PDA

View Full Version : Voorstellen ? Nou ja, vooruit dan maar...



Fiendish
2 november 2008, 04:56
Ik ben Dan, 25, ik woon (helaas) in Den Haag (en veeeel te dicht bij 070_RHCP_070 als je het mij vraagt).
Ik speel al ruim 10 jaar gitaar, en ik doe het nog altijd met veel plezier, en daar gaat het wat mij betreft ook om.

Qua muzikale invloeden...
Tja, de lijst is erg lang en divers, van Metallica to Cream, van Lamb of God tot Agent Orange, en van Ten Years After tot Acda en De Munnik :) (etc etc.)
Er word me nogal eens verweten dat ik een buizensnob ben, iets wat ik dan ook nooit zal ontkennen, en ik heb een nogal uitgesproken mening over heel veel dingen, maar daar schijnt men aan te wennen na verloop van tijd ;) .
Ik ben ook nog eens een beetje een computernerd, dus...

Affijn, ik ga eens kijken of er nog interessante topics zijn om op te reageren :blast:

richwoodplayer
2 november 2008, 09:42
welkom!

wat voor'n gitaar(en) en versterker heb je dan?

grtz kevin

070_RHCP_070
2 november 2008, 12:37
hahaha hee buurman :hippie: jij hier? :seriousf:


Affijn, ik ga eens kijken of er nog interessante topics zijn om op te reageren :blast: afzeiken
:seriousf:

Fiendish
2 november 2008, 21:32
welkom!

wat voor'n gitaar(en) en versterker heb je dan?

grtz kevin

Staat in m'n profiel, maar daar ik zowaar eens een vriendelijke bui heb, zal ik het eens opsommen :

Epiphone Les Paul Standard (heritage cherry sunburst met Schaller locking tuners).
Epiphone Les Paul Custom (dark cherry, geen slagplaat, chrome knoppen, Bareknuckle Rebel Yell pickups met Burnt Chrome covers, en sperzel locking tuners)
Hughes & Kettner Statesman Dual 20
Boss DS-1 (met mods door Robert Keeley)
Monster rock cable (2x)
(hiervoor heb ik klotz, cleartone, spectraflex en van die doe het zelf kabels met neutrik pluggen gehad, uiteindelijk klonk dit het beste).

Nou kan ik nog een hele lijst gaan opnoemen aan wat ik allemaal voor zooi had voordat ik bij deze spullen uitkwam, maar da's een lang een veelal saai verhaal, met erg veel slecht spul en af en toe wat uitblinkers.



afzeiken
:seriousf:

Dat doe ik alleen bij jou, Mr. tonedeaf.
Neem die cube van je woensdag maar mee als je hierheen komt, dan zal ik je eens wat laten horen, mietje ! :D