PDA

View Full Version : Tonelab SE aansluiten op Fender Blues Deluxe



Jonathanman
10 november 2008, 22:36
Wie kan mij helpen?
Sinds kort heb ik een fender blues deluxe en een tonelab SE. Ik weet dat er verschillenden mogelijkheden zijn om ze aan te sluiten. Natuurlijk wil ik de effecten gebruiken van de tonelab maar ik wil ook het eigen cleane geluid uit mijn versterker horen?
Wat is de beste methode om de boel aan te sluiten.

MattellicA
10 november 2008, 23:28
4 Kabel methode als de Tonelab een FX-loop heeft... Google ff, will you? ;)

vulvasonic
10 november 2008, 23:29
De tonelab heeft de mogelijkheid om te kiezen voor welk doel je het apparaat gebruikt. Eén van die mogelijkheden is het aansluiten van de tonelab op het cleane kanaal van een willekeurige versterker. Daar moet je dus voor kiezen.
Vervolgens lijkt het me verstandig om een preset te maken waarin alles uit staat (of kon dat sowieso al?) en vervolgens gebruik je de tonelab als een reeks losse effecten.

Overigens, ik heb de voorganger gehad (met twee expressiepedalen) en ik gebruikte 'm op dezelfde manier, maar ik was er niet tevreden over.

MattellicA
10 november 2008, 23:34
De tonelab heeft de mogelijkheid om te kiezen voor welk doel je het apparaat gebruikt. Eén van die mogelijkheden is het aansluiten van de tonelab op het cleane kanaal van een willekeurige versterker. Daar moet je dus voor kiezen.
Vervolgens lijkt het me verstandig om een preset te maken waarin alles uit staat (of kon dat sowieso al?) en vervolgens gebruik je de tonelab als een reeks losse effecten.

Overigens, ik heb de voorganger gehad (met twee expressiepedalen) en ik gebruikte 'm op dezelfde manier, maar ik was er niet tevreden over.

De SE is die met 2 pedalen vulva...

vulvasonic
10 november 2008, 23:39
De SE is die met 2 pedalen vulva...

Dat wist ik ook wel! :sneaky:



:chicken: 't is ook alweer zo lang geleden.... ;)

MattellicA
10 november 2008, 23:41
Dat wist ik ook wel! :sneaky:



:chicken: 't is ook alweer zo lang geleden.... ;)

Hèhè.. :D
+ 10 stomme tekens