PDA

View Full Version : Call for Zanoni



Maroon
14 november 2008, 12:15
Hé Mensen!

We hebben weer wat nummers opgenomen: Dopamine, could not tell a lie en Say what?

Te beluisteren op www.soundclick.com/callforzanoni

en te zien op www.myspace.com/callforzanoni

Graag uw commentaar en feedback! :rockon:

(ps de meeste nummer geven een schop onder je kont aan het einde dus blijf luisteren! :P )

Groet,

Maroon.

Squier4ever
14 november 2008, 12:23
heb net Dopamine geluisterd, klinkt wel oke. maar vind de zang niet lekker, te zeurderige en saai. ook het geheel is af en toe niet helemaal strak.

Jeroen_TRC
14 november 2008, 12:24
Ik heb dopamine geluisterd. Muzikaal klinkt het lekker, misschien een beetje tam, maar ik vind de stem van de zanger niet zo mooi!
Een beetje monotoon. Al komt dat volgens mij ook wel door de mix.
Het einde is wel erg gaaf ja! :blast:

*Edit*

What he said! :D

Tupelo
14 november 2008, 20:47
Dopamine is een chill nummer, maar de zang is verschrikkelijk. :o

Leuke crossover tussen stoner en progrock, met een psychedelic jaren 60 kantje.
Ik ga die andere twee zo ook even luisteren, maar amai die zang zeg! :o :o :(

Could not tell al lie kabbelt aangenaam maar wordt niet echt interessant voor me.
Zou eigenlijk iets met strings moeten doen om het aan te kleden daartoe.

Say what, het 1e nr. waar de zanger thuis is lijkt wel.
Vind het intro gaaf, giddy up, sexy, maar het RATM meets RHCP stukje vind ik minder, overigens bespeur ik ook hier zelfs dat 60's sfeertje zo hier en daar.
Anywhy... Whigsfan als ik ben zou ik zelf liever voortborduren op het sexy intro dan het nr. omgooien.

Maroon
14 november 2008, 21:14
Dopamine is een chill nummer, maar de zang is verschrikkelijk. :o

Leuke crossover tussen stoner en progrock, met een psychedelic jaren 60 kantje.
Ik ga die andere twee zo ook even luisteren, maar amai die zang zeg! :o :o :(

Could not tell al lie kabbelt aangenaam maar wordt niet echt interessant voor me.
Zou eigenlijk iets met strings moeten doen om het aan te kleden daartoe.

Say what, het 1e nr. waar de zanger thuis is lijkt wel.
Vind het intro gaaf, giddy up, sexy, maar het RATM meets RHCP stukje vind ik minder, overigens bespeur ik ook hier zelfs dat 60's sfeertje zo hier en daar.
Anywhy... Whigsfan als ik ben zou ik zelf liever voortborduren op het sexy intro dan het nr. omgooien.

Thanks, ik ben het helemaal met je eens. De zang is in één take opgenomen dus daar hebben we niets aan kunnen doen, maar het is inderdaad wat minder.

Zoals je de sound beschrijft dat komt ook echt precies over met hoe we als gitarist zijn :D Jeroen is de ratm en rhcp kant en ik ben meer de 60's stoner progrock gitarist. Maar de consensus moet gemaakt worden :D