ik toch even het volgende kwijt:
Las een tijd terug dat Trivium een fall-out hadden met Dean en niet langer Dean endorsen. http://www.sevenstring.org/forum/general-music-discussion/78477-so-it-seems-like-matt-heafy-is-moving-to-gibson.html
Heafy is overgestapt naar Gibson en boze tongen beweerden dat Gibson een seven-string explorer voor hem zou ontwikkelen. Grappig is dat ik em gisteren op een seven-string epiphone V zag rossen. http://www.trivium.org/images/news/trivium-26.jpg
Ben benieuwd waar dit heen gaat! :blast:
Heaven and Hell was vet!!
Gisteren was Cob goed.
Afterparty in de metaldome en vanmorgen pas om 5:15 de tent in.
Geslaagd feest dus!
DeadHerring
30 juni 2009, 01:01
Volgens mij (de dingen die me meest bijgebleven zijn):
vrijdag:
Firewind: best wel lekker. Had niet verwacht, vond ze best goed hoor.
Jon Oliva's Pain: oorverdovend. Die PA had gemist of zo, maar ik had mn oordopjes niet bij en moest buiten de tent gaan staan om het volume op een deftige hoogte te krijgen. Ik hou wel van wat ze spelen, maar ik heb er helemaal niet van genoten, omdat ik koppijn had gekregen van het volume.
W.A.S.P.: Gewoon geweldig. Eerste keer dat ik ze zag, maar een zekere terugkeerder. Wel jammer dat ze Fuck Like A Beast niet gespeeld hebben.
Heaven and Hell: weer veruit de beste, van het hele weekend in mijn mening. Wat een fucking sublieme versie van Heaven and Hell dat ze brachten. Had iemand ze maar opgenomen. En dan nog 'ns Neon Knights erachter... was helemaal verrast, was al op weg naar Dream Theater, en liep heel terug toen ik ze hoorde aanzetten.
Dream Theater: had ik hoge verwachtingen van, en zijn helemaal niet ingelost. Ik vond petrucci zwak, ik vond eigenlijk de hele band best zwak.
Motley Crue: trok op niks. Jezus jong, je moet op na Heaven and Hell als headliner voor 50000 man en je brengt uiterste bagger. Een solo in gans de set en hij trok nog op niks. De zanger die werkelijk vreselijk klonk. nothx.
zaterdag:
Black Stone Cherry: Vond ze wel goed. Denk dat ze beter live zijn dan op plaat. Goeie liedjes, maar beetje basic, en de solo's zijn echt te weinig melodieus. Ze kregen wel vuur in de keet toen ze begonnen met Voodoo Chile te spelen, ma tegen dan was't al bijna tijd. Maar hele goeie sound hoor.
Duff McKagan's Loaded: meh, de man zijn eigen liedjes zijn niet zo denderend, hoewel ze niet slecht zijn hoor. Maar hij heeft dan ook maar een paar eigen songs gespeeld en de rest gewoon covers van iggy pop en ZZ Top en zo, om uiteindelijk nog een gnr medley te spelen. Zeker tof voor GNR fans en zo, maar ze zijn niet geweldig hoor.
Journey: vond ik persoonlijk heel goed. Hoewel ik wat meer verwacht had van Neal Schon, was die zanger wel subliem. Geweldige liedjes, staken heel goed in elkaar. Alleen jammer van het fucking kutpubliek. niet eens achter een bisnummer gevraagd, was wsch Open Arms geweest. Maar ja. Te soft voor graspop zeker?
Korn: Tja, what can I say? Tis echt nie mijn ding, maar twas al veel beter dan twee jaar geleden toen ik ze zag. Vond die Another Brick in the Wall wel tof gedaan. Maar tis mijn smaak niet.
zondag:
UFO: Fantastische groep. Geweldige liedjes. Jammer van de scheduling technische gebreken én het kutpubliek. Weer geen bisnummer. Solo's waren goed, zanger was goed. Meer van dat.
Chickenfoot: vond ik goed. Ze konden allemaal veel meer, ze moeten misschien nog wat aan elkaar wennen, het zat allemaal nog niet zo goed in elkaar.. maar individueel heb je natuurlijk een paar geweldige artiesten staan. Had wel liever Hagar meer gitaar horen spelen. Satriani mocht ook wat minder truukjes en wat meer melodieus solowerk laten horen hebben. Ik ga niet betalen voor een concert van hen, omdat ze als groep gewoon de klik niet hebben. Maar natuurlijk zijn het goeie artiesten.
