PDA

View Full Version : Hallo



Joey Handsome
10 november 2008, 16:23
Hoi, ik ben Joey Handsome. Ik speel gitaar en ik zit hier al veel te lang op het forum.

janpetrarca
13 november 2008, 14:45
:stop:


Begonnen aan je tweede jeugd?

Joey Handsome
13 november 2008, 15:41
Hé man, ik heb me nog nooit voorgesteld hier. Moet toch gebeuren hè.

Harry
13 november 2008, 15:49
vertel eens wat meer over jezelf, want hier worden we niet wijzer van.



edit: en nog van harte welkom!

Joey Handsome
13 november 2008, 15:52
Oké, dat worden dan kleine stukjes, want ik zit op m'n werk snap je. De telefoon staat hier roodgloeiend te zijn. Ik werk bij het waterleidingbedrijf op kantoor.
Ik speel op een appelrode Fender Jaguar en heb een kleine verzameling Japanse leipo gitaren. Mijn favoriete versterker is een Fender Twin Reverb en mijn lievelingspedaaltje een op amp EHX Big Muff uit de jaren 70. Ik lul beter dan dat ik speel.

Ehm, meer info?

Harry
13 november 2008, 16:05
nee, laten we het niet te gek maken.

Joey Handsome
13 november 2008, 16:08
Nee, dat is niet goed.


http://www.nrc.nl/multimedia/archive/00117/bananen_117906a.JPG

Harry
13 november 2008, 16:25
maar dan ben ik er weer zoeentje die zo nieuwsgierig is dat ie toch kijkt of er iets bij staat. Wat betekent dat plaatje dan?

Joey Handsome
13 november 2008, 16:31
Die hebben het veel te gek gemaakt.

Harry
13 november 2008, 16:38
bananen zijn sowieso raar. :jam:

Joey Handsome
13 november 2008, 16:44
En krom. Toch raar hè. Binnenkort mogen ze ook kromme komkommers verkopen in de supermarkt. Wetgeving is aangepast op Europees niveau. Ik weet niet of ik dat trek. Die komkommers zijn veel langer dan bananen.

Harry
13 november 2008, 16:56
en groen. Dan lijkt het net alsof je enorme groene bananen ziet. Ze moeten dingen niet te verwarrend maken vind ik.

Joey Handsome
13 november 2008, 16:58
Vervolgens denk je dat je het aan het verliezen bent. De wortels mogen ook veel dunner of dikker. Zijn het nou oranje bieten? Wat staan die snijbonen er vandaag raar bij... :dontgeti::???:

janpetrarca
13 november 2008, 20:44
Alsnog welkom!!!!



Dan moet ik tot mijn schaamte toegeven dat ik mij ook nog niet het voorgesteld................



:sssh:

Joey Handsome
13 november 2008, 23:16
Dank u zeer. Het leven is één groot feest.

grayfink
13 november 2008, 23:48
Het leven is één groot feest.

Nee hoor .

Rinze
14 november 2008, 00:13
Nee hoor .

Wil je dr over praten?

Joey Handsome
14 november 2008, 18:37
Precies, wat een mafklapper. Het is één groot feest.

TimmU
16 november 2008, 16:52
mooi topic is dit.Hoe zit het eigenlijk met je andere hobby's , Joey handsome? ken je nog meer forumleden?

Joey Handsome
16 november 2008, 17:13
Hobby's... eigenlijk heb ik niet zoveel hobby's. Ik zou me liefst wat meer op koken willen richten, maar hoewel ik er erg van houd steek ik er altijd te weinig tijd in. Best zonde, want ik stond al jong in de keuken een beetje van die Franse stoofpotten in elkaar te draaien. Taart bakken ging me ook altijd goed af. Ik zou ook wel wat meer boeken willen lezen.
Jazeker, ik ken wel wat forumleden. Soms weet ik niet waarom, maar goed. Ik sta wel eens met zo'n 17 jarige bolle puber te kletsen op school. Hij zit hier ook op het forum. Heb wel eens een biertje met hem gedronken. Beetje rare kwast, weet niet wat ie wil enzo, wel lachen hoor. Daar niet van.

kenx
16 november 2008, 17:20
ach zo, nouja...

