PDA

View Full Version : POD 2.0 Delay uitzetten



The_Darkness
4 november 2008, 21:34
Hallo,

Ik heb zojusit mijn tweedehands POD 2.0 binnen gekregen.
Nu heb ik een vraag waarvan ik het andwoord niet kan vinden op internet of de handleiding.

Als ik gewoon de standard settings gebruik dan zit op iedere preset eenzelfde delay. Deze delay zit ook op de manual mode. weet iemand hoe ik dat weg moet krijgen? Ik kom er niet uit.

alvast bedankt

shredneck
5 november 2008, 00:33
tweedehands? eerst even een "factory reset"doen. Staat in de handleiding.

The_Darkness
5 november 2008, 06:48
Dat heb ik al geprobeerd

vettavillenl
5 november 2008, 09:14
A) Is het zo dat je wel ee nieuwe preset kan creeren maar altijd dezelfde delay 'aanstaat' en deze niet uit te zetten is? of
B) Zijn alle presets gecreeerd met eenzelfde delay door de vorige gebruiker? en
C) Zijn deze nog steeds hetzelfde na een complete reset?
D) Is het mogelijk een nieuwe preset te creeren en te saven zonder delay?

In het geval van ja als antwoord op vraag A en C is het logisch contact te zoeken met het Line 6 service center daar kan men je wellicht verder helpen.

In het geval van ja als antwoord op vraag B en/of D dan is het een kwestie van de betreffende presets opnieuw (handmatig) te saven zonder delay. Daarna zal de dealy niet meer automatisch 'aanstaan'.

The_Darkness
5 november 2008, 14:25
het WAS geval A en C maar na veelvuldig resetten doet hij het opeens weer normaal. Maar toch bedankt voor jullie hulp.

rocker_71
5 november 2008, 15:27
Nog 1 aanvulling: als je de POD verbindt met je computer (midi kabels) kun je de intellingen editten via de computer (Line6 levert hier software voor via de site).
Is echt veel makkelijker, je kunt ze dan ook opslaan ed. Ook kun je patches downloaden en gebruiken, maar hier ben ik niet zo'n fan van. De patches die ik geprobeerd heb, leken meestal nergens naar. :sneaky:

Thoon_Loque
6 november 2008, 17:18
Mijn computers gaan altijd vreemd doen bij die line6 software (worden zeer traag, cpu belasting 100% enz.) Zelfs bij Pinnacle Studio 10 heb ik dit niet.
Hebben jullie hier ook last van?

rocker_71
6 november 2008, 19:23
Mijn Windows 98 bakkie heeft er soms ook wel wat moeite mee, maar lukt wel altijd. ;)