PDA

View Full Version : Hey Folks



Alf
4 november 2008, 19:18
Toch ook maar even voorstellen dan. Ben zojuist lid geworden.
Mijn gebruikersnaam is alf, afgeleid van Alfons; bekenden en familie noemen me gewoon Fons. Ik woon in Hulst, in het zuidwesten van het land en mag daar bij de gemeente "werken";) Hobbies zijn o.a muziek (luisteren), computeren, hyves, geologie en astronomie en ik hoop binnenkort ook gitaarspelen. Mijn muziekvoorkeur gaat uit naar Blues en Rock, maar natuurlijk ook naar andere genres.

Ik ben een absolute beginner wat betreft de gitaar. Sterker nog: ik heb nog niet eens een gitaar. De aanschaf van een gitaar is echter heel nabij. Ik wil gelijk elektrisch beginnen en ook met een goede gitaar (prijsklasse 1000-3000 euro of zo (mag ook nog meer zijn hoor.). Weet nog niet of het een Fender of Gibson moet worden en ik ben ook al een beetje verzot op Heritage.
Ondanks mijn hoogbejaarde ;) leeftijd van 45 hoop ik dat dit toch nog allemaal gaat lukken. Ik hoop allereerst via dit forum wat meer informatie te kunnen verwerven van al die veel meer deskundige leden.

Dus ik hoop snel in contact te komen met al die andere mensen cq muziek/gitaar-liefhebbers hier.

CU,

Fons :strat:?

alexandra
4 november 2008, 19:31
Welkom hier :)
Het is hier heel gezellig!

aaronstonebeat
4 november 2008, 19:49
Gegroet Fons,
Hulst ligt toch in Zeeuws Vlaanderen, als ik het me goed herinner? Daar heb ik in een grijs, grijs verleden nog eens met een band opgetreden.

Wat voor gitaren bespelen je helden? Misschien dat dat je helpt bij je keuze; er zit nogal wat verschil tussen Gibson en Fender.

Alf
4 november 2008, 20:31
Hey there,

Leuk dat jullie al zo snel reageren, dus dat kan inderdaad nog gezellig worden Xan.

Wat betreft mijn gitaarkeuze laat ik me niet zo leiden door hetgeen mijn favoriete artiesten gebruiken. Zomaar even een paar favorites: Stevie Ray Vaughan, Jimi Hendrix, Joe Bonamassa, Aynsley Lister, John Mayer en zo kan ik nog wel even doorgaan.