PDA

View Full Version : Ik ga een nieuwe AMP kopen



070_RHCP_070
1 november 2008, 18:34
heyy luitjes,

Ik ga een nieuwe AMP kopen.. een Ibanez IBX TBX65R :) wat vinden jullie ervan en raden jullie het me aan of af?? Ik vind hem iig heel erg goedkoop:D

http://www.maxguitarstore.com/store/index.php?productID=3361


thanks :rockon:

almarvk
1 november 2008, 18:50
Ik raad dat ding af. En het heeft een reden waarom ie goedkoop is.

Kijk voor dat budget 's naar een Roland Cube of Vox Valvetronix serie.

070_RHCP_070
1 november 2008, 22:05
Ik raad dat ding af. En het heeft een reden waarom ie goedkoop is.

Kijk voor dat budget 's naar een Roland Cube of Vox Valvetronix serie.

ik heb een cube 20x :S kut versterker qua geluid vind ik maar hoezo heeft het een reden dat ie goedkoop is?? wat is er dan mis mee enz?? meer details graag :dontgeti::satisfie:

caliban
1 november 2008, 22:52
Een cube klinkt helemaal niet kut. Voor zijn prijs zijn dat superamps. Deze ibanez is gewoon een goedkope transistor amp, en klinkt heel waarschijnlijk ook zo. Als je een nieuwe amp wil kopen kan je toch beter iets in een wat hoger budget kopen als je amp ervoor.

kenx
1 november 2008, 23:43
Staar je toch niet blind op die goedkope kutamps en koop meteen iets deftig, spaar eventueel even verder dan dat, je gaat er alleen maar spijt van krijgen.
En trouwens voor de zoveelste keer vandaag, er is maar 1 iemand die kan kiezen wat sound betreft en dat ben jij! Ga dus testen...

artnaz
1 november 2008, 23:54
Begrijp ik dat goed? Je hebt een Cube 20X die prima is, maar koopt een lelijke Ibi erbij op de gok omdat hij zo goedkoop is?

:???:

Fiendish
2 november 2008, 04:30
heyy luitjes,

Ik ga een nieuwe AMP kopen.. een Ibanez IBX TBX65R :) wat vinden jullie ervan en raden jullie het me aan of af?? Ik vind hem iig heel erg goedkoop:D

http://www.maxguitarstore.com/store/index.php?productID=3361


thanks :rockon:

Dat 'ie goedkoop is kan wel kloppen, dat is dan ook het enige voordeel aan deze versterker.
Je kent dat gezegde toch wel : goedkoop = duurkoop (of zoals ze het in het Engels zo mooi zeggen, buy cheap, buy twice)
Zoals ik je al vaker heb verteld (als je op m'n profiel kijkt weet je wel wie ik ben ;) ), je cube is een van de betere versterkers als het gaat om goedkoop en toch goed, en zoals al eerder werd voorgesteld, als je dan toch per sé een andere versterker wil, koop dan een goeie, en niet een of ander cheapo solidstate flutding van Ibanez.
Of, als je dan echt niet kan of wil sparen, kijk eens naar een Vox AD30VT(XL) ofzo, heb je amp modelling, een buis in de voorversterker en een 12" speaker, en een degelijk geluid.

wiegersma
2 november 2008, 09:55
koop een tweedehands buizen-Peavey! Die zijn er ook van rond de 200-300 dukaten

Powerchordschuiver
2 november 2008, 12:32
Geen goedkope meuk kopen, SPAREN!!
En koop dan wat goeds.

070_RHCP_070
2 november 2008, 12:39
Ik koop hem niet omdat ie goedkoop is. Ik he bhem getest en ik vind er echt goed geluid uit komen! Maar ik krijg van niemand een goede reden waarom ik hem niet zou moeten kopen.. (behalve de prijs) Ik vind er gewoon goed geluid uit komen veeeel beter dan die Cube20x van mij.. mja kom eerst maar es met redenen..

Luke-wannabe
2 november 2008, 12:55
Ik koop hem niet omdat ie goedkoop is. Ik he bhem getest en ik vind er echt goed geluid uit komen! Maar ik krijg van niemand een goede reden waarom ik hem niet zou moeten kopen.. (behalve de prijs) Ik vind er gewoon goed geluid uit komen veeeel beter dan die Cube20x van mij.. mja kom eerst maar es met redenen..
Dan zou ik hem lekker kopen! Als jij het een chill geluid vind, wat is dan het probleem?