Anthrax: Niet zozeer mijn stijl, maar heb ze wel gezien, en ze waren zeker niet slecht. Plus, tijdens het wachten op Anthrax het beste koppel blote tetten van graspop gezien. Dan kan het al niet meer misgaan hé.
Nightwish: popmuziek. Gewoon Kelly Clarkson met een metalbeatje onder. Ze moeten dringend van zangeres wisselen. Of het terug goedmaken met Tarja.
Children of Bodom: ook niet zo mijn genre, maar van buiten de tent klonk het alvast beter dan gedacht.
Marilyn Manson: als er mij iemand een slechtere headliner kan aanzeggen, mag ie dat nu proberen. Ik hoop maar dat de organisatie dat ook heeft opgemerkt. Manson is alleen die vent en een one-in-a-billion bandje. De man heeft wel een speciale stem en zijn teksten zijn wel goed, maar dat is ook meer popmuziek hé. dat moet niet live gaan spelen. De show vond ik niet heel speciaal hoor, en hij stopte een half uur eerder dan voorzien. Terwijl pakweg Kiss vorig jaar de zaterdag tot 3 uur of zo doorging. Niet geschikt voor graspop, en al ZEKER niet als headliner op zondagavond. Als dat zo doorgaat, staan volgend jaar placebo en avril lavigne zondagavond op dat podium te stinken.
Qua organisatie was het wel dik in orde. Veel betere plaatsing kamping/weide, veel betere verwerking voor bvb douches en bonnetjes, de verwijdering van eetbonnetjes de Monster event op de weide, het toelaten van flessen water... allemaal heel goed gedaan, dat.
Het enige grote minpunt was dat de douches alleen maar 's ochtends en 's avonds open waren. 's ochtends slaap ik, 's avonds zijn de headliners aan de beurt. Zaterdagmiddag denk ik, wou ik ff 's middags douchen. Njet, ze zijn dicht. Je vraagt ff rond, niemand van organisatie id buurt, dan duw je dat ijzer ding opzij en ga je douchen, staat er binnen de twee minuten wat personeel bij je. Als je daar volk voor hebt, dan kan je die douches toch openhouden, man. Soit.
All in all: goeie graspop, maar niet qua programma. Volgende keer beter.
Heb ik gemist, maar had ik willen zien: Down, Buckcherry, Diablo Blvd, Wolves in the Throne Room, Trivium.
Michael AE
30 juni 2009, 01:21
Door de hitte (en de joints...) minder bands gezien dan ik van plan was, maar ik heb wel enorm genoten, zeg.
Persoonlijke favorieten: Dream Theater, Lamb Of God, Devil Driver, Sick Of It All en Slayer (roepen dan weliswaar...).
De organisatie vond ik redelijk, maar het aantal WC's en douches op het campingterrein waren echt bedroevend. Wij stonden nogal achterin en moesten daardoor echt megaver lopen voor alles, wat met dit soort weer vreselijk is. Eten en bier en dikke +. Zelfs vlak vooraan bij de geluidstent een bar. Dat zouden meer mensen moeten doen. En dan die wafels...:mmmm:
HaroldA
30 juni 2009, 09:46
Hoe was Karma To Burn eigenlijk? Ze hebben 18 juni nog 013 plat gespeeld. Fuck, dat was echt goed!!!
Ik ben heel erg benieuwd hoe hun op een festival klinken...
Gearslut die ik ben, moet ik toch even het volgende kwijt:
Las een tijd terug dat Trivium een fall-out hadden met Dean en niet langer Dean endorsen. http://www.sevenstring.org/forum/general-music-discussion/78477-so-it-seems-like-matt-heafy-is-moving-to-gibson.html
Heafy is overgestapt naar Gibson en boze tongen beweerden dat Gibson een seven-string explorer voor hem zou ontwikkelen. Grappig is dat ik em gisteren op een seven-string epiphone V zag rossen.
Ben benieuwd waar dit heen gaat! :blast:
Het zal waarschijnlijk een custom build epiphone zijn. Jeff waters van annihilator speelde ook op epiphone ipv gibson voordat hij over ging naar Ran.
Wiellem
30 juni 2009, 15:40
Gruwelijk naar mijn zin gehad, alleen was het weer overdag niet geschikt om compleet zat te worden.
Verder wel DT Devildriver en All That Remains gemist maar die komen toch vaak zat, COB even gezien maar er werd vreselijk slecht gespeeld vond ik.
