PDA

View Full Version : is dit wat ,speelt iemand op dit forum hier mee?



zenabi
7 november 2008, 11:09
dit vindt ik wel een vette gitaar is het wat of meer lespaul's proberen ??

ik bedoel uiterlijk is niet alles van een gitaar maar een lespaul in deze prijsklasse spelen die ongeveer allemaal gelijk of speelt één lichter / stroever dan een ander ?

Epiphone Les paul Zakk Wylde Camo

- Pickups: Emg hg4/hg4a
- Hardware: Chrome
- Scale : 24.75"
- Nut width: 1.68"
- Neck: set
- Neck mat: Maple
- Inlay: Blacks
- Binging: B/M/H
- Body mat: Mahogany
- Top: Maple
- Tune-o-matic/stopbar
- Finishes: bg

CardioClash
7 november 2008, 11:14
Er zit wel een verschil tussen een les paul van pakweg 400 euro en een van 700 euro. Ben zelf niet zo weg van die zakk wylde verf er op maar volgens mij is het wel een prima gitaar. Ik speel zelf ook op een Epi Les Paul in dezelfde prijscategorie en daar ben ik erg blij mee.

macwilliams
7 november 2008, 11:21
Op het forum zijn er verschillende mensen met verschillende ervaringen, deze zijn vast ook wel terug te vinden met de zoekfunktie. Pannekoek heeft zo'n ZW geloof ik en die was heel positief. Ik heb er een uitgeprobeerd maar ik vond hem niet zo. Ik ben toch voor een standard tob sunb gegaan.

We hebben ze wel opgewaardeerd met S-D blackouts de orginele p-u config kon ons beiden niet zo bekoren.


Maar zoals ik zei: Zoekt ende gij zullet vinden.


Succes!

Snijdie
7 november 2008, 12:00
Van de week had ik mijn eerste gitaar gekocht, een Zakk Wylde met de gewone bullseye. Op de Epiphone site kan ik niet echt verschillen ontdekken. Ik had twee vrienden mee genomen. Ze hadden meteen ook een Hagstrom head-to-head getest. De laatst genoemde was rond de 500 euro (ik denk dat het deze gitaar was (http://www.musik-produktiv.de/hagstrom-swede-hs-swe09.aspx)). De Epi was tweedehands, en was ietsjes goedkoper.


Omdat ik nog maar een maandje speel weet ik er niet het fijne van. Maar beide vrienden waren niet 100% tevreden met het cleane geluid. Geen idee of het komt omdat de versterker(s) niet waren afgestelt, of dat het een zwak punt van de EMG's is. Het geluid werd als karaktervol beoordeeld. De hals zou iets stroever aanvoelen, maar dat werd als gewenningkwestie bestempelt.
Nogmaals, vanwege mijn gebrek aan ervaring kan ik alles niet echt helder omschrijven, maar ik hoop dat je wat eraan heb.

pannekoek
7 november 2008, 15:15
Van de week had ik mijn eerste gitaar gekocht, een Zakk Wylde met de gewone bullseye. Op de Epiphone site kan ik niet echt verschillen ontdekken. Ik had twee vrienden mee genomen. Ze hadden meteen ook een Hagstrom head-to-head getest. De laatst genoemde was rond de 500 euro (ik denk dat het deze gitaar was (http://www.musik-produktiv.de/hagstrom-swede-hs-swe09.aspx)). De Epi was tweedehands, en was ietsjes goedkoper.


Omdat ik nog maar een maandje speel weet ik er niet het fijne van. Maar beide vrienden waren niet 100% tevreden met het cleane geluid. Geen idee of het komt omdat de versterker(s) niet waren afgestelt, of dat het een zwak punt van de EMG's is. Het geluid werd als karaktervol beoordeeld. De hals zou iets stroever aanvoelen, maar dat werd als gewenningkwestie bestempelt.
Nogmaals, vanwege mijn gebrek aan ervaring kan ik alles niet echt helder omschrijven, maar ik hoop dat je wat eraan heb.


ik heb ook de zakk wylde (camo versie, dus met maple toets) en welke verschillen wilje weten?

tussen een standaard epiphone custom en de zakk wylde versie of de verschillen tussen de epiphone en gibson versie??

de epi zakk wylde is iig een topgitaar! ik heb de emg hz's wel vervangen voor seymour duncan blackouts en nu klinkt ie nog vetter! op clean is ie waanzinnig en met een flinke scheur is het misschien wel de beste metal pickup.

Snijdie
7 november 2008, 23:55
Ik vroeg me af of de Zakk Wylde camo bullseye met de crème bullseye verschillen. Op de site kon ik in ieder geval geen verschillen ontdekken. Dit omdat ik wat postte over de crème die ik nu heb, en de TS het over de camo heeft.