Spitfire
2 november 2008, 13:03
Ik koop hem niet omdat ie goedkoop is. Ik he bhem getest en ik vind er echt goed geluid uit komen! Maar ik krijg van niemand een goede reden waarom ik hem niet zou moeten kopen.. (behalve de prijs) Ik vind er gewoon goed geluid uit komen veeeel beter dan die Cube20x van mij.. mja kom eerst maar es met redenen..

Nouja als je het geluid zelf beter vind, wie zijn wij dan om te zeggen hem niet te kopen.

Sterker nog, waarom vraag je het überhaupt?

kenx
2 november 2008, 13:06
Idd, waarom vraag je dan aan ons of je hem wel/niet zou moeten kopen. Als jij het vind dat daar beter geluid uit komt, kopen dan die meuk! Waar wacht je dan nog op!

veel succes!

ponq
2 november 2008, 13:14
Ik koop hem niet omdat ie goedkoop is. Ik he bhem getest en ik vind er echt goed geluid uit komen! Maar ik krijg van niemand een goede reden waarom ik hem niet zou moeten kopen.. (behalve de prijs) Ik vind er gewoon goed geluid uit komen veeeel beter dan die Cube20x van mij.. mja kom eerst maar es met redenen..

Hier heb je 100% gelijk! Jammer dat er tot nu toe geen inhoudelijke argumenten zijn gegeven.

Wat ik je wil aanraden is je eigen cube20 (die, het is al vaker gezegd, op zich prima is) mee nemen naar de muziekwinkel en dan gewoon de ibi en de cube naast elkaar zetten en testen.

070_RHCP_070
2 november 2008, 13:17
Sterker nog, waarom vraag je het überhaupt?

Ja uhh.. wil gewoon wetern wat jullie er van vinden..

Pepe
2 november 2008, 13:23
Ja uhh.. wil gewoon wetern wat jullie er van vinden..

Prachtig, fantastisch, waarschijnlijk precies de versterker die je verdient!

070_RHCP_070
2 november 2008, 13:29
Prachtig, fantastisch, waarschijnlijk precies de versterker die je verdient!

:sneaky: .

Spitfire
2 november 2008, 13:45
Ja uhh.. wil gewoon wetern wat jullie er van vinden..

Ik zie dit zo vaak gebeuren op dit forum en ik begrijp gewoon totaal niet waarom mensen het doen:

Mensen hebben eigenlijk al besloten iets te kopen en vragen op dit forum de mening van andere leden. Als vervolgens die leden zeggen dat het geen goede keuze is gaat de topic-starter zijn keuze verdedigen en kiest hij er toch voor...

Dan denk ik, waarom open je het topic? :dontgeti:

Sarco
2 november 2008, 13:46
Moest ik jou zijn zou ik toch nog even blijven doorspelen op de cube en terwijl beginnen sparen voor een goeie amp.

Gitaar4LifeDude
2 november 2008, 16:46
volgens mij zie ik op die site maar 1 wit gekleurd sterretje staan van de 5 of zit ik nou uit m'n nek te lullen?

Squier4ever
2 november 2008, 16:55
ik heb 'm niet getest, maar als ik dat ding zo zie zou ik er al met een grote boog omheen lopen. dat je geen goed geluid uit die Cube krijgt ligt iig niet aan die cube, maar aan jou. dat ding is met (bijna) iedere gitaar (redelijk) klinkend te krijgen.

Fiendish
2 november 2008, 21:22
Ik koop hem niet omdat ie goedkoop is. Ik he bhem getest en ik vind er echt goed geluid uit komen! Maar ik krijg van niemand een goede reden waarom ik hem niet zou moeten kopen.. (behalve de prijs) Ik vind er gewoon goed geluid uit komen veeeel beter dan die Cube20x van mij.. mja kom eerst maar es met redenen..

Het klinkt slechter dan wat je nu hebt, er zit een speaker in die ik nog niet zou willen hebben als ik geld toe kreeg, er zijn betere versterkers te vinden voor dat geld, en het ding word overal bestempeld als een leuke amp voor iemand die echt net begint, maar als niet geschikt voor de gevorderde gitarist, etc etc.
Subtip : klinkt je cube kut, draai het volume eens omhoog en doe die powersqueeze uit.
En leer eens fatsoenlijk met die EQ omgaan.


ik heb 'm niet getest, maar als ik dat ding zo zie zou ik er al met een grote boog omheen lopen. dat je geen goed geluid uit die Cube krijgt ligt iig niet aan die cube, maar aan jou. dat ding is met (bijna) iedere gitaar (redelijk) klinkend te krijgen.

