PDA

View Full Version : waar een goed aanbod (noorden)



zenabi
4 november 2008, 09:39
ik ben zover ,ga een nieuwe versterker kopen ( moet ook in de band gebruikt worden )
weet iemand een winkel hier in het noorden die een groot aanbod heeft in verschillende amps ? (noorden = drenthe -groningen-friesland -bovenkant overijssel)
ik heb het erg druk en dus weinig vrije tijd ,en die vrije tijd die ik heb moet ik nog spaarzaam verdelen dus....
vandaar ik het liefst naar een winkel gaat met een goed aanbod (ik ken me zelf toch wel ,als ik eenmaal besloten heb om een nieuwe amp te kopen ik ook geen dagen meer wil wachtten )

dml
4 november 2008, 09:41
GtrGear in Nieuw Amsterdam (kun je vooral terecht buiten de reguliere winkeltijden, wellicht voor jou een voordeel), Tonika en Westerhaven in Groningen, BigOne in Zwolle. Dan houdt het in het Noorden toch wel op.

RiffMeister
4 november 2008, 09:56
Waar zit dat GtrGear in N-Amsterdam dan? Het enige wat ik daar ongeveer ken ik Gillster; of is dat een en dezelfde?

dml
4 november 2008, 10:47
Google is your friend. GtrGear heeft een testruimte-aan-huis. Gewoon even telefonisch contact met hem opnemen, of via mail. Ik weet dat hij een flink aantal versterkers in de aanbieding heeft staan, dus sla je slag.

zenabi
4 november 2008, 10:54
zit net op die site te kijken van gtrgear .wat een gaaf ding lijkt mij die Egnater
speelt iemand hier op het forum al over zo'n ding ?
ik speel in de band stevige metal ,is dat er ook wel uit te halen (ben behoorlijk gek op het geluid van blacklabel soc. )
moet mij toch nog maar ff inhouden met kopen zie op eens veel meer mogelijkheden

als je trouwens in een winkel een bv. Engl probeert kun je dan blind gaan op een advertentie op marktplaats zonder te luisteren ?of heeft elke top ook nog weer een eigen geluid , nee toch?

dml
4 november 2008, 11:00
Hieronder de link naar een review van de Tourmaster:

http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=113585&highlight=egnater

zenabi
4 november 2008, 11:31
review gelezen:
ik weet niet wat ik zal doen ,moet toch maar eens gaan luisteren

zenabi
4 november 2008, 16:02
stomme vraag misschien maar..
als ik in een winkel een powerbal met engl kast "beproef"
en ik koop alleen die kast
kan ik dan die top zo blind kopen zonder te beluisteren ??mits die verder goed is

blademan
4 november 2008, 18:55
probeer Tonika in Groningen ook eens, die hebben meestal een behoorlijk aanbod, en een aardige website.

Nielsje
4 november 2008, 19:04
Soundhouse in Hoogeveen heeft ook nog wel eens wat staan..

Verder schijnt er in Drachten een goeie zaak te zitten :seriousf:

Bernd Veenema
4 november 2008, 19:05
Tonika heeft geen ENGL. Westerhaven en Muziekhuis Da Capo (Nietap/Leek) wel. Bij Da Capo hebben ze bijna alle modellen op voorraad.

zenabi
5 november 2008, 10:49
Soundhouse in Hoogeveen heeft ook nog wel eens wat staan..

Verder schijnt er in Drachten een goeie zaak te zitten :seriousf:

Soundhouse ga ik zeker na toe (ben ik kind aan huis) maar wil nu niet weer gelijk wat kopen en een half jaar later spijt hebben
nadeel van al die muziekzaken die tot nu toe genoemd zijn is dat ze donderdag koopavond hebben ,en ik donderdags bijna nooit kan
ga ook zowiezo die versterkers in nieuw amsterdam beluisteren

maar na gisteravond (met band geoefend ) begin ik ook erg aan m'n gitaar te twijfelen
met gitaar van m'n maat klonk alles toch beter (niet goed ,dus versterker moet vervangen worden ,maar wel warmer/beter)
speel zelf op ibanez sa met dimarzio element (later geplaatst) m'n maat met een sg??
als ik ook een andere gitaar koop (denk aan lespaul) is het denk ik wijzer om dat eerst te doen