PDA

View Full Version : Gitarist zoekt band (omg. Flevoland)



Tony L
12 november 2008, 15:59
Ik ben 23 jaar en ben op zoek naar een band waar ik muzikaal gezien mijn ei in kwijt kan. Ik speel nu twee jaar en heb het idee dat ik goed op weg ben. Ik vind het belangrijk om mezelf steeds verder te ontwikkelen en ik denk dat een band hier in positieve zin aan kan bijdragen. Ik ben erg gemotiveerd en wil serieus aan de gang. Ik hou van verschillende stijlen en dat maakt het moeilijk omdat je je in een band vaak direct vast legt (overigens niet geheel onlogisch).

De volgende muziek kan ik absoluut waarderen:
- Melodische, ritmisch, knallende muziek met pakkende riffs. Ik ben niet opzoek naar een band waar continue gescreamed / gegrunt wordt (ben niet anti-scream / anti-grunt maar alles met mate)
- Blink 182 achtige muziek, lekker lichte punk. Een cover band lijkt me ook nog wel wat, denk alleen dat die in dit genre al in overvloed aanwezig zijn :seriousf: (niet dat dat een factor moet zijn om het niet te doen ;))
- Acda & de Munnik, heerlijke muziek om naar te luisteren en te spelen :rockon:
- Foo Fighters, die oude albums van ze zijn echt gaaf
- Seether... :mad:
- The Killers!!
- En nog veel meer, te veel om op te sommen

Of te wel, doe een leuk voorstel en er is een grote kans dat we er wel uitkomen ;). Vind het niet erg om te reizen maar verder dan Amsterdam, Emmeloord, Utrecht gaat lastig worden. Ik zoek het liefst een band in Flevoland zelf (destemeer tijd blijft er over om lekker te spelen).

Ik hoop dat ik iemand's interesse heb gewekt!

Tony L
16 december 2008, 11:00
Subtiele bump...

Ik wist dat het flevolandse aanbod van bands slecht was maar zelfs geen enkele reactie :eek:

Liquid_Metal
28 december 2008, 18:15
tja gitaristen zijn er nogal in overvloed in almere :P. Als je nou een progmetal drummer was hadden wij nog wel een plekje voor je ;)