PDA

View Full Version : Ervaringen met Taylor GA-3?



Tim B.
12 november 2008, 17:06
Hallo allemaal,

Zijn er mensen die wat ervaring met bovenstaande gitaar hebben? Is de vervanger van de vroegere solid 214 serie heb ik begrepen (?) Ik wil volgende week eens op één gaan spelen. Hij wordt hier in de buurt bij een muziekwinkel aangeboden voor € 999,-. Meningen/ervaringen??

Grtz
Tim

freddy
12 november 2008, 19:41
Zeker proberen,zeer goede gitaar en veel mooier gemaakt dan de vroegere 314 met name het hout en de afwerking zijn mooier vind ik.

blindfaith85
12 november 2008, 23:50
Hoi

Ik vond de oude 214 lekkerder

kuk
14 november 2008, 19:35
Deze gitaar heb ik woensdagmiddag gekocht!
Bij Bruno's Guitars Oostende.

Tim B.
14 november 2008, 19:41
Deze gitaar heb ik woensdagmiddag gekocht!
Bij Bruno's Guitars Oostende.


En, wat vind je ervan? :-)

kuk
14 november 2008, 20:27
Ik had een budget van 1000-1200 euro,en na lang spelen is het dus de Taylor GA3 geworden.
Eerst en vooral TOP kwaliteit en afwerking!!!
Een klank om van te dromen(jaja Martin liefhebbers).

Fender heeft vorige maand de compagnie onder haar hoede genomen!Wat ten goede komt mocht er achteraf toch problemen opduiken.Uit ervaring met Fender vind ik dit een + punt waard.

Het model sprak mij sowieso al aan(het is geen dreadnought maar een 000 versie zoals Martin).En daar ik niet zo groot ben,zit/ligt dit model me ZEER goed.
Luxe koffer is ook aanwezig(en wat voor een---crock-uitvoering).
Ik heb een kleine 1100 euro betaald,maar heb een SUPER-service nadien.Hoewel ik reeds veel besteld heb bij Thoman(dingen onder de 500 euro).durfde ik toch niet de Taylor daar bestellen.
Grtz Kurt

northernlake
14 november 2008, 21:00
Gefeliciteerd!


Een klank om van te dromen(jaja Martin liefhebbers)

Tsk ;)