PDA

View Full Version : dillema



Dude
6 maart 2003, 17:32
k, ik wil al erg lang een les paul classic.... ZULKE geile gitaren, ik heb nu een les paul studio uit 2001 en een straocaster uit 79, op zich zou ik het er voor over hebben dit te ruilen tegen een classic, is dit erg dom of niet... ?

Marshallover
6 maart 2003, 17:43
Als je voor jezelf zoiets hebt; ik speel eigenlijk meer op de LES PAUL, omdat het geluid gewoon veel mooier is, dan zou ik zeggen; Ruil in ieder geval die Strat in, en spaar eventueel voor de Classic.

Maar om nou allebei de gitaren weg te doen, als je eigenlijk tevreden bent over het geluid.........nee

Bovendien; Is een Classic nou echt zo duur dat je daar twee gitaren voor moet opofferen?

Negative K3 fan
6 maart 2003, 17:50
Ik zou denk ik zelf eerst doorsparen, dan de LP studio verkopen (je koopt immersz een betere vervanging) en dan uiteindelijk een geile les paul custom kopen. Als je een Les paul koopt moet je het namelijk ook goed doen :smile:

Electrical Storm
6 maart 2003, 18:00
Strat houden en studio verkopen zou ik zeggen; Je hebt toch veel meer veelzijdigheid in huis met een Strat en een LP dan met twee LP's?!

Neals
6 maart 2003, 21:53
Idd, die studio verkopen en sparen.

Mitch
6 maart 2003, 22:16
Mee eens, Studio eruit en het is d-i-l-e-m-m-a

Bins
6 maart 2003, 22:18
Dude,
Als het jeukt, moet je krabben...
Doe het gewoon man. Gibsons en USA Fenders zijn toch vrij waardevast, dus je zou het altijd weer "terug kunnen ruilen".

Droffie
7 maart 2003, 14:43
Strat houden, Studio verkopen of inruilen.