En wie is die 17-jarige dan wel?

Nog iets te melden?


grtz

TimmU
16 november 2008, 17:36
ja ik ken dat wel. Ik ken een heel lelijk forumlid vrij goed. ergens in de 20 , beetje gek haar en hij kijkt een beetje loom. Toffe gast hoor, daar niet van.
Hij heeft een fetisj voor grote en onnodige pedalen.

Joey Handsome
16 november 2008, 17:38
Haha, hij gaat direct helemaal uit z'n dak.
Maar goed, pedalen zijn natuurlijk nooit onnodig. En dat ze groot zijn, dat is juist goed. Hoe groter hoe beter!

hoofd
16 november 2008, 17:45
Dag Joey, welkom! Je klinkt als een grappige gozer, zin om een keertje een biertje te drinken?

Kusje,

Hoofd

Joey Handsome
16 november 2008, 17:47
Ja, lijkt me gezellig om een keer te doen man. Bier is altijd lekker en altijd goed. :cheerup:

macwilliams
16 november 2008, 19:42
Nou morgenochtend om half zeven bij mij thuis dan zet ik ze vast lauw.
Bel me maar!!

Welkom joowie hensum :]

Joey Handsome
26 maart 2009, 11:41
Ik weet niet of ik me nog wel zo welkom voel hier op het forum. Vandaar dat ik hier nog maar een keer mezelf voorstel in mijn eigen topic, zou kunnen dat het dan beter wordt.

Hallo mensen, ik ben Joey Handsome, hallo daar. Ik zit hier ook op gitaarnet. Ik wil graag vriendjes worden met iedereen en met Eef en Drap naar bed.

bass blom
26 maart 2009, 11:50
vaarwel joey :D

Joey Handsome
26 maart 2009, 11:52
Ga je weg? Ga nou niet joh Bassbol, het was altijd zo'n gezellig geel toeven toen je hier nog zat. Ik denk dat je echt een aanwinst voor dit forum was met je kekke mercedes. Blijf nou man! :makeup::makeup::dontgeti::lovelove:

bass blom
26 maart 2009, 11:54
Ga je weg? Ga nou niet joh Bassbol, het was altijd zo'n gezellig geel toeven toen je hier nog zat. Ik denk dat je echt een aanwinst voor dit forum was met je kekke mercedes. Blijf nou man! :makeup::makeup::dontgeti::lovelove:

joh, jij zou toch gaan?

en eef die heeft een goeie grote vent gevonden, dat kan je schudden dus.
hoe het met drap is weet ik niet ;)

macwilliams
27 maart 2009, 20:52
Hey jowie, ge-verherverwelkomt dan maar.
Heb je ook haifs en mns met eigen mayspees?

Joey Handsome
28 maart 2009, 11:17
Ja, ik heb ook haifs, geen maispees. http://joeyhandsome.hyves.nl/

Klaasj Vaak
29 maart 2009, 18:22
Hallo mensen, ik ben Joey Handsome, hallo daar. Ik zit hier ook op gitaarnet. Ik wil graag vriendjes worden met iedereen en met Eef en Drap naar bed.

Heel misschien mag je drap z'n reet afvegen. Of nee, wacht, gezien je het woordje stront nog steeds bijzonder geestig vindt, hij veegt z'n reet wel aan jou af! Maar heel misschien hoor, ik ga het hem in ieder geval even vragen. Oh, welkom natuurlijk!

En Mitchie, vriend, ik ben d'r weer hoor! De ban was wel wat aan de korte kant, dat kan de volgende keer beter, maar ik heb nagedacht en heb me bekeerd tot het boeddhisme! Of was het nou de Rozenkrans... Ah nou ja, ik ben helemaal genezen en toon berouw! Of moest dit nou per pm... Hoe 't ook zij, de uitwerking van de ban kende zijn weerga niet!:crazyhappy:

bert k
29 maart 2009, 21:18
Beste Klaas Vaak/Drap, het hele mod-team (En dus niet door iemand speciaal, zoals jij lijkt te denken.) heeft besloten dat deze laatste post je een nieuwe ban oplevert. Na enige discussie is het weer een tijdelijke ban geworden.