PDA

View Full Version : [Meul] - K1



meul
6 november 2008, 15:39
Hey daar,

Nieuw dingetje. alvast bedankt voor het luisteren.

Gr, J

http://home.casema.nl/plien68/Sound/Meul%20-%20K1.mp3

budje
6 november 2008, 15:53
Wow aanslag op mijn oortjes ineens... :rockon: maar wel lekker!!!

(ik moet toegeven, door dat -k1 was ik ff bang dat een van de k3 dames was opgestapt)

JelmerOnGuitar
6 november 2008, 16:40
Goeie shit zeg, dit is écht een hoog niveau. Ik ben een groot fan van Prog.rock, en houdt hier echt van!:D Damn goed gedaan..

In het begin heel mooie sfeer gecreeerd met al die gitaarriedels links en rechts.. Goed gedaan, daarna mooi die stemmen op de achtergrond, heel goed gedaan! Beukriffs zijn heerlijk, mooie progressies, goeie nootkeuze. Strings erbij, heerlijk! De piano zorgt weer voor wat gas terug.. Terwijl de hardere stukken echt druk zijn! Heerlijk dit..

Alle gekke geluiden zijn vet gedaan, je creeert hier een heel mooie sfeer. Op het laatst nog een lekkere gitaarsolo!:D Supervet, die akkoorden eronder zijn mooi, je doet geen dwaze dingen maar gewoon heel mooie noten, goed uitgevoerd..

Het enige lelijke erin vind ik de sound van de trompetten, de arrangementen zijn vet en komen professioneel op me over, maar de sound is ronduit kut..

Conclusie: Wat een vet nummer, hier moet je wel trots op zijn! Supergoed gedaan, echt mijn smaak en helemaal top dus!:D

Gert-Jan
6 november 2008, 19:57
Hey Meul,

Tijdens het intro verwachtte ik ieder moment de inzet van Freddy mercury ;-)

Tering man, jij moet een mega-voorraad samples hebben...waar tover je die iedere keer weer vandaan.

De eindsolo vind ik subliem....ook wel een beetje Queenish.....lekkere sound weer.

JelmerOnGuitar
6 november 2008, 20:24
Kheb nog ff wat meer shit van je beluisterd, bijvoorbeeld je soundbestand wat je op je site als "gitaarles in den haag" hebt staan..

Je stijl is ronduit geweldig, ben een fan van Dream theater, herken dat heel erg in je style terug.. Damn wat een goeie dingen maak je..

Geweldig, blijf het doen en blijf het posten!:D Ik ben een fan!

Tony L
6 november 2008, 20:54
Meul, wat krijg je altijd een dijk van een geluid eruit... :eek:

Echt heel gaaf gedaan!! Mooi arrangement, begin is wel apart maar dat maakt het juist wel verfrissend en leuk om naar te luisteren. En elke keer flik je het weer dat die gitaren gewoon in je nek beuken, echt zo mooi! Zijn hier speciale technieken voor om dit geluid zo vet te krijgen of moet dit gewoon uit je vingers komen?

Sonno
6 november 2008, 22:48
Geinige shit dit, lekker origineel!
Waar haal je die vreemde chaotische stijl toch vandaan?
Die laatste solo is geniaal!

Gr. Sonno

VHsologitarist
6 november 2008, 22:48
Lekker man!
Geweldig .. Jij belandt in mijn top 3 beste elektrische gitaristen op gitaarforum:

1) Robbert van de Hanenberg
2) Meul
3) Boudewijn

DTmaster
7 november 2008, 00:42
jesuschrist ben jij phsycophaat hahahahaa who the fuck kom je hier op, ik hoor gewoon Brass Funk, een Boksspeech en metal riff door elkaar heen, dit verdient de nobelprijs :)

Bl44t44p
7 november 2008, 01:03
dit verdient de nobelprijs :)

Beter kan ik het niet verwoorden. Jezus zeg, geweldig :D

peter_heijnen
7 november 2008, 01:51
Hey Jan, wat te gek weer en wat gebeurt er ook weer een hoop zeg, dat betekent voor de luisteraar weer 'oogjes dicht en snaveltjes toe'.

Heerlijk hoe die solo opeens inslaat en je dan helemaal mee naar boven sleurt, en zoals Gert-Jan al zegt: subliem!

