PDA

View Full Version : Sepultura ! ! !



A3
7 maart 2003, 15:00
1 april (en het is geen grap) botanique brussel: 22 Euro

3 april melkweg amsterdam

hoofd
7 maart 2003, 15:02
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die Derrick Green kickt zwaar kont, vorig jaar gezien in Paradiso. Man man man wat een stem, veel beter dan Cavalera.

A3
7 maart 2003, 15:12
En ze spelen ook op graspop!!
Ik vond het persoonlijk beter met max, maar het blijft zalig met derrick. 2 jaar geleden op earect liep hij gewoon op het festivalterrein rond en kon je er een babbeltje mee slaan, echt tof ! !

Ik heb ze in totaal al 3 maal gezien:

1996 rock werchter (met max cavalera)
1999 graspop metal meeting
2001 earect

Noctiis
7 maart 2003, 16:07
die band is al zolang dood... bah.. 10 jaar geleden was het nog leuk, nu niet meer... :smile:

jackson tom
9 maart 2003, 13:17
ohwja sepultura, daaar was ik ook eens fan van,
na roots stelt sepultura dus echt niets meer voor...

greetz

Noctiis
9 maart 2003, 14:17
idd...

A3
9 maart 2003, 14:39
op cd inderdaad niet, helaas...
maar de optredens blijven retestrak. okee de zang is wat anders, maar de muziek is volledig sepultura en klinkt altijd enorm vet

nyc-kid
13 maart 2003, 17:46
Op 2003-03-07 14:02, schreef mtlhead:
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die Derrick Green kickt zwaar kont, vorig jaar gezien in Paradiso. Man man man wat een stem, veel beter dan Cavalera.


Wat is dat nou voor een bullshit! Max Cavalera was de bom! Alles, van Arise tot en met Roots was gewoon vet met die gast. Goede gitarist, onwijs goede drummer, wat wilde je nog meer...

hoofd
14 maart 2003, 01:12
duidelijk toch, Derrick Green :grin:

Barret Wallace
14 maart 2003, 14:15
Iemand die derrick beter vind dan Max
en dat noemt zichzelf mtlhead..

als er iemand gerespecteerd wordt in de metalwereld is dat M. cavalera wel

A3
14 maart 2003, 18:17
ja das waar (daarom ga ik ook naar het soulfly concert zondag in Brussel), maar sepultura bestond uit meer dan max cavalera alleen, en dat vergeten veel mensen heb ik soms de indruk. En wat dat gitaarspel van max cavalera betreft, zo spectaculair is dat zeer zeker niet, alleen het feit dat hij slechts 4 snaren op zijn gitaren heeft staan zegt genoeg, ik heb helemaal niets tegen zijn gitaarspel, maar het gitaarspel van Andreas Kisser is wel pakken spectaculairder

hoofd
14 maart 2003, 21:21
Overigens speelt Derrick Green ook gitaar...en qua zang vind ik hem gewoon beter dan Max Cavalera, en ook qua instelling en uitstraling. En ja, ik noem mijzelf mtlhead, moeten echte metalheads zich soms aan regels houden van wat goed is en wat niet? Dacht het niet he...

nyc-kid
14 maart 2003, 22:41
Hehehe, op je teentjes getrapt? Je valt gewoon op gespierde negers met lang haar... :grin:

hoofd
14 maart 2003, 22:50
Op 2003-03-14 21:41, schreef nyc-kid:
Hehehe, op je teentjes getrapt? Je valt gewoon op gespierde negers met lang haar... :grin:


Volgens mij projecteer je nu gewoon je eigen verlangens op mij...herinner je nog je feestje van een hele tijd terug? :grin: En je vurige wens om de gespierde buik van Jadranko te zien? :grin: Denk dat al met al jij wel de laatste persoon mag zijn om te denken dat iemand op grote gespierde negers valt...overigens zou het omgekeerde dan betekenen dat de rest hier van blanke mannen met gore dreads houdt...
En ik ben niet op mijn teentjes getrapt doordat iedereen hier Derrick Green blijkbaar niks vind en Max Cavalera aanbid, maar wel door de opmerking van Bert ("en dat noemt zichzelf mtlhead..")...dacht dat je als metalhead ook een eigen mening mocht hebben.

nyc-kid
14 maart 2003, 22:56
Hehehe, you got me in my drunk mood... :grin:

Je komt wel nog steeds lichtelijk gestresst over betreft met Max vs Derrick gedoe...

hoofd
14 maart 2003, 23:01
Op 2003-03-14 21:56, schreef nyc-kid:
Hehehe, you got me in my drunk mood... :grin:

Je komt wel nog steeds lichtelijk gestresst over betreft met Max vs Derrick gedoe...


Dronken mensen zijn altijd eerlijk :grin:. En bij de buik van Jadranko was je niet dronken :grin:.
:lol:

En gestressed ben ik niet :smile:(heb wel betere dingen te doen :wink:Wordt het al helemaal een paranoide boel hier met al die gele en groene koppen die je aanstaren :grin:.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: mtlhead op 2003-03-14 22:03 ]</font>

nyc-kid
15 maart 2003, 01:13
Moet je weer de yasser-en-niels bekentenissen op het internet openbaar maken... tsss tsss tsss *bloos*

nyc-kid
21 maart 2003, 14:39
Daar staat tegenover dat jij de kans niet onbenut laat om op feestjes tegen willekeurig types van het vrouwelijke geslacht te zeggen dat je ze wil neuken als ze dood in hun kist liggen...

hoofd
21 maart 2003, 15:00
Hehe...yep, that's me :grin:


Maar zelfs dan hou ik het nog bij meisjes :grin:

Barret Wallace
22 maart 2003, 20:00
Natuurlijk mag je een eigen mening hebben :grin:
maar mtlhead + derrick green

verander je naam dan maar in ilovebiggieniggazhead just kiddin' :wink: :razz: