PDA

View Full Version : Weer een nieuwe, maar dit keer een JAZZ/BLUES



Shaggy
1 november 2008, 00:12
Nieuwe 2dehandse Ibanez AF 75 BS met de oudere tailpeace.

http://www.imuso.co.uk/images/Product/AG00240.jpg


Ziet er goed uit, geen butsen en krassen, alleen wat stof en slechte intonatie.

Ik heb deze dus 2dehands gekocht voor 200 euro incl dunne gigbag, goede deal of niet?

--------------------------------

Ok, dus ik heb niet een al te beste camera, maar dit is hem in het eggie

http://inlinethumb63.webshots.com/42686/2307135410058665942S600x600Q85.jpg


De rest van de familie

http://inlinethumb19.webshots.com/41106/2924481910058665942S600x600Q85.jpg

http://inlinethumb31.webshots.com/42526/2842694560058665942S600x600Q85.jpg

Deze komt er binnen enkele dagen bij;

http://i13.ebayimg.com/04/i/001/14/3b/f2e9_3.JPG

barno
1 november 2008, 00:30
denk het wel, deze budget archtopjes vind ik zeker mooi. ben niet echt wild van de klank maar prijs kwaliteit is absoluut super bij artcores

Bram+
1 november 2008, 00:36
Klinkt als een nette prijs (nieuwprijs tussen de 300 en 400 euri). Veel plezier ermee!

richwoodplayer
1 november 2008, 00:39
vette gitaar!

ik heb een keer hier in baarn een bandje gehad en 1 van de gitaristen had er zo'n 1. klinkt wel lekker zo'n gitaartje!
vooral clean vond ik het zeer goed klinken:)

veel plezier ermee :dance:

vulvasonic
1 november 2008, 02:18
Ik heb er nog nooit op gespeeld en ik heb ze nog nooit gehoord, maar desondanks kan ik alleen maar lovend zijn als een bedrijf in staat blijkt een gitaar te kunnen produceren met de looks van een instrument waarop je een prijskaartje verwacht van rond de €10.000,- euro, voor een bedrag dat zooooo laag is, dat je er meteen voor naar de winkel zou rennen, met het idee dat het NOOIT slecht kan uitpakken.

GEWELDIG!

Ik zie mezelf al helemaal zitten op de barkruk van een rokerige, louche ruimte, met een glas whiskey binnen handbereik en deze schoonheid in mijn handen, just playing the blues... :cooler:

EuroCinema
1 november 2008, 11:47
Mooi man, gefeliciteerd! Ik kan deze nooit zomaar voorbijlopen in de winkel. Het is dan geen superdure Gibson of zo, maar deze gitaren ademen gewoon helemaal jazz!

Luke-wannabe
1 november 2008, 11:51
Ik heb er nog nooit op gespeeld en ik heb ze nog nooit gehoord, maar desondanks kan ik alleen maar lovend zijn als een bedrijf in staat blijkt een gitaar te kunnen produceren met de looks van een instrument waarop je een prijskaartje verwacht van rond de €10.000,- euro, voor een bedrag dat zooooo laag is, dat je er meteen voor naar de winkel zou rennen, met het idee dat het NOOIT slecht kan uitpakken.

GEWELDIG!

Ik zie mezelf al helemaal zitten op de barkruk van een rokerige, louche ruimte, met een glas whiskey binnen handbereik en deze schoonheid in mijn handen, just playing the blues... :cooler:
Oeh dat wil ik mee maken!

Dweezman
1 november 2008, 12:04
Prachtig mooi ding. Ik verwacht ook dat ik nog zoiets wil hebben, in mijn groeitocht naar een ES.

Gefeliciteerd!

Shaggy
1 november 2008, 13:35
Thnx man, van zulke berichten krijg ik gelukkig geen "buyers remorse"

Ik heb de foto's geupdate in de eerste post

episua
1 november 2008, 13:38
200 euro is een koopje hoor! Zijn erg leuke gitaren die Artcores! Gefeliciteerd.

hezz
1 november 2008, 14:21
Goede koop! Het zijn erg toffe en goed speelbare gitaren! De actie op de mijne is insane...

losjansen
1 november 2008, 19:53
Ik heb er nog nooit op gespeeld en ik heb ze nog nooit gehoord, maar desondanks kan ik alleen maar lovend zijn als een bedrijf in staat blijkt een gitaar te kunnen produceren met de looks van een instrument waarop je een prijskaartje verwacht van rond de €10.000,- euro, voor een bedrag dat zooooo laag is, dat je er meteen voor naar de winkel zou rennen, met het idee dat het NOOIT slecht kan uitpakken.

GEWELDIG!

Ik zie mezelf al helemaal zitten op de barkruk van een rokerige, louche ruimte, met een glas whiskey binnen handbereik en deze schoonheid in mijn handen, just playing the blues... :cooler:

Pfff, rokerig... Dat zit er tegenwoordig niet meer in... Zwijmel, mijmer, mijmer...:hippie:

Shaggy
1 november 2008, 20:58
Glas bourbon of whiskey en een sigaar, jah lekkerrr.. jammer dat ik gestopt ben 3 jaar geleden en te bang ben om weer verslaafd te raken, anders had ik zeker een jack daniels met een monte cristo no. 3 gecombineerd.


Anyway, ik heb hem schoongemaakt, afgesteld en snaren vervangen; De gitaar is werkelijk nieuw, finish is echt verbluffend en kras- en deukvrij. Alleen wat lichte fretwear bij de topkam 1e en 2e fret bij de onderste drie snaren maar verder niets.

Snaren zijn DR 010 tite fit die ik op mijn strats gebruik. DR heeft meer mellow dan dario en ernieballs en ghs die ik jaren gebruikt heb en het voelt zo lekker rond aan. Maar op de Ibbie vind ik ze niks.

Ik denk eraan om 012 050 erin te zetten. Heeft iemand suggesties?

Shaggy
2 november 2008, 13:26
bump, iemand advies?

hezz
2 november 2008, 13:29
DR ken ik niet, ik heb een tijdje 012 flats op m'n Artcore gehad. Krijg je een mooie warme en ronde jazztoon van. Als je dat zoekt, zou ik het zeker eens proberen. Waren trouwens Thomastik, naar mijn mening hét merk op flatwounds.