PDA

View Full Version : Kent iemand de Pewter of zo? (van Fender waarschijnlijk)



kokteejl
7 maart 2003, 08:48
Kent iemand die gitaar? speelt iemand ermee? zou graag weten (obj) hoe ie ongeveer klinkt, of hoe ie zou moeten klinken, en wat zo de prijs kan zijn...niet dat ik hem direct kan aanschaffen want ik heb deze week men zakgeld nog niet gekregen en ik zit momenteel op 20-.

Han Solo
7 maart 2003, 09:13
Pewter is een metaal-legering, meestal met tin. Wordt vaak gebruikt als kleur-aanduiding, dus ik denk niet dat het een model-aanduiding van Fender is.....

kokteejl
7 maart 2003, 09:23
maar, maar, maar :sad: ze staat op de colorchart van de fendersite :sad: ik weet het zeker! de gitaar die er ook goed op lijkt, is een tolorodododododod of zoiets, link hieronder: zelfde vraag als de eerste keer...

http://www.fender.com/gear/gear.php?node_id=2344

kokteejl
7 maart 2003, 09:28
stomme zak dat 'k het ben, je hebt gelijk, ik heb naar de kleur gekeke inplaats van naar het merk...sorry :$

Han Solo
7 maart 2003, 10:16
Tja, kan gebeuren natuurlijk. Maar eh....ik weet niet hoeveel zakgeld je krijgt, maar met 20 E in de week ben je nog wel een paar jaar aan het sparen voordat je em hebt....
Als je een beginner bent kun je beter eerst naar een andere gitaar zoeken lijkt me.

kokteejl
7 maart 2003, 10:29
mjah ik weet dat ik beginner ben (zo'n 6 maand eigenlijk :s), maar soms kan mijn gitaar die ik nu heb klinken alsof hij kwijl naar boven aan het rochelen is...(brol) maar toch een start...ik zal wel zien

BLOK182
9 maart 2003, 11:48
Ik dacht dat je er zo blij mee was?