Volgend jaar weer :)
HaroldA
30 juni 2009, 15:44
Hoe was Karma To Burn eigenlijk? Ze hebben 18 juni nog 013 plat gespeeld. Fuck, dat was echt goed!!!
Ik ben heel erg benieuwd hoe hun op een festival klinken...
Is er niemand naar KTB geweest???
Strangegun
30 juni 2009, 16:06
Nope ik niet
Heb wel gehoord dat ze erg goed waren
HaroldA
30 juni 2009, 16:33
Nope ik niet
Heb wel gehoord dat ze erg goed waren
Vreemd hoor... Een heel affiche vol met schijtbands en net die ene vette band gaat niemand heen??? :???:
KARMA TO BURN
De band die ooit John Garci strikte om mee te zingen op haar eerste plaat heeft nooit meer een volwaardige zanger weten te vinden en is verder gegaan als instrumentaal trio. In 1997 bracht ze haar eerste plaat uit om in 2002 de handdoek in de ring te gooien en andere bands te voorzien van wat gitaar-, bas- en drumgeweld. Anno 2009 bewijzen de heren dat ze het nog steeds met elkaar kunnen. Nieuwe nummers zijn geschreven en vanavond worden ze losgelaten op een te Kleine Zaal. Natuurlijk vuren ze ook nummers met titels die doen denken aan een avond bingo met je oma of de menukaart bij de chinees.
Het zwaartepunt van de setlist ligt bij Almost Heathen. Fanatiek wordt er bij ieder nummer geheadbangd en krijgt ieder nummer een applaus waar Frans Bauer nog jaloers op zou worden. Als dank voor deze goede 'inzet' grapt de gitarist dat het publiek wel een 'sing along' verdient. Die ze dan natuurlijk met alle liefde spelen. Nummers als 19 en 38 zorgen voor veel blije gezichten onder de woest kijkende, bierdrinkende mannen. De nieuwe nummers klinken allemaal iets meer verhalend, maar hebben nog altijd die lekker vieze baslijnen. En lekker is het dan ook. Anderhalf uur muzikale viezigheid. Altijd superstrak en hard. Het woord vet zou een mooie conclusie zijn, echter zou dat nog te weinig kracht bijzetten. Denk dus bij het concert van Karma To Burn aan Star Wars' Jabba de Hutt, maar dan nog vetter.
Karma to Burn - 013 - http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42130582
Realeigo
30 juni 2009, 18:23
Het zal waarschijnlijk een custom build epiphone zijn. Jeff waters van annihilator speelde ook op epiphone ipv gibson voordat hij over ging naar Ran.
Volgens mij is er hier op t forum ook eentje met een 7 snaar epiphone V.
Dus het is geloof ik niet custom build.
Dat die bassist van trivium de pit in ging tijdens een nummer was trouwens pretty cool :)
Geoffrey
30 juni 2009, 18:45
Heeft iemand All Shall Perish gezien?
FrankC
30 juni 2009, 18:55
Marshall DSL was ruim vertegenwoordigd. Lamb of God volgens mij als enige een Mesa Backline. Scott Ian op Randall super geluid. Super gitarist. Naar mijn smaak een van de beste slaggitaristen in de metalscene.
Waarom staan Anthrax en Death Angel niet op het hoofdpodium na de al die keren dat ze er al hebben gespeeld?
Dat jochie van 12 naast de bassist van Suicidal was erg komisch.
Korn vond ik zielloos net als op Fields of Rock 2007 een schim van wat het geweest is.
Jammer van de sanitaire voorzieningen dat was bedroevend. Zeker als je net als wij achteraan op de camping stonden. 15 lopen en 15 in de rij staan.
Madcow
30 juni 2009, 19:57
Iemand bij taake geweest? Schijnt erg goed te zijn gegaan.
Strangegun
30 juni 2009, 22:15
top 3 bands +/-
+Slipknot (ookal ben ik helemaal kapot van hun, ik vond ze niet mainact waardig. na het concert zeker wel!)
+Sick of it all (geweldig hoe die zanger tekeer ging, en op ut laatst zag er ook erg ruig uit)
+Kataklysm (waren gewoon erg sterk )
-Marlyn Manson (eve leuk om te zien maar toen had ik het ook wel gehad.)
