PDA

View Full Version : Guild GAD-50



bouf
10 november 2008, 17:51
Heeft er iemand ervaring met volgende gitaar:

Guild GAD-50

Ik heb me laten vertellen dat het een pareltje zou moeten zijn maar in de winkel is ze niet in voorraad, ben een lefty.

Kostprijs 928 euro.

Een aanrader???

Ruudj
11 november 2008, 18:49
Hallo Ben zelf in het bezit van een Guild 40gad waar ik heel tevreden over ben (nieuwprijs 800,-) Heeft een heel mooie , heldere klank en alle hout is 'solid' .

g griffioen
12 november 2008, 14:23
Het is een stukje rijden voor je,maar in amersfoort staat er 1 bij kees dee.
Een lefty met deze week 10% korting.

bouf
25 november 2008, 18:03
Zaterdag ga ik langs bij Kees Dee. Ik hoop dat het de moeite is want het is bijna 3 uur rijden...

Dus moest er iemand nog iets te vertelen heeft over deze guild laat maar komen!!!!:noob:

krikke27
25 november 2008, 18:53
Zaterdag ga ik langs bij Kees Dee. Ik hoop dat het de moeite is want het is bijna 3 uur rijden...

Dus moest er iemand nog iets te vertelen heeft over deze guild laat maar komen!!!!:noob:

ik heb deze ook getest toen ik een jaar geleden een nieuwe gitaar kocht.
op het einde is het toch een blueridge br-180 geworden.
de blueridge stak er duidelijk bovenuit.
ik denk dat ze blueridge ook bij kees dee hebben. dus vergelijk ze eens.
groeten,kris.

g griffioen
26 november 2008, 00:17
hij heeft sowieso een redelijk aantal lefty's staan,die guild is overigens een gebruikte als ik me niet vergis(ff op zijn site kijken)
Succes.............

bouf
26 november 2008, 17:49
Yep, is idd een 2dehandsgitaar maar heb gebeld met de verkoper en volgens hem is ze in nieuwstaat. Heb ze alleszins al geboekt tot zaterdag zodat ik de rit niet voor niks doe.

Kan dan nog eens rondkijken in de winkel of ik iets anders beter vind.

Ik denk wel dat deze Guild veel te bieden heeft

freddy
27 november 2008, 18:41
Blueridge hebben ze niet bij Kees Dee,je kan ook eens kijken naar Eastman dat hebben ze wel komt ook uit China net als Blueridge en is zeker vergelijkbaar kwa kwaliteit.
ik heb ook op Guild gespeeld en vond er helemaal niets aan, zo zie je maar dat over smaak niet te redetwisten valt.

LaurentB
28 november 2008, 10:21
Blueridge hebben ze niet bij Kees Dee,je kan ook eens kijken naar Eastman dat hebben ze wel komt ook uit China net als Blueridge en is zeker vergelijkbaar kwa kwaliteit.
ik heb ook op Guild gespeeld en vond er helemaal niets aan, zo zie je maar dat over smaak niet te redetwisten valt.


Nou, er kunnen ook grote exemplarische verschillen zijn tussen gitaren van hetzelfde merk of zelfs model hoor.

freddy
28 november 2008, 14:12
Ik heb verschillende Guilds in handen gehad,het klopt zeker dat er exemplarische verschillen zijn toch konden ze me niet bekoren.
Zoals ik al eerder gezegd heb smaken verschillen.
Als je ervan houd kan Guild de perfecte keuze zijn.

dede
28 november 2008, 20:11
Heb nu al een tijdje een Guild GAD30RE, bevalt me prima.
Ik heb gemerkt dat in vele muziekwinkels waar akoestische gitaren verkocht worden er zeer dikwijls gewoon oude snaren op de instrumenten staan wat een keuze danig kan beïnvloeden.

Groeten, Danny

:B

bouf
30 november 2008, 19:59
Juist terug van Nederland... en de guild is meegekomen met mij! Fantastisch instrument:dance: