PDA

View Full Version : Daar ben ik dan !



Cn@rfi3ld
5 november 2008, 16:59
Hallo gitaristen van nederland !

Mijn naam is franc (met een C ja ) en ik speel nu euh.... een jaartje of 7 gitaar.

Ben in het bezit van een Gibson Les Paul standard (zwart) en een Engl Sovereign 100 E740 2x12"

Deze gereedschappen gebruik ik in mijn achterhoekse rock 'n roll band. ( nee, geen Jovink en ook geen Normaal :sneaky: , maar eigen werk ).

En nee, achterhoekers zijn geen tukkers. :???:(de meesten denken dan van wel ).

that's it folks !

Groet.

RoelTM
5 november 2008, 17:09
Welkom Cn@123!???&%^$ld

Jullie spelen dus 'Achterhoekse Rock 'n Roll', maar geen Normaal enzo...
Spelen jullie wel in die style, of geven jullie Achterhoekse Rock 'n Roll een nieuwe betekenis? ;)

Cn@rfi3ld
5 november 2008, 17:18
Bedankt voor je reactie ! dat gaat vlot hier haha.

Wij spelen wel de soort van 'boeren op klompen rock', maar dan met een hele vette knipoog naar de Stones, AC/DC en Status qou. Dus ja eigenlijk wel een andere slag dan Normaal en Jovink.

Groet,

Franc

RoelTM
5 november 2008, 17:26
Lijkt me een leuke combo :) Treden jullie vaak op?

Cn@rfi3ld
5 november 2008, 17:34
De band is uit elkaar gevallen en nu ben ik de gitarist en een drummer zoeken we nog, we hebben wel een invaller als drummer maar optredens moeten nog worden geboekt. We hebben nu een set van een uur ingestudeert. dus het is afwachten.

www.datdoew.com

RoelTM
5 november 2008, 18:24
Whahaha, "Zündapp" is echt te gek :seriousf:

Cn@rfi3ld
5 november 2008, 20:20
Als het beetsje maar een naamt heeft... toch ? :cheerup:

Mitch
5 november 2008, 20:32
En dat je voortaan gewoon één topic opent, niet twee dezelfde in twee subfora ;)

Dark_Tranquillity
5 november 2008, 20:40
Ik snap je gedachte over dat de rest van Nederland denkt dat wij tukkers zijn. Ik word er hier in A'dam echt mee doodgegooid. Welkom, en kiek uut veur'n westerling'n.

macwilliams
5 november 2008, 21:00
Oeh donders bittien acht gee'vm met't plat proat'n. Doar kunn die nie teeng. Dan kriegt men gedonder euvr.

Cn@rfi3ld
6 november 2008, 18:35
Mitch, ik sta versteld van jullie U2 sound !

Ik heb vele bandjes gehoord, maar dit echt te gek voor woorden !

Ik doe mijn ogen dicht en het is net of ze er staan.

Geweldig !! als jullie een keer in omg doetinchem/Arnhem spelen. laat het me weten !

Gr Franc

Cn@rfi3ld
6 november 2008, 18:40
En dat je voortaan gewoon één topic opent, niet twee dezelfde in twee subfora ;)

'k ben niet voor 1 gat gevangen :) zal erop letten. thnx