-Motley crue (geen flikker aan bah bah en nog is bah )
-Journey (gewoon niet mijn ding)
Korn, tsja goed gespeeld maar ik vind het gewoon niet leuk meer om naar te kijken. alsof ze niet meer met plezier spelen zo komt het ig bij mij over. heel jammer.. Verder was de sfeer ook weer geweldig :)
Arvoitus
1 juli 2009, 00:17
Vreemd hoor... Een heel affiche vol met schijtbands en net die ene vette band gaat niemand heen??? :???:
Karma to Burn - 013 - http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/42130582
Graspop is afgelopen, en nu kom jij opeens met de hint dat iedereen die band moet zien ;)
HaroldA
1 juli 2009, 08:57
Graspop is afgelopen, en nu kom jij opeens met de hint dat iedereen die band moet zien ;)
Nee hoor, ik heb iedereen ruim van tevoren verwittigd:
:rockon: KARMA TO BURN!!! :rockon: KARMA TO BURN!!! :rockon: KARMA TO BURN!!! :rockon:
Helden! :cheerup:
Karma to Burn in 013 en Sonisphere?
Die pagina maakt weer pijnlijk duidelijk dat het programma 100% NIET aansluit op mijn 'smaak'... :(
Her en der iets wat ik wil zien, maar ik zou niet eens 1 dag kunnen uitkiezen dat ik WEL wil gaan. Karma to Burn zie ik wel in de 013...
Voor het eerst in jaren ben ik dus niet van de partij.
En ik ging er ook wel een beetje van uit dat iedereen ze wel kende, maar dat blijkt vies tegen te vallen...
Wiellem
1 juli 2009, 14:40
Heeft iemand All Shall Perish gezien?
Ja en ze waren echt gruwelijk goed, alleen jammer dat ze maar ongeveer 30 minuten speelden.
Vette Wall of Death hadden ze wel :blast:
http://www.youtube.com/watch?v=0kf4Xywjd4E
Bl44t44p
1 juli 2009, 15:05
Vet filmpje!
Maar zie ik dit nou goed? http://www.youtube.com/watch?v=h0J32NzGRpk een wall of death op de camping zonder liveband? Haha geniaal :D :D
Marshall DSL was ruim vertegenwoordigd. Lamb of God volgens mij als enige een Mesa Backline. Scott Ian op Randall super geluid. Super gitarist. Naar mijn smaak een van de beste slaggitaristen in de metalscene.
Waarom staan Anthrax en Death Angel niet op het hoofdpodium na de al die keren dat ze er al hebben gespeeld?
Dat jochie van 12 naast de bassist van Suicidal was erg komisch.
Korn vond ik zielloos net als op Fields of Rock 2007 een schim van wat het geweest is.
Jammer van de sanitaire voorzieningen dat was bedroevend. Zeker als je net als wij achteraan op de camping stonden. 15 lopen en 15 in de rij staan.
Er stonden idd veel marshalls. hoewel er ook veel andere merken vertegenwoordigd waren. Tony iommi op laney. UFO op ENGL. Randall idd.
Ik vond ook zeker dat sommige bands slecht geplaatst waren. Anthrax had zeker op main horen te staan. of op zijn minst in Marquee 1. Suicidal tendencies ook. Was veel te druk. niet iedereen paste in de tent.
Dreamtheater (vond ik tegenvallen en ontzettend langdradig) maar had ik ook verwacht op mainstage omdat die gewoo ngrote show neerzetten ook.
Slipknot vond ik zwaar tegenvallen opzich. Muzikaal was het wel goedm ijn zijn stem is echt weinig. Misschien zou hij dat idiote masker is af moeten doen. dan komt zijn stem misschien er wat beter uit.
Wiellem
1 juli 2009, 16:53
Vet filmpje!
