PDA

View Full Version : Tweede 5150 probleem



Soulflyhigh
31 oktober 2008, 23:13
Hey jongens. Tho heeft zijn amp weer moeten terugsturen naar Duitsland en tot overmaat van ramp ben ik vanavond aan het spelen en ja hoor nu houdt mijn combo er mee op :( Ik was aan het spelen en toen hoorde ik een volumedrop. Ik doorspelen en na een tijdje kwam het volume weer terug. Ik dacht ok niets aan de hand. Hierna een luide plop en daarna een hele harde zoem. Ik moet echt naar mijn versterker rennen om hem uit te zetten. Tijdje versterker laten afkoelen. Hij stonk ook als de nete trouwens. Hierna weer aangezet en deed het weer een tijdje en hierna weer volumedrop en iel geluid. Nu maar meteen uitgezet. Weet iemand wat het zou kunnen zijn? Ik wil hem eigenlijk het liefste even laten nakijken door een tech. Misschien ook iemand een goed adres in de omgeving Utrecht. Alle hulp is welkom! 19-11-08 moeten Tho en ik namelijk opnemen :(

Mufftin
31 oktober 2008, 23:39
er hangt een doom scenario boven jullie! Kut man maar ik weet geen oplossing!

MattellicA
31 oktober 2008, 23:51
Jullie hebben gwn een ongeluksband... oplossing: splitte! :seriousf:

Nu ff serieus, echt kut voor jullie man... maar wsl weet een vn onze ampgurus wel raad ...

Steven Otto
31 oktober 2008, 23:53
Damn, dit is wel heel zuur.
En ik ben bang dat het niet zomaar iets is, want als het raar ruikt is het gauw flink fout.
Veel geluk aan jullie toegewenst.:satisfie:

Tho
31 oktober 2008, 23:57
Misschien was Baneblade 1,5 jaar geleden al gedoemd te mislukken... :eek: Fuck man wat een gezeik.

Maar jeroen, Wietze heeft aangeboden zijn 5150 uit te lenen, en Geoffrey van het forum ook! Dus de EP gaat sowieso door.

Ik geef denk ik musik schmidt gewoon de kans om hem in december te leveren, want niemand heeft hem meer op voorraad.

Soulflyhigh
1 november 2008, 16:03
Tering ik ga vandaag rondbellen naar techs. Weet iemand nog een goede amp dokter omgeving Amersfoort/ Utrecht?

Tho
1 november 2008, 16:11
Tsja, onze eigen Chris uiteraard. Je kan het altijd proberen maar ik denk dat hij erg druk is..

macwilliams
1 november 2008, 16:14
Misschien was Baneblade 1,5 jaar geleden al gedoemd te mislukken... :eek: Fuck man wat een gezeik.

Maar jeroen, Wietze heeft aangeboden zijn 5150 uit te lenen, en Geoffrey van het forum ook! Dus de EP gaat sowieso door.

Ik geef denk ik musik schmidt gewoon de kans om hem in december te leveren, want niemand heeft hem meer op voorraad.


Dat is mazzel.:)

Soulflyhigh
2 november 2008, 16:07
Tering ik ga vandaag rondbellen naar techs. Weet iemand nog een goede amp dokter omgeving Amersfoort/ Utrecht?
Morgen even proberen om Koch te proberen in Amersfoort. Volgens mij zouden ze hem daar ook kunnen fixen. Ze hebben namelijk ook een reparatieservice. Ik ben benieuwd wat er precies mis mee is. Vooral die lucht die er af kwam dat stemt mij niet erg gerust.

kenx
2 november 2008, 16:39
Idd erg kut zég...

veel geluk!

shredneck
2 november 2008, 20:21
Morgen even proberen om Koch te proberen in Amersfoort. Volgens mij zouden ze hem daar ook kunnen fixen. Ze hebben namelijk ook een reparatieservice. Ik ben benieuwd wat er precies mis mee is. Vooral die lucht die er af kwam dat stemt mij niet erg gerust.


www.acdcrepair.nl in nieuwegein repareert alle versterkers, top.

Tho
2 november 2008, 20:38
Morgen even proberen om Koch te proberen in Amersfoort. Volgens mij zouden ze hem daar ook kunnen fixen. Ze hebben namelijk ook een reparatieservice. Ik ben benieuwd wat er precies mis mee is. Vooral die lucht die er af kwam dat stemt mij niet erg gerust.

Koch doet al een poos geen reparaties meer helaas..

TimmU
2 november 2008, 20:42
Koch doet al een poos geen reparaties meer helaas..

leek me ook al sterk. Lijkt me wel dat ze nog gewoon koch versterkers repareren trouwens,niet?

Tho
2 november 2008, 20:49
leek me ook al sterk. Lijkt me wel dat ze nog gewoon koch versterkers repareren trouwens,niet?

sure, dat wel! Maar Koch heeft het zo vreselijk druk..

Soulflyhigh
2 november 2008, 21:29
www.acdcrepair.nl in nieuwegein repareert alle versterkers, top.
Goeie! Ik was hem ook al op het spoor. Heeft deze zaak een beetje een goede reputatie? Voor volgens mij een kleine 40 euri onderzoekskosten en bij reparatie vervallen deze.

Tho
3 november 2008, 00:19
Goeie! Ik was hem ook al op het spoor. Heeft deze zaak een beetje een goede reputatie? Voor volgens mij een kleine 40 euri onderzoekskosten en bij reparatie vervallen deze.

als jij hem dan gefixt hebt, dan nemen we toch gewoon met de jouwe op? :) Desnoods kunnen we hem nog aansluiten op mijn ENGL 4x12

Jimwoud
3 november 2008, 09:23
@Soulflyhigh en Tho: Als jullie voor de opnames nog geen 5150 hebben, mogen jullie ook die van mij wel lenen hoor.

Soulflyhigh
3 november 2008, 20:14
@Soulflyhigh en Tho: Als jullie voor de opnames nog geen 5150 hebben, mogen jullie ook die van mij wel lenen hoor.
Sweet superbedankt voor het aanbod! Vandaag twee mails naar ACDC repair gedaan. Snelle reply's dus dat vond ik al fijn om te merken. Volgens mij is het gewoon een serieuze jongen. Ik ga morgen even bellen om een afspraak te maken met ACDC repair. Ik hoop dat hij niet speciale onderdelen via Peavey moet bestellen want dan kan het langer duren. Ik denk alleen van wel. Ik maak me nog steeds ongerust over de lucht die er vanaf kwam. Ik heb hem niet meer durven aanzetten :(

Tho
3 november 2008, 21:07
Ja over die lucht.. Ik moet je wel nog bekennen dat ik er laatst in gescheten heb toen jij beneden was.


@Jimwoud: Ontzettend bedankt gozer! We zijn nu sowieso uit de brand :)

Geoffrey
3 november 2008, 21:10
Ja over die lucht.. Ik moet je wel nog bekennen dat ik er laatst in gescheten heb toen jij beneden was.

:seriousf:
Daar heb je het probleem!!!

Tho
3 november 2008, 22:53
Ja, ik realiseer me nu ook dat ik niet meteen in m'n nieuwe 6505 had moeten schijten. Die gasten van Musik Schmidt zullen nogal wat aantreffen in die amp :dontgeti: