PDA

View Full Version : Singer/songwriter zoekt gitarist (akoestisch)



Samanthasongs
3 november 2008, 13:27
Voor de begeleidingsband van singer/songwriter Samantha Maddocks zijn wij op zoek naar de volgende muzikant:

• Een ervaren allround akoestisch gitarist met een creatieve geest

Het kunnen leveren van een goede tweede dan wel derde zangstem is een pré. Een goede kennis van muziek en instrument, podium- en studio-ervaring en het beschikking hebben over een goede rig is een vereiste. Lol en creativiteit zijn minstens zo belangrijk als commitment en professionaliteit. Leeftijd tussen de 20 en de 35 jaar.

Samantha Maddocks (24) is een singer/songwriter uit de regio Amersfoort/Utrecht met een behoorlijk muzikaal verleden. Zo staan er een album, tientallen optredens en een aflevering van een RVU tv-programma op haar naam. Na ruim 15 jaar zang- en podiumervaring is ze nu klaar voor de volgende stap: met een goede groep professionele muzikanten achter zich de podia op en zo hopelijk een plaats te verdienen in de Nederlandse muziekwereld.

Kijk voor demo’s, een uitgebreide biografie, aankomende optredens en contactgegevens op www.samanthasongs.com

Samanthasongs
17 november 2008, 10:43
bump......

Eko
17 november 2008, 16:44
Samantha,
Als je nog niet veel reacties gekregen hebt kan het ook betekenen dat je vraag iet wat vreemd is. Eigenlijk vraag je iemand die zeer goed , het allemaal ook alleen kan , maar wel bereid is om voor een ander te doen in plaats van zelf vooraan te gaan staan. Het liefst ook nog exclusief en voor weinig. Dat staat er niet , maar zo had ik het wel gelezen.
Beter zou het zijn om iemand bv van een popacademie te zoeken of conservatorium met een richting moderne muziek. ook het geheel acoustische loslaten zou een oplossing kunnen zijn.

Valentijn
17 november 2008, 17:59
vind t wel meevallen hoor. ze zoekt gewoon een serieuze gitarist die mee wil werken in een band die har begeleidt... das niet zo raar hoor

Eko
18 november 2008, 00:05
Dat is het leuke, ik had iets anders in de add gelezen. Iets waar ik op heb geprobeerd te wijzen.

Acousticaster
30 november 2008, 15:15
Bumperdebumpbumpbump