Kippevel! :)

CardioClash
7 november 2008, 11:22
Yeah! :blast:

M Kactus
7 november 2008, 11:37
Weer een Meultje om op de iPod bij te gooien! Bedankt :)
Fantastisch gedaan weer, en inderdaad, een combinatie van stijlen die zo ongewoon is dat het subliem wordt. Een van je besten, mag ik wel zeggen...

pgm10th
7 november 2008, 13:20
Hij is weer lekker man
Het was even wachten, maar dan heb je ook wel weer wat.
:)

Ibanez666
7 november 2008, 13:24
Wow aanslag op mijn oortjes ineens... :rockon: maar wel lekker!!!

(ik moet toegeven, door dat -k1 was ik ff bang dat een van de k3 dames was opgestapt)

Bij K1 denk ik eerder aan free fight

The Lo Lands
7 november 2008, 17:02
Een nummer 1 hit zul je nooit scoren met deze stijl muziek maar wel een hoop respect! Je laat de gitaarharten hier sneller doen kloppen. Weer een juweeltje ;)

meul
7 november 2008, 21:53
@ dt en bl44t, Cardio txs!

@ sonno, aard van het beestje denk ik.

@ VHS, Oef... dat is een zware poule :-) dank je wel ;)

@ Budje, het zijn er zelfs twee die vertrokken, ze zitten nu bij me op schoot, het is wat zwaar, ik zoek nog een gitarist, wat voor jou?

@ JelmerOnGuitar, dank je wel! die trompetten, het blijft met midi gewoon altijd erg modderen. je raakt er aan gewend en ik vind het in de muziek gemixt wel mee vallen, maar waarschijnlijk heb je gewoon gelijk!

@ Gert-Jan, hey Gert, brian may? TXS!

@ Tony L, ik vermoed dat het toch i.d.d beide is dat uiteindelijk het reslultaat bied. v.w.b. de techniek erachter, ik doe het eigenlijk net als jij, lees je eigen draad maar ff.

@ peter_heijnen, hoi Peter, dank je man!

@ M Kactus, bedankt man, en geen dank.

@ pgm, no special message but, hey Den.

@ LO, die hit laat ik beter aan jullie over ;)

gr, jee

budje
7 november 2008, 21:57
[QUOTE=meul;1859140:-) dank je wel ;)

@ Budje, het zijn er zelfs twee die vertrokken, ze zitten nu bij me op schoot, het is wat zwaar, ik zoek nog een gitarist, wat voor jou?

[/QUOTE]

Overeenkomst tussen K3 en een telecaster: ik wil die blonde!

Bl44t44p
7 november 2008, 22:53
Ik kan ook vandaag maar niet ophouden 'm telkens te luisteren: zo ontzettend gaaf :D !!

Heb 'm maar even gedownload, scheelt je wat dataverkeer ;)

glennshred
8 november 2008, 18:36
Prachtig nummer jan, begin met die reversed gitaar klinkt tof
t'midden van het stuk vind ik ietsje minder, naar het einde toe begint het
heel emotioneel te worden.

Al in al.. mooi nummer als geheel, ik doe je het niet na
o ja je mix klinkt machtig goed man hier op men hifi, ik denk dat we nog veel
kunnen leren van je mixing capaciteiten :satisfie:


groeten
glenn

meul
9 november 2008, 12:19
@ budje, je bent verdacht goed op de hoogte ;-)

@ Bl44t, leuk om te lezen! txs!

@ Glenn, hey glenn, dank u wel! vind de mix zelf iets te plat. toch bedankt..

gr,j

Harald
9 november 2008, 13:42
WOW! Heel mooi! Hoe heb je die reversed gitaren gedaan?

stratie
9 november 2008, 17:14
wauw, dit is idd gekke shit! vet man!:D

erwin_ve
10 november 2008, 09:26
Hoi Jan, Klinkt weer top! Grtz Erwin

meul
10 november 2008, 10:49
@ Harald, dank je! de reversed gitaren is een kwestie van je wav's omkeren.
in adobe A kan je dit met een knoppie doen.

@ stratie, dank je!

@ erwin_ve, hoi Erwin, alles cool?, dank je!

gr,
jan

Riky
10 november 2008, 12:47
hij is zeker weer vet meul!!! erg goed!