PDA

View Full Version : Prachtige ballad



minoin
2 november 2008, 22:24
Hey gasten (en dames),

Ik heb vandaag een productieve dag gehad met een vriendin van me.
We hebben in mijn studiootje een ballad opgenomen, waarvan ik graag jullie mening wil horen.

www.sjoerdhetdoekje.hyves.nl --> How

Laat maar horen!
Cheers,

Sjoerd

PS. De kwaliteit is wat minder omdat het toch mp3 is.

DTmaster
2 november 2008, 23:06
Hey Goed hoor, echt een tranentrekker hahahaha ff een ding de balans tussen de piano en de zang had wat beter gemogen, vanuit mijn oogpunt zou ik de piano wat zachter zetten zodat de zang iets meer accapella naar voren komt maare hey ik kan ook al doof zijn dat mijn balans niet klopt :) maar dat viel mij op.

Nie slecht :)

Stefan. Ptzl
2 november 2008, 23:45
Mooi vol geluid!! Heb je die viool of welk instrument het precies is zelf ingespeeld of is het de synth? ;)
Je vriendin heeft duidelijk een betere stem! De piano iets stiller zetten zou kunnen helpen die stem meer te laten gelden, maar durf het niet zeker te zeggen. Stond ze ook niet wat ver van de micro verwijderd, als er al een behoorlijke reverb opzit?

Proficiat nog met de song!
grts:)

minoin
3 november 2008, 00:12
Thanks voor de comments! Hmm, ik vond de stem ook wat op de achtergrond, maar dat blijt deels te liggen aan de mp3-conversie. De violen, cello's en andere instrumenten zijn met een MIDI-keyboard en East West Quantum Leap Symphonic Orchestra ingespeeld.
Nogmaal bedankt voor de complimenten en kritiek!

VHsologitarist
3 november 2008, 00:50
Pfff... rapidshare sucks... Kritiek punt 1: Upload via een andere manier, dit is niet gebruiksvriendelijk (zie de tien heuristieken van Jacob Nielsen) en jaagt bezoekers weg, terwijl je meer veel meer reacties had kunnen hebben. Maar ik zal ff luisteren, ben een geduldige mediaconsument :D.. nu ik deze zinnen hierboven getypt heb, zal de 50 sec. wel om zijn ;)

idd een janknummertje, maar wel mooi! Vind wel een mooie compositie! Mooie stem trouwens. De stem mag idd wel ietsjes naar voren maar niet teveel! Dat geld ook voor de bas, die hoor ik niet.. of ja zit er natuurlijk ook niet in, zou je dan nog moeten toevoegen, maakt het geluid voller. Hey trouwens ik mis iets heeeeeel belangrijks.. DE GITAREN! haha..Less is more zeggen sommigen. Kwestie van smaak, maar mis echt die bas en gitaren.De violen mogen ook iets zachter.

Piano is een mooi instrument, maar hoor weinig dynamiek in het spel (dit kan misschien door de MIDI komen). Misschien een suggestie: vervang de piano door een klassiek gitaar waar dicht bij de klankgat wordt gespeeld om het zoete geluid eruit te halen.

GRTX
fer

pussyblaster
3 november 2008, 21:56
Error

This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.

This limit is reached.

To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.

Pais
3 november 2008, 22:00
Error

This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.

This limit is reached.

To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.

Precies wat videotape solist zegt :)


Pfff... rapidshare sucks...

VHsologitarist
4 november 2008, 11:44
Precies wat videotape solist zegt :)

Videotape? haha ... VH staat voor Van Halen.. waardoor ik ben gaan gitaarspelen ;) .. maja boeit niet :P

minoin
4 november 2008, 18:12
Ja tering, voor niks gaat de zon op he, troepsite. Dan maar even op mijn Hyves, ook prima te luisteren, zonder te downen: www.sjoerdhetdoekje.hyves.nl
En dan het tweede nummer; How
Meer reacties please :D

Sonno
4 november 2008, 22:18
Lekker hoor dit! Alleen ff wat extra mid in je gitaargeluidje! Door dat scoopen van je geluid blijft er weinig definitie over.

Ckers goed nummer dit!