Maar zie ik dit nou goed? http://www.youtube.com/watch?v=h0J32NzGRpk een wall of death op de camping zonder liveband? Haha geniaal :D :D
Dit was bij het Monster Energy podium ja, iedereen zoekt gewoon een reden om te kunnen pitten :P
Dit was bij het Monster Energy podium ja, iedereen zoekt gewoon een reden om te kunnen pitten :P
mijn reden om te gaan pitten was dat ik moe was ;) ik lag dan ook al in de tent waarschijnlijk
s0ulmaster
3 juli 2009, 19:38
ff late reactie dr bij :D
het was uberbruut :)
nightwish was saai :P en korn ook totaal niet mijn ding
lamb of god pompte veels te hard die bass man.....niet leuk gewoon :P voor de rest wel oké
satriani (met chickenfoot) was awesome en dream theater (geniale band) was ook te gek
trivium ook van genoten eveneens als exodus en anthrax :D
CoB viel me toch een beetje tegen aangezien ze de gitaren veels te weinig uitversterkten net zo als veel andere bands
het was weer flink knallen (heb de blauwe plekken nog zitten) en zie nu al uit naar volgend jaar :)
PS: vrijdag was echt peentjes zweten man :P
Arvoitus
6 juli 2009, 00:30
Hier een aantal filmpjes die ik heb gemaakt tijdens graspop (redelijke goede kwaliteit):
All Shall Perish - Wall of Death + Better Living Through Catastrophe (http://www.youtube.com/watch?v=zaW85S3hzGM)
Children of Bodom - Intro + Needled 24/7 + Bodom Beach Terror (http://www.youtube.com/watch?v=3X6fO6pHsXg)
Devildriver - Circlepit + End of the Line (http://www.youtube.com/watch?v=nqTARolrEyI)
Devildriver - Circlepit + Meet the Wretched (http://www.youtube.com/watch?v=_WjAWJTlUDI)
Epica - Intro + The Obsessive Devotion (http://www.youtube.com/watch?v=biSPjh_NN94)
Epica - Menace of Vanity (http://www.youtube.com/watch?v=b1r4KgDyPrc)
Exodus - Strike of the Beast (http://www.youtube.com/watch?v=p2gXPHEMl-U)
Exodus - Wall of Death (http://www.youtube.com/watch?v=XEG6tq-OhTY)
Exodus - Toxic Waltz (http://www.youtube.com/watch?v=Mt3Pgx2PhaM)
Lacuna Coil - Intro + To The Edge (http://www.youtube.com/watch?v=EVB8ZtBCxNU)
Lacuna Coil - Enjoy the Silence (http://www.youtube.com/watch?v=l3dzM3f2ALA)
Lamb of God - Wall of Death + Black Label (http://www.youtube.com/watch?v=aqUs2Pva-74)
Madcow
6 juli 2009, 10:25
Waarom faalt Nederland en België toch met een Wall of death? Zo moeilijk is het tochniet? Randy meld ook welke keer:'When I count to 4 you crazy motherfuckers go like hell' Nummer begint. En de kids beginnen al te duwen en al.
Realeigo
6 juli 2009, 10:44
Die van Soulfly wasredelijk goed gelukt.
Wiellem
6 juli 2009, 11:09
Hier een aantal filmpjes die ik heb gemaakt tijdens graspop (redelijke goede kwaliteit):
All Shall Perish - Wall of Death + Better Living Through Catastrophe (http://www.youtube.com/watch?v=zaW85S3hzGM)
Children of Bodom - Intro + Needled 24/7 + Bodom Beach Terror (http://www.youtube.com/watch?v=3X6fO6pHsXg)
Devildriver - Circlepit + End of the Line (http://www.youtube.com/watch?v=nqTARolrEyI)
Devildriver - Circlepit + Meet the Wretched (http://www.youtube.com/watch?v=_WjAWJTlUDI)
Epica - Intro + The Obsessive Devotion (http://www.youtube.com/watch?v=biSPjh_NN94)
Epica - Menace of Vanity (http://www.youtube.com/watch?v=b1r4KgDyPrc)
Exodus - Strike of the Beast (http://www.youtube.com/watch?v=p2gXPHEMl-U)
Exodus - Wall of Death (http://www.youtube.com/watch?v=XEG6tq-OhTY)
Exodus - Toxic Waltz (http://www.youtube.com/watch?v=Mt3Pgx2PhaM)
Lacuna Coil - Intro + To The Edge (http://www.youtube.com/watch?v=EVB8ZtBCxNU)
Lacuna Coil - Enjoy the Silence (http://www.youtube.com/watch?v=l3dzM3f2ALA)
Lamb of God - Wall of Death + Black Label (http://www.youtube.com/watch?v=aqUs2Pva-74)
Goede filmpjes bedankt :)
Stond vrij dicht bij je bij Lacuna Coil, goede show was dat zeg :)
Arvoitus
7 juli 2009, 17:16
Goede filmpjes bedankt :)
Stond vrij dicht bij je bij Lacuna Coil, goede show was dat zeg :)
Zeker :)
Hier nog een leuke panorama foto die ik heb gemaakt, wie ziet zichzelf?:
http://img7.imageshack.us/img7/747/panoramagoz.th.jpg (http://img7.imageshack.us/img7/747/panoramagoz.jpg)