PDA

View Full Version : voor de nieuwsgierigen



bathmutz
7 maart 2003, 19:59
Hallo, hier is een link van een optreden van een schoolband waar ik in zit.

wel gave foto's. ik ben die knul met dat blauwe adidas jasje aan met blauwe pet, zwarte bas, coole blik, je weet het. :wink:

de onderste vier foto's gaat het om. ik ben daar ook nog aan het rappen met een vriend van me.


veel plezier ermee :grin:

BathMutZ

AntY
7 maart 2003, 20:05
misschien is het een id om de link er ook bij te geven? :smile:

bathmutz
7 maart 2003, 20:14
Hahahahahha!! :grin:

ja sorry, komtie: http://www.viaforma.net/galerie/openpodium2003/index.php

zo, sorry voor het ongemak.

BathMutZ

Ruud
7 maart 2003, 21:13
Heej Bathmutz... jij ook IPO-er????, waar dan?????

me too, dan alleen in Enschede, schijnt een echte bassistenopleiding te zijn, keb der zelf 5 in mijn klas, (van de 30, inclusief mij)..

Meer IPO-ers hier???, (industrieel product ontwerpers voor de mensen die het niet snappen..)

dikkie dik
7 maart 2003, 21:53
Op 2003-03-07 20:14, schreef bathmutz:
Hahahahahha!! :grin:

ja sorry, komtie: http://www.viaforma.net/galerie/openpodium2003/index.php

zo, sorry voor het ongemak.

BathMutZ


zie ik daar een 2x15"cher?

bathmutz
8 maart 2003, 13:51
ja, die box klinkt wel goed, alleen uit de top was moeilijk een heel clean geluid te krijgen. we speelde funk/rock dus dan is dat wel gewenst. maar verder was het gaaf. :wink:

en ruud: nee, ik ben geen ipo-er maar mn broer en wat vrienden van me wel, vandaar dat optreden. zelf doe ik BewegingsTechnologie, dat is een soort ipo maar dan meer gericht op het menselijk bewegen zegmaar. :grin:

BathMutZ

bassopotmus
8 maart 2003, 14:03
Ampeg topje??

bathmutz
8 maart 2003, 14:12
ja, inderdaad ampeg, zijn eigenlijk meer hardrock-achtig. ik kan daar niet goed mee overweg.

zelf als de gain heel laag staat klnkt ie nog nie clean.

dus. :smile:

BathMutZ

bassopotmus
8 maart 2003, 14:14
Ken het probleem. Gelukkig heb ik een Hartke met 2 pre-amps.
Ik wil een meer gain buis hebben..voor die smerige sound(nog een jazz erbij..wow) en ik heb dan de solid state voor de cleane(slap) sound..en die is echt clean!