Daar sluit ik he helemaal bij aan, ik heb een eerder model van de cube 20 als oefenversterkertje gehad, ik kreeg er altijd wel een degelijk geluid uit.

Squier4ever
2 november 2008, 21:24
minder gain, meer mid. allerlei truukjes en dingen die n00bs vaak fout doen.

Luke-wannabe
2 november 2008, 21:28
Inderdaad. Ga eerst maar eens spelen met alle regelaars op de helft, als je dan geen goed geluid krijgt moet je denk ik aan je techniek gaan werken.

Fiendish
6 november 2008, 20:39
Driemaal raden wat 'ie uiteindelijk gedaan heeft... :roll:

Powerchordschuiver
6 november 2008, 21:10
Hij heeft een Dumble Overdrive Special gekocht...

don marco
6 november 2008, 21:41
volgens mij zie ik op die site maar 1 wit gekleurd sterretje staan van de 5 of zit ik nou uit m'n nek te lullen?

het zijn er ondertss 2 :) Dus hij klinkt al ietsje beter haha..

Frisods
6 november 2008, 22:18
wat heeft hij gedaan?
heb als oefenampje een cube 15,als hij er een slecht geluid uit krijgt dan ben ik de focking kerstman.

je wilt een betere amp, maar voor dat geld is er niks beters dan je cube!

Squier4ever
6 november 2008, 22:20
ik denk dat ie 'm gekocht heeft.

pupanus1
7 november 2008, 10:02
Ach als hij er gelukkig van wordt dan gun ik het hem van harte, maar waarom kom je hier meningen/advies vragen als je er toch niks mee doet? Koop het ding dan gewoon en val ons er niet mee lastig denk ik dan zo...

Maar als jij die Ibi beter vind klinken dan je cube dan ligt het meer aan je gehoor of gitaarspel dan aan de versterker denk ik zo

Gemiddeld reviewtje:

"i play a gibson faded sg through this amp ,and it sounds completly horrible , i traded in my little vox 30 to get this and man did i make a mistake , this is 65 watts and its the worst, even if you wanted to hear the entire 65 watts you couldent through all the bad feed back. when you play crakned up not even half way you hear the feedback over the guitar , it sounds horrible when i was at the store i tested it out and it sounded pretty sweet when it was on low ,but when i got home i turned it up and it sounded like a little 10 watt amp you get with a package deal, there are only 5 knobs for each amp channel witch is fine ,but you cant really get the tone you want , its called the tone master but unless you want to waste your time fixing up the amp and not playing its not even worth it, for 259 its a bad deal , this amnp has only 2 channels and no effects and sounds bad, im not even sure if this amp has a feedback control, i was realy suprised on how this amp sounded not good one bit. this amp to me seems like an entry model , for the price you pay it should have nice effects and mabey a few more channels , this was the worst amp i have ever bought, every time i play at home i play on my little spider 15 watt amp over this ibanez amp. ,so dont make this mistake if you want a good amp buy a nice vox or a line 6, not an ibanez

Reviewed by gibsonplayer13 on 3/13/2007 who plays hardcore."

Fiendish
8 november 2008, 01:45
Hij heeft idd die Ibanez gekocht :o
En of 'ie er uiteindelijk gelukkig van word betwijfel ik, want ik merkte dat hij elke keer dattie bij mij was geweest en op m'n H&K Statesman had gespeeld hij meer ging zeiken over z'n Cube.
Dus ik zie het er wel van komen dat er binnen het jaar weer een andere versterker bij hem thuis staat.

Pepe
8 november 2008, 03:08
Ik kan niet wachten op de reviewhttp://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon10.gif

070_RHCP_070
8 november 2008, 07:59
nou zoals Dan het al aangaf ik heb hem gekocht en ik ben er super blij mee!! Klinkt gewoon een stuk mooier!!! Ik ben dan nog niet zo'n ervaren gitarist (speel een jaar en 3 maandjes) dus voor mij issie gewoon goed :D

Squier4ever
8 november 2008, 12:36
spreek je over een jaar of 2 nog wel eens dan.

Frisods
8 november 2008, 12:49
haha, vraagt hij eerst wat wij ervan vinden, wij allemaal: KUT.
maar als jij er tevreden mee bent:)

Jorisch
8 november 2008, 12:54
Hij had best wat positievere reacties mogen krijgen vind ik

of een goede tip als "probeer hem eens op hoog volume als de winkel bijna sluit"

Veel plezier met je nieuwe amp!

