PDA

View Full Version : A,B,C switch



The Avenger
1 november 2008, 13:05
Hallo

Ik zoek een A,B,C switch om 3 versterkers te bedienen.
De Lehle 1at3 SGoS leek mij een goed idee maar ik weet niet of deze wel geheel naar mijn wensen werkt. Ik zou van de ééne naar de andere versterker moeten kunnen switchen zonder daarvoor eerst de andere switch af te zetten. Als ik dus van versterker 1 naar versterker 2 ga, wil ik enkel op de switch van versterker 2 drukken. Op de site van lehle staat dat elke switch op blijft staan als je hem niet afzet, dus dan zou ik eerst switch 1 af moeten zetten om daarna op switch 2 te trappen. Ik zoek iets waarbij de geactiveerde switch automatisch afspringt als ik op 1 van de andere 2 druk om die versterkers dan te activeren.

Is het misschien mogelijk om dit ook met de Lehle 1at3 SGoS te bekomen want dat is voor mij nogal onduidelijk.

Als het niet mogelijk is, kennen jullie misschen een goed alternatief?

All the best
Timothy

Nielsje
1 november 2008, 13:11
Je bedoelt deze Lehle?

http://ecomm.toursupply.com/~tsi/images/items/graphics/00000001/lehle_1_3large.jpg

Die doet precies wat je wil. Prima switch, heeft alleen wel een powersupply nodig om te switchen.

JelmerOnGuitar
1 november 2008, 13:13
Je bedoelt deze Lehle?

http://ecomm.toursupply.com/~tsi/images/items/graphics/00000001/lehle_1_3large.jpg

Die doet precies wat je wil. Prima switch, heeft alleen wel een powersupply nodig om te switchen.
Goeie switch, de bassist van mn band gebruikt hem (of bijna dezelfde) ook, werkt perfekt!:D

The Avenger
1 november 2008, 13:17
Ja die bedoel ik.

Ik had veel goeie commentaar gehoord over deze pedaaltjes: geen brom, geen tonesucking,... maar ik twijfelde nog aan de werking ervan.

Bedankt voor de reactie.

Yannicks
1 november 2008, 15:46
Huur gewoon een Pool in die héél snel je jack in de volgende versterker doet!

the sure thing
1 november 2008, 15:47
Deze switch heb ik ook. Als je knop 1 indrukt, gaat vanzelf kanaal 2 en 3 uit. Als je knop 2 indrukt, gaat 1 en 3 uit. Precies wat je wilt. Hiermee kan je dus NIET meerdere kanalen tegelijk mee bespelen. Dus: 1x drukken en je bent klaar!

the feable
2 november 2008, 11:36
Lehle staat wel echt voor superkwaliteit!!

the sure thing
2 november 2008, 15:13
He Timothy the Avenger (oftewel: topicstarter) hebbie zo een antwoord?

The Avenger
20 november 2008, 16:39
idd, zo heb ik een antwoord op mijn vragen gevonden
Bedankt voor de reacties. ;)