PDA

View Full Version : buizenpreamps in pedaalvorm



A3
7 maart 2003, 15:40
zoals de engl tubetoner en de mesa v-twin tube preamp pedal. Heeft er iemand ervaring mee, klinkt het evengoed als een gewone preamp of is het echt minder goed?

Shay
7 maart 2003, 19:15
hehehehe .. ik heb wel (nare) ervaringen met de mesa v-twin... desondanks zou ik em graag willen hebben vanwege de clean die ermee te creeeren is.. beautifull!! gebruik de search dan weet wat ik mee heb gemaakt.. Als ik er nu een wil dan is het zeker de rackversie omdat dan switchen tussen kanalen makkelijker is (EDIT :grin: trust me het is echt zo)!! Blues is ok, en 'drive' is net een rectifier op halve gain-volume (ik gebruik zelden tot nooit volle gain vermogen!!)
De v-twin is echt een heerlijk apparaat maar nu die 799 euro advies is vind ik het veeeels te duur .. voor 1100 gulden had ik het wel gedaan maar 800 euro oftewel 1750 gulden mag elke vorm van preamp aan mijn bal jeuken!!

tenzij die echt superfokkedopfantastisch is dan heb ik er wel 4000 euro voor over .,. maar nog geeneen gevonden .. misschien een road-king ooit in de verre toekomst, maar voorlopig is het ouwe sokken verkopen om te overleven :roll:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Shay op 2003-03-07 20:28 ]</font>

sash
7 maart 2003, 20:10
Op 2003-03-07 19:15, schreef Shay:
thrust me


Aandrijvingskracht mij?