PDA

View Full Version : Groentje op leeftijd



PRB
5 november 2008, 12:04
Hey, ik ben Pierre Buijsman en 43 jaar oud en ben twee maanden geleden begonnen met gitaar spelen.
Gitaar spelen wilde ik al vanaf mijn 13 maar was er nooit van gekomen.
Nu 30 jaar later toch de knoop door gehakt en vindt het spijtig dat ik nooit eerder deze stap heb genomen.
Ik beleef er erg veel plezier aan.
Sinds een aantal maanden volg ik het forum dagelijks en vind het erg leuk en interessant.
Het werd dus tijd om mijzelf ook maar te registreren zodat ik ook mijn vragen en/of opmerkingen kan ventileren.

RonnyV
5 november 2008, 12:12
Welkom hier!! en je bent natuurlijk nooit te oud om te leren :)
Wat voor gitaar heb je?

JeroenSchaaf
5 november 2008, 12:20
Welkom hiero!

PRB
5 november 2008, 13:17
Inderdaad ben je nooit te oud om te leren.
Al heeft mij dat toch een aantal jaren er van doen weerhouden om met gitaarspelen te beginnen.

My gear:
Hagstrom HJ600 in vintage sunburst
Vox DA5 versterker
Hayden Peacemaker 60 Head&Cabinet

En onderweg is een Fender American Deluxe telecaster in trans-Purple uit 1998.

Het gas is bij mij ook toegeslagen al begreep ik een paar maanden geleden niet wat daar mee bedoeldt werd.
Maar ondervind dit nu dagelijks mede door dit forum en forumleden.
En wat Fender betreft heeft MR. Fingers hier aan toe bijgedragen, en mijn interesse voor dit merk en vooral de telecaster doen laten gassen

rocker_71
5 november 2008, 15:30
Welkom. Leuke gear hoor, zeker niet verkeerd. :jam:

Alf
5 november 2008, 18:52
Leuk een "lotgenoot" te ontmoeten. Ik zelf ben ook zo'n "ouwe bok"(45) die nog gitaar wil gaan spelen. Ik kijk altijd met (positieve) jaloerse blik naar diegenen die het wel al kunnen. Binnenkort ga ik een elektrische gitaar, bijbehorende versterker, stemapparaat etc. aanschaffen.
Kunnen we elkaar misschien nog wat morele steun geven;).

Groeten,

Fons

PRB
5 november 2008, 21:36
Ik kan er ook altijd van genieten van een mooi stukje gitaarspel.
Maar het zal nog wel een hele tijd duren om wat leuks zelf te kunnen laten horen, als je ouder bent gaat het denk ik een stuk langzaamer.
Maar waar een wil is is een weg.
veel succes met de aanschaf van je gear.

gitaarvrouwtje
5 november 2008, 21:37
hoi en welkom
ik ben 41 en ben begonnen te spelen toen ik 39 was..als je flink oefent kun je nog heel wat jaartjes plezier eraan hebben

FNaRK
7 november 2008, 17:51
jongens .... get real :speed:
na je 40e nog een gitaar oppakken lijkt verdacht veel op een verkapte mid-life crisis......

voordat je het weet loop je in een leren broek rond, met daaronder een incontinentie-slip

Daan_B
7 november 2008, 18:11
jongens .... get real :speed:
na je 40e nog een gitaar oppakken lijkt verdacht veel op een verkapte mid-life crisis......

voordat je het weet loop je in een leren broek rond, met daaronder een incontinentie-slip

Geniaal:seriousf:

On-topic: Cool dat je nu nog begint, zou mijn moeder eens moeten doen we hebben gitaren zat!:sssh:

PRB
7 november 2008, 22:55
Dank jullie voor het warme onthaal.
Maar laat die leren broek maar weg want anders heb ik ook (leren)pijpen

Monicaatje
8 november 2008, 12:25
jongens .... get real :speed:
na je 40e nog een gitaar oppakken lijkt verdacht veel op een verkapte mid-life crisis......

voordat je het weet loop je in een leren broek rond, met daaronder een incontinentie-slip

...ben ik blij dat ik nog geen 40 ben...:cheerup: was nog net 38 toen ik weer begon met mijn lessen :noob:

enneh...beter een incontinentieslip onder je leren broek, dan erover :p