PDA

View Full Version : Mn eerste opname



leroylafontaine
14 november 2008, 20:50
Yay, ik heb zojuist voor het eerst iets opgenomen van mezelf. Ik speel pas bijna 3 maanden dus er zitten wat fouten in:P

Fury (Muse) Cover (http://www.youtube.com/watch?v=8QuDJk7l8w0)

rocker_71
14 november 2008, 20:54
Een hoop herrie :rockon:, maar zeker goed bezig.

Herman
14 november 2008, 20:58
Drie maand bezig en al een Whammy+ Fuzz factory.. fanboy :D

Ik vind het zeer zeker niet slecht, maar je gitaar klinkt wat vals, en ik je timing bij de coupletten moet nog wel wat verbeterd worden, maar voor 3 maand spelen mag je niet klagen imo!

leroylafontaine
14 november 2008, 21:32
Ik vind het zeer zeker niet slecht, maar je gitaar klinkt wat vals, en ik je timing bij de coupletten moet nog wel wat verbeterd worden, maar voor 3 maand spelen mag je niet klagen imo!


die coupletten vind ik idd best vervelend, probleem is namelijk dat als ik speel niet goed kan horen wat Matt speelt, en dus weet ik niet hoever hij precies is. Kan wel de muziek harder zetten maar dan valt mn gitaar weer weg en daar gaat het meer om denk ik :P

BTW, is het zo goed te horen dat ik een FuzzFactory gebruik?

Herman
14 november 2008, 21:35
Ondanks dat dat over het algemeen vrij goed te horen is valt het door de opname kwaliteit wat tegen, maar ik las het in een ander topic van je. ;)

Ibanez Destroyer is ook een gitaartje wat Bellamy een tijdje gebruikt heeft trouwens. ;)

leroylafontaine
14 november 2008, 21:41
Ondanks dat dat over het algemeen vrij goed te horen is valt het door de opname kwaliteit wat tegen, maar ik las het in een ander topic van je. ;)

Ibanez Destroyer is ook een gitaartje wat Bellamy een tijdje gebruikt heeft trouwens. ;)


Alleen hij heeft er Kent Armstrongs in zitten en ik niet:P

Nu ik het toch over pickups heb, zijn de mijne goed, het zijn een Ibanez V7 in de bridge positie en een Ibanez V8 in de neck (of andersom, kan ik niet meer zien:P), ik heb er zelf nog nooit van gehoord

Herman
15 november 2008, 17:40
Dat zijn bij mijn weten de standaard ibbanez elementen. Lijken mij goed genoeg, helemaal als je nog maar net speelt. Misschien hoor je het vershil met andere elementen dan niet eens, of in elk geval heeft het weinig toegevoegde waarde. Tenminste, dat lijkt mij. :)