PDA

View Full Version : Mister Jinx - Lo Room



The Lo Lands
1 november 2008, 18:46
Tweede nummer 'Lo Room' ingezongen vóór 'Waiting Day' met Richard (UK) op zang. Tja, hij was wat verkouden, had toch inspiratie en dan... Een grillig nummer met pieken en dalen. Niet zijn beste performance imo, maar desondanks toch enkele spannende- en gefreakte uitstapjes. Ik ben benieuwd hoe jullie dit nummer behappen, verwacht niets dan valt het altijd mee :listen: Het zou uiteindelijk op een b-kantje komen :D

Nummer: Lo Room (http://www.misterjinx.nl/music.html).

HvV
3 november 2008, 19:42
Klinkt ok, hoor. Mooie tegenstelling ook tussen de 'distortion/fuzz' gitaar en het cleane. Open akkoorden mogen van mij wat breder in de mix, verder top, heeft zeker potentie.

Sonno
4 november 2008, 22:26
de muziek is lekker, best origineel. Ik hou alleen niet zo van die zang. Maar da's persoonlijk...

The Lo Lands
5 november 2008, 19:30
Bedankt heren voor het luisteren en geven van een reactie!!

update: Ik heb zojuist de toms in de mix aangepast! Een reactie op mijn vorige nummer 'Waiting Day' was dat de toms vrij droog/levensloos klonken! Met een andere reverb en eq instelling heb ik dit aangepast. Dank voor deze nuttige feedback.

meul
7 november 2008, 18:56
Leuk nummer dit! ik meen wat Doors te horen in het begin van het nummer.
ik vind de zang partijtjes bijzonder (leuk) in dit nummer.

The Lo Lands
7 november 2008, 21:16
Leuk nummer dit! ik meen wat Doors te horen in het begin van het nummer.
ik vind de zang partijtjes bijzonder (leuk) in dit nummer.Dankjewel Jan! De Doors is een band die mijn vader vroeger en misschien nu ook nog wel veel draaide (LP), niet meteen een grote invloed van mijzelf maar grappig dat je dit er bij het begin in terug hoord.