PDA

View Full Version : Jordy Norbart - Good love is on the way



stratie
9 november 2008, 16:52
Hallo forummers!:D

Dit filmpie, is eigenlijk slecht en even snel opgenomen, maar het was eigenlijk meer een tone test! maar ik dacht, what the heck zet hem er gewoon op!

Dus bij deze

John Mayer's - Good love is on the way.

http://www.youtube.com/watch?v=k6aYrznybzc


Groeten, Jordy Norbart

Herman
10 november 2008, 12:27
Ik vind dat je een erg goeie sound hebt! Dus wat dat betreft lijkt het me een geslaagd filmpje! Alleen wel heb ik het idee dat je timing soms niet helemaal lekker lijkt. En dat bij die stukjes met die hammer-ons en pull-offs het wat in lijkt te zakken. Heb zelf ook moeite met dat stukje though! :)

Al met al, probeer je timing in dit nummer wat te verbeteren en dan heb je hier en prima cover imo!

Riky
10 november 2008, 12:48
eens met Herman:)

leif
10 november 2008, 16:08
super, ik speel hem ook!!:rockon::rockon:

jaspie
10 november 2008, 19:24
gaat de goede kant op hoor. Nog een kleine beetje oefening om hem perfect strak te krijgen maar klinkt al goed.

stratie
10 november 2008, 23:34
Thanks voor jullie reacties!:)

VHsologitarist
11 november 2008, 11:32
Klinkt lekker!

Luke-wannabe
11 november 2008, 12:45
Klinkt best wel lekker, maar ik zou nog een keer goed al die partijtjes uitzoeken, want ik heb het idee dat je hier en daar maar wat doet.

stratie
11 november 2008, 15:33
hahah ja dat klopt ook, soms doe ik gewoon maar wat, was puur een tone test, wist niet eens de volgorde van het liedje!

Thanks voor de comment!:)

Groet

Sonno
11 november 2008, 20:33
Ik ben het ook al eens met Herman! :p
Het lijkt alsof je het nummer nog niet helemaal in de vingers hebt, in je sound zit 't in ieder geval wel!

Gr. Sonno