PDA

View Full Version : Squier strat



Muzieknono
12 november 2008, 13:09
Hallo mensen, heb sinds kort een squier strat en nu ben ik benieuwd naar de waarde i.v.m. evt verzekering, hoe kom ik hier achter.
Serienummer VN707123, Korean made.
Het is een HSS configuratie en is in goede staat.
Mvgr Dirk Jan:metal:

zeppo
12 november 2008, 13:17
Ik zou 'm niet verzekeren: twee of drie jaar premie betalen is mogelijk al meer dan de gitaar waard is.
Mogelijk valt het nog gewoon onder je kostbaarheden-verzekering (zo je die hebt)

/edit: al valt 'kostbaarheden' en 'Squier' natuurlijk niet te rijmen.

jimihattricks
12 november 2008, 13:18
kun je wsl nog bij je inboedelverzekering doen... als t nu een 1956 Les Paul was zou t andere koek zijn

heb zelf eens uitgerekend hoeveel ik per maand zou moeten betalen voor het verzekeren van mijn complete instrumentarium (ca. 5000 euro waard).. dat was zo belachelijk veel dat je het beste zelf wat geld achter de hand kan houden om evt. diefstal op te vangen..

als je regelmatig optreedt kun je evt. overwegen om de spullen van de hele band in 1 verzekering te stoppen en dan de maandelijkse kosten te delen (maar ook dat kan je veel duiten kosten)

Wheelie
13 november 2008, 07:51
Vezekeren duur??? Ik betaal minder dan een euro per maand en mijn instrumentarium is tot 10.000,- verzekerd. Al met al zal het dan voor die squier wel gratis zijn :D

zeppo
13 november 2008, 08:13
Dan ben ik erg benieuwd naar welke verzekering dat dan is!
En meerderen met mij, neem ik aan ...

Wheelie
13 november 2008, 08:38
Abn Amro, instrumenten clausule als aanvulling op de inboedel....

Hendriks
13 november 2008, 09:36
Dan zij ze alleen in huis verzekerd tegen diefstal, brand en waterschade en dat onder allerlei voorwaarden.
Een instrumentenverzekering is veel uitgebreider , ook buitenshuis en voor vallen , kortsluiting ,etc. Dit is ook veel duurder.

blindfaith85
13 november 2008, 09:53
Gister mee bezig geweest,

Je kan buiten de deur verzekering nemen dat is €7 per maand. dan is het tot €500 en voor totaal verzekering voor soulen met waarde ben je voor electronische instrumenten €20.15 per verzekerde €1.000 per jaar kwijt bij interpolis. acoustische instrumenten is dat €15