Realeigo
8 november 2008, 13:42
of een goede tip als "probeer hem eens op hoog volume als de winkel bijna sluit"



Volgens mij heeft na de eerste paar tonen dan zelfs de verkoper al het pand verlaten!

070_RHCP_070
8 november 2008, 16:09
weet je ik ben benieuwd hoeveel mensen hem hier eigenlijk hebben getest

Rude Perception
8 november 2008, 16:52
weet je ik ben benieuwd hoeveel mensen hem hier eigenlijk hebben getest

Wat ben jij een sukkel!
Eerst vraag je wat wij van een versterker vinden, je krijgt een negatief koopadvies. Allemaal heel normaal.

Je koopt toch de versterker, zonder te zeggen waarom of iets en zonder echt in te gaan op de tips die je kreeg voor je cube. Het enige wat je zei was dat het voor jou prima was. Met kanttekening dat je nog niet lang speelt en weinig ervaring hebt, oftewel misschien nog niet perfect versterkers kan beoordelen.
Dat is al raar. Maar het eindigt dat jij je afvraagt of onze kritieken wel ergens op slaan:nervous:.
Waarom vraag je dan in godsnaam om onze adviezen???
En geef daar eens antwoord op, want het is al eerder gevraagd, maar toen reageerde je er niet echt op.

070_RHCP_070
8 november 2008, 16:57
Wat ben jij een sukkel!
Eerst vraag je wat wij van een versterker vinden, je krijgt een negatief koopadvies. Allemaal heel normaal.

Je koopt toch de versterker, zonder te zeggen waarom of iets en zonder echt in te gaan op de tips die je kreeg voor je cube. Het enige wat je zei was dat het voor jou prima was. Met kanttekening dat je nog niet lang speelt en weinig ervaring hebt, oftewel misschien nog niet perfect versterkers kan beoordelen.
Dat is al raar. Maar het eindigt dat jij je afvraagt of onze kritieken wel ergens op slaan:nervous:.
Waarom vraag je dan in godsnaam om onze adviezen???
En geef daar eens antwoord op, want het is al eerder gevraagd, maar toen reageerde je er niet echt op.

1. wat ben jij stoer zeg om iemand een sukkel te noemen terwijl je achter je beeldschermpje zit, en terwijl je iemand niet eens ken
2. Over dat cube geluid is toch een persoonlijke mening.. maar goed daar heb je gelijk in.. maar volgens mij was ik toen niet meer op de site geweest..
3. ik vroeg gewoon wart jullie er van vinden.. Maar zoals de meneer in de gitarenwinkel ook al zei.. hebben ze die versterker allemaal al een uitgeprobeerd? en toen d8 ik van nouu daar zit wat in..


PS mijn gitaarleraar die zei dat het een goede was voor een thuis beginnende gitarist.. dus dat was helemaal de doorslag want ik vind dat ding goed klinken..

Squier4ever
8 november 2008, 17:04
1. wat ben jij stoer zeg om iemand een sukkel te noemen terwijl je achter je beeldschermpje zit, en terwijl je iemand niet eens ken
2. Over dat cube geluid is toch een persoonlijke mening.. maar goed daar heb je gelijk in.. maar volgens mij was ik toen niet meer op de site geweest..
3. ik vroeg gewoon wart jullie er van vinden.. Maar zoals de meneer in de gitarenwinkel ook al zei.. hebben ze die versterker allemaal al een uitgeprobeerd? en toen d8 ik van nouu daar zit wat in..


PS mijn gitaarleraar die zei dat het een goede was voor een thuis beginnende gitarist.. dus dat was helemaal de doorslag want ik vind dat ding goed klinken..

weet je wat dien meneer in de winkel dacht? koop dat ding maar lekker, ben ik er van af en heb ik makkelijk 200€ verdiend.

Rude Perception
8 november 2008, 17:12
1. wat ben jij stoer zeg om iemand een sukkel te noemen terwijl je achter je beeldschermpje zit, en terwijl je iemand niet eens ken
2. Over dat cube geluid is toch een persoonlijke mening.. maar goed daar heb je gelijk in.. maar volgens mij was ik toen niet meer op de site geweest..
3. ik vroeg gewoon wart jullie er van vinden.. Maar zoals de meneer in de gitarenwinkel ook al zei.. hebben ze die versterker allemaal al een uitgeprobeerd? en toen d8 ik van nouu daar zit wat in..


