PDA

View Full Version : Amsterdam: GRATIS BIER....



hagel
9 november 2008, 12:46
.....kan ik je helaas niet aanbieden

MAAAARRRRRRR wel een gitarist (24 jaar) die graag in een band in Amsterdam wilt spelen!!!

Ik speel nu ongeveer 2.5 jaar en volg natuurlijk nog steeds lessen om me te verbeteren. De gitaar waar ik op speel is een Epiphone archtop Shereton II.

Joy Division, ELO, CCR, Arctic Monkeys, MGMT, Foals, Muse, Justice, Chuck Berry, QOTSA, Killers, Daft Punk, Jamie Lidell....zijn enkele artiesten waar ik graag naar luister en dit is ook de muziekstijl die ik graag zou willen spelen.

DUS.....lijkt je het wat?! Neem dan contact met me op

E-mailadres verwijderd. Contact opnemen via PB is wenselijker voor jezelf

Realeigo
9 november 2008, 18:28
.....kan ik je helaas niet aanbieden

MAAAARRRRRRR wel een gitarist (24 jaar) die graag in een band in Amsterdam wilt spelen!!!

Ik speel nu ongeveer 2.5 jaar en volg natuurlijk nog steeds lessen om me te verbeteren. De gitaar waar ik op speel is een Epiphone archtop Shereton II.

Joy Division, ELO, CCR, Arctic Monkeys, MGMT, Foals, Muse, Justice, Chuck Berry, QOTSA, Killers, Daft Punk, Jamie Lidell....zijn enkele artiesten waar ik graag naar luister en dit is ook de muziekstijl die ik graag zou willen spelen.

DUS.....lijkt je het wat?! Neem dan contact met me op:


Ik woon in het noorden en heb ook niet echt intresse om een band met je te vormen, maar het is niet slim om je email zomaar ff op een openbaar forum neer te kwakken!