PDA

View Full Version : Acoustische stukken van mij



tomhaze
14 november 2008, 10:48
Hallo allemaal,

Afgelopen week de Line6 Toneport gekocht en ben flink aan het opnemen geslagen. Ik ben absoluut nog een amateur op het bewerken van geluid, maar ik probeer al doende te leren.

Hier 2 acoustische stukken die ik geschreven heb. Ben benieuwd naar de reacties.. :)

http://www.youtube.com/watch?v=5a_NXefDbNU

http://www.youtube.com/watch?v=59ZpAPV4mhg


Op mijn youtubechannel zullen de komende tijd denk ik wel meer stukken verschijnen...

guitarchris
14 november 2008, 12:23
Fine vind ik persoonlijk het mooist van de 2.. Beide goed gespeeld.. Mooie luisterliedjes! :)

Little Jay
14 november 2008, 12:48
Zeer profi gespeeld!

Ook deze van je vond ik erg leuk: http://www.youtube.com/watch?v=JW4RmCShzCo


(heh heh heh, ja als 't op youtube staat.... :-)

449
14 november 2008, 21:16
Mooi!
Gebruik je wel een microfoon met de tone port, of is dit piezo o.i.d.?
Het klinkt overigens zeer goed.

tomhaze
14 november 2008, 22:18
Thanks, leuke reacties :)

Ik heb mijn (semi-acoust.) gitaar direct met een jackkabeltje op de toneport aangesloten, en vervolgens de toneport op de PC. Met de software (Gearbox) die erbij zit heb ik geprobeerd een zo mooi mogelijke sound te maken, maar dit is gewoon nog heel veel klungelen voor mij, dus ben nu gewoon veel aan 't experimenteren ermee.

Het verschil in kwaliteit is al zo groot in vergelijking met het direct aansluiten van mijn gitaar op de geluidskaart van mijn laptop, dat ik 't wel goed genoeg vind om gewoon wat werk van me te uploaden. Leuk om te horen dat 't wel in de smaak valt! :)

Sonno
15 november 2008, 11:58
Klinkt goed en goed gespeeld, petje af!

Sterik
15 november 2008, 19:43
tof gedaan, ik vind het behoorlijk goed klinken, balleen een beetje schel af en toe
(ruik ik wat emmanuel invloeden in Instantly Gone?)

ik vind de stukken wel leuk, het had van mij wel iets korter gemogen