PS mijn gitaarleraar die zei dat het een goede was voor een thuis beginnende gitarist.. dus dat was helemaal de doorslag want ik vind dat ding goed klinken..

Ik ben niet stoer, ik vind het gewoon een beetje raar om mensen hun tijd te vragen en de adviezen die ze geven zonder uitleg in de wind te slaan. Mensen steken tijd in hun adviezen, dat doen ze voor jou. Ze hopen blijkbaar dat je meer plezier hebt met je versterker en ze zijn geinteresseerd in jou. Dat zijn ze zonder dat ze je kennen. Best aardig toch? Mag je ook best zeggen wat je met hun adviezen hebt gedaan, en waarom.

Met dat einde had je wel wat eerder kunnen komen, uit jezelf bijvoorbeeld, maar het is goed dat je verder kijkt. Je moet alleen oppassen met verkopers. Die zijn natuurlijk iets minder objectief dan wij. Je gitaarleraar is meestal een goede adviseur.

Sorry dat ik je sukkel noemde, zie hierboven voor mijn mening erover. Ik hoop dat je het onthoud, ik denk namelijk dat veel mensen met mij het prettig vinden om een post van de topicstarter te lezen hoe en waarom(!) het is afgelopen. Dan maakt het ze waarschijnlijk niet eens zo veel uit dat je de adviezen in de wind hebt geslagen. Als jij maar voor jezelf een goede aankoop hebt gedaan.

070_RHCP_070
8 november 2008, 18:13
weet je wat dien meneer in de winkel dacht? koop dat ding maar lekker, ben ik er van af en heb ik makkelijk 200€ verdiend.

nou nee je kan het aan Dan (FeenDish) vragen hij weet hoe ze daar zijn

070_RHCP_070
8 november 2008, 18:14
Ik ben niet stoer, ik vind het gewoon een beetje raar om mensen hun tijd te vragen en de adviezen die ze geven zonder uitleg in de wind te slaan. Mensen steken tijd in hun adviezen, dat doen ze voor jou. Ze hopen blijkbaar dat je meer plezier hebt met je versterker en ze zijn geinteresseerd in jou. Dat zijn ze zonder dat ze je kennen. Best aardig toch? Mag je ook best zeggen wat je met hun adviezen hebt gedaan, en waarom.

Met dat einde had je wel wat eerder kunnen komen, uit jezelf bijvoorbeeld, maar het is goed dat je verder kijkt. Je moet alleen oppassen met verkopers. Die zijn natuurlijk iets minder objectief dan wij. Je gitaarleraar is meestal een goede adviseur.

Sorry dat ik je sukkel noemde, zie hierboven voor mijn mening erover. Ik hoop dat je het onthoud, ik denk namelijk dat veel mensen met mij het prettig vinden om een post van de topicstarter te lezen hoe en waarom(!) het is afgelopen. Dan maakt het ze waarschijnlijk niet eens zo veel uit dat je de adviezen in de wind hebt geslagen. Als jij maar voor jezelf een goede aankoop hebt gedaan.

Ja ok no problem dude;) ben niet boos ;) Bedankt voor alle tijd en adviezen mensen! Alleen je mag doen met een advies wat je wilt toch ;) maar ik zal d volgende keer wel eerst kopen dan laten zien goed :)

Squier4ever
8 november 2008, 18:20
nou nee je kan het aan Dan (FeenDish) vragen hij weet hoe ze daar zijn

kan ik doen, maar over het algemeen heeft iedere verkoper dezelfde instelling. uiteindelijk willen ze allemaal verkopen, de een is alleen een makkelijker doel dan de ander.

episua
8 november 2008, 19:21
Raar topic, maar goed ik zal mijn mening dan ook maar geven...
Ik heb vorige week de Ibanez versterker gehoord die de topicstarter heeft gekocht.
Ook ik ben erg sceptisch als het gaat om een merknaam als Ibanez op een versterker.
Maar eigenlijk was ik best onder de indruk van dit ding, mooi clean en een heavy distortion. Eigenlijk precies wat de doelgroep die deze versterker wil kopen zoekt.
Ook al vindt de TS een Cube niet mooi klinken dan mag dat toch, tis toch zijn smaak.
Ik denk dat minimaal 80% van de mensen die in dit topic heeft gepost inderdaad niet zelf de desbetreffende Ibanez versterker heeft getest.

Kaboemba
8 november 2008, 19:34
Dat is gewoon een klasse bak en zeker voor dat geld, kopen man (ik gok eigenlijk dat je een 13 jarig pisventje bent).

