PDA

View Full Version : Demo = mail box vol



basbeest
7 maart 2003, 00:17
Ja ik heb een stukkie met mijn drummer opgenomen en dit in de mailbox gedumpt (basforumfiles; gitaarforum) maar nou is ie redelijk vol. Vandaar dat het me een goed idee leek om dit te melden zodat iedereen die hem wil beluisteren hem er ff afplukt en ik hem dan over een paar dagen weer wis. Of hebben we al iemand die onze mailbox onderhoud :grin:

AntY
7 maart 2003, 00:26
ja
de mailbox is nu weer leeg; ik heb alles geupload naar mijn webspace home.uva.nl/gitaarforum

basswasp
7 maart 2003, 16:33
Je bent echt aardig met die webruimte :smile:

AntY
7 maart 2003, 16:47
ik doe dr anders toch niets mee :smile:

basswasp
7 maart 2003, 16:51
Ja ok, maar ook de moeite enzo...

Is de webruimte trouwens van een universiteit ofzo? :smile:

niels_r
7 maart 2003, 17:48
Ik gebruik dit forum pas een week ofzo, maar ik verwonderde me al over de gezamelijke mailbox. Volgens mij kan dat beter door een hoop gratis webspace ergens aan te vragen (100megs.com ofzo). Elke gebruiker zijn eigen mapje en als je wat wil delen met je mede-bassist, upload je het naar je eigen mapje. Of zit ik nu helemaal mis?

AntY
7 maart 2003, 18:00
zo veel moeite kost dat niet hoor bathmutz, alleen regelmatig ff die box checken. maar ik doe een computerstudie, ben vaak online. t kost me 1 minuutje om ff wat te uploaden.

maar als we gratis 100MB storage kunnen krijgen is dat veel mooier natuurlijk. als iedereen tenmisnte weet hoe je dat moet gebruiken. mail is wel lekker makkelijk. regel t maar !!! zou mooi zijn!

dikkie dik
7 maart 2003, 18:13
die ftp van lycos is 50 mb en kost ook niks.

niels_r
7 maart 2003, 18:25
Ben bezig.. :smile:

niels_r
7 maart 2003, 18:34
Zo.. er is een accountje aangemaakt bij FortuneCity. Hij is standaard 25MB, maar volgens mij wordt dat meer als je er spul opzet.

Het gebruiken ervan is denk ik het makkelijkste met een FTP programma zoals CuteFTP, WS_FTP enz..

host: ftp.fortunecity.co.uk
user: bassforumfiles
pass: gtevcfhc

Als nu iedereen een eigen map aanmaakt voor zijn spul, heb je nooit meer problemen met een overvolle mailbox.

bassopotmus
7 maart 2003, 19:05
Waarom zo raar password? niet gewoon "bassguitar"? of "jazzbass"

niels_r
8 maart 2003, 13:24
Omdat ik te lui ben om het standaardwachtwoord te wijzigen :wink:

Je ftp programma slaat je wachtwoord toch op, dus het is even 1 keertje copy/pasten.

bassopotmus
8 maart 2003, 13:32
uuhjah..ben niet zon computer geek..zal wel