Enne daarna niet meer hier terug komen he.

Realeigo
8 november 2008, 19:41
Dat is gewoon een klasse bak en zeker voor dat geld, kopen man (ik gok eigenlijk dat je een 13 jarig pisventje bent).

Enne daarna niet meer hier terug komen he.

Hij is meer richting de 20 kan ik je vertellen..

Jeroen76
8 november 2008, 23:26
Dat is gewoon een klasse bak en zeker voor dat geld, kopen man (ik gok eigenlijk dat je een 13 jarig pisventje bent).

Enne daarna niet meer hier terug komen he.

Tja.......
vreemd hè dat sommige mensen zo'n rare indruk krijgen van gitaristen als ze hier eens hebben gekeken. :sneaky:

Beetje jammer

Chocola
8 november 2008, 23:42
Tja.......
vreemd hè dat sommige mensen zo'n rare indruk krijgen van gitaristen als ze hier eens hebben gekeken. :sneaky:

Beetje jammer

Gitaristen zijn ook zeau eng :p

Kaboemba
8 november 2008, 23:46
Tja.......
vreemd hè dat sommige mensen zo'n rare indruk krijgen van gitaristen als ze hier eens hebben gekeken. :sneaky:

Beetje jammer

Tja wat wil zo'n gozer nu. Hij komt met een amp. Meerdere mensen incl iemand die hem persoonlijk schijnt te kennen, zeggen doe het niet en geven tips als wachten tot je meer geld hebt, probeer de cube is wat bij te stellen enz.
Hij gaat nergens op in en roept alleen maar dat dit het is.
Dan luister je dus niet en vraag ik me af waarom je uberhaubt er mee komt.
Er zitten hier heel wat gitaristen die ALLEMAAL het zelfde traject hebben gehad kwa kopen en verkopen, dan is het handig en verstandig dat je minimaal naar luisterd i.p.v. met je vingers in de oren lijkt te roepen hij is goed en hij blijft goed.
Maar wat kan mij het schelen, tis niet mijn geld en ik heb ook eerst een paar niet geluisterd.

Btw met pisventje bedoel ik gewoon een gozertje van 13, dat zijn voor mij allemaal pisventjes en zo kwam hij op mij over.

Shaggy
9 november 2008, 00:12
Ongelooflijk dat ik deze topic helemaal heb gelezen, weer 5 minuten van mijn toch al waardeloze leven verspild :D

Johannes
9 november 2008, 00:35
Ongelooflijk dat ik deze topic helemaal heb gelezen, weer 5 minuten van mijn toch al waardeloze leven verspild :D

Je bent niet de enige.... doh!

Sarco
9 november 2008, 11:31
Je bent niet de enige.... doh!

Idem, nuja :)

070_RHCP_070
9 november 2008, 16:50
Dat is gewoon een klasse bak en zeker voor dat geld, kopen man (ik gok eigenlijk dat je een 13 jarig pisventje bent).

Enne daarna niet meer hier terug komen he.

Waar slaat dat op.. 1 ik ben 21 en 2 hoezo zou ik hier niet meer terug moeten komen? Jezus man lekker je bek houden joh ik ben een beginneling.. ik vindt hem goed klinken dus so what dan stoot ik mijn hoofd maar een keer daar leer je van! of niet? sorry hoor

070_RHCP_070
9 november 2008, 16:52
Raar topic, maar goed ik zal mijn mening dan ook maar geven...
Ik heb vorige week de Ibanez versterker gehoord die de topicstarter heeft gekocht.
Ook ik ben erg sceptisch als het gaat om een merknaam als Ibanez op een versterker.
Maar eigenlijk was ik best onder de indruk van dit ding, mooi clean en een heavy distortion. Eigenlijk precies wat de doelgroep die deze versterker wil kopen zoekt.
Ook al vindt de TS een Cube niet mooi klinken dan mag dat toch, tis toch zijn smaak.
Ik denk dat minimaal 80% van de mensen die in dit topic heeft gepost inderdaad niet zelf de desbetreffende Ibanez versterker heeft getest.

Dankjewel! Ik vindt hem ook gewoon lekker klinken is idd mijn mening.. begrijp niet dat sommige mensen zo achtelijk doen.. ze zijn zelf toch ook begonnen ? ik weet zeker dat jullie ook allemaal zo zijn geweest! (mits je veel mensen kent in het wereldje)

Dirk_Hendrik
9 november 2008, 19:06
Uit dit topic gaat niet veel goeds meer komen.