PDA

View Full Version : niewe gitaar kopen



Pagina's : [1] 2

sjors_verstappen
31 oktober 2008, 15:43
hallo iedereen ik ben nieuw op dit forum en heb een vraagje.........
ik mag van mijn ouders op gitaarles en nu wil ik graag jullie advies
over welke gitaar ik zal aanschaffen. ik ga electrice gitaar (leren) spelen
en mijn eerste keus is toch wel een gibson les paul of een fender stratocaster.
Ik heb al een verstekker gekregen (marschall tsl 100watt? en zon kast met een knikje aan de bovenkant waar de luidsprekers in zitten.
Ik twijfel over welke gitaar ik ga vragen aan mijn ouders......
Wie kan mij advies geven......een fender of een gibson ??????
Voor mij is dit allemaal nieuw dus dit zal wel een domme vraag zijn..!!:gitarist:

groetjes sjors

KamikazaGuitar
31 oktober 2008, 15:46
Welkom op het forum :satisfie:

Misschien kun je beter eerst vertellen wat voor soort muziek je wilt gaan spelen? Daar hangt je gitaarkeuze namelijk voor een groot deel van af :)

Trouwens, mazzel dat je met zulke gitaren kunt beginnen :hippie:

richwoodplayer
31 oktober 2008, 15:47
dat is eigenlijk je eigen smaak.
moet je eigenlijk naar een muziek winkel gaan en gaan testen wat jij leuker vind.
ik zou persoonlijk voor een gibson gaan :satisfie:
maar er komt later wel een fender telecaster bij.

sjors_verstappen
31 oktober 2008, 15:49
de bedoeling is om iets van vette metal te gaan spelen..........
ik vind bruce springsteen te gek maar ook guns and roses, europe enz.

Squier4ever
31 oktober 2008, 15:50
ga dan zeker een gibson achtige gitaar checken, of in iedergeval een gitaar met humbuckers.

Martijn-w
31 oktober 2008, 15:51
de bedoeling is om iets van vette metal te gaan spelen..........
ik vind bruce springsteen te gek maar ook guns and roses, europe enz.

Bruce Springsteen en guns n roses en europe link ik niet meteen met vette metal?

Is het trouwens niet verstandig om met een goedkopere gitaar eerst te proberen of het iets voor je is?

KamikazaGuitar
31 oktober 2008, 15:52
Inderdaad, als je rock ed wilt gaan spelen, dan zul je iets moeten kiezen met humbuckers (= dubbelspoels elementen, deze zitten oa op een Les Paul).

Een stratocaster heeft enkelspoels elementen, en die zijn gezien jouw muzieksmaak wat minder geschikt.

sjors_verstappen
31 oktober 2008, 15:53
goedkoop spul wil ik niet en daar komt bij dat mijn ouder betalen....!!

sjors_verstappen
31 oktober 2008, 15:55
wat voor muziek is springsteen dan........? lijkt me toch wel metal.....!!!

richwoodplayer
31 oktober 2008, 15:56
goedkoop spul wil ik niet en daar komt bij dat mijn ouder betalen....!!

ruilen van ouders? :seriousf:

Martijn-w
31 oktober 2008, 15:57
wat voor muziek is springsteen dan........? lijkt me toch wel metal.....!!!

Bedankt voor deze mooie signature haha.

J.G.
31 oktober 2008, 15:58
nieuwe sig in de maak denk...:dontgeti:

Ik zou voor een custom gibson les paul gaan en als het dan binnenkort toch tegenvalt mag je hem voor een prikje verkopen aan mij:cheerup:

sjors_verstappen
31 oktober 2008, 16:03
goed nieuws...!!!! ik sprak mijn moeder zo even en die zij me dat ik maar voor beide gitaren moest gaan !!!! kan ik altijd er nog een verkopen en voor dat geld weer wat anders gaan doen.

welke les paul en of stratocaster vinden jullie de mooiste ???
kan ik morgen naar de muziekwinkel ( als mijn vader teminste wil rijden hahaha)

Mr.Fingers
31 oktober 2008, 16:05
Dat gaat er wel ver over!

Als je dan toch de keuze hebt

Gibson Les Paul Custom
Fender "AVRI" '57 Stratocaster "hot rod"

richwoodplayer
31 oktober 2008, 16:05
WAT!!
nou wil ik dringend van ouders ruilen!!!
die van mij betalen geen cent, moet er zelf voor werken.. aww:dontgeti:

Martijn-w
31 oktober 2008, 16:08
Ik geloof er echt geen snars meer van.

CardioClash
31 oktober 2008, 16:10
goed nieuws...!!!! ik sprak mijn moeder zo even en die zij me dat ik maar voor beide gitaren moest gaan !!!! kan ik altijd er nog een verkopen en voor dat geld weer wat anders gaan doen.

welke les paul en of stratocaster vinden jullie de mooiste ???
kan ik morgen naar de muziekwinkel ( als mijn vader teminste wil rijden hahaha)

1. Hebben je ouders enig idee hoe duur die gitaren zijn?
2. Heb jij zelf enig normbesef dat je zulke grote cadeaus gewoon niet kan aannemen?
3. Hebben je ouders door dat liefde niet te koop is?

Kim Wilson
31 oktober 2008, 16:10
goed nieuws...!!!! ik sprak mijn moeder zo even en die zij me dat ik maar voor beide gitaren moest gaan !!!! kan ik altijd er nog een verkopen en voor dat geld weer wat anders gaan doen.

welke les paul en of stratocaster vinden jullie de mooiste ???
kan ik morgen naar de muziekwinkel ( als mijn vader teminste wil rijden hahaha)
Ga lekker testen en laat je eigen gevoel en gehoor beslissen. Zoveel gitaristen, zoveel meningen en smaken. Een gitaar is echt iets persoonlijks. Zeker als je nog niet eens weet of je een Les Paul of een Strat wil, zou ik al helemaal veel gaan testen.

J.G.
31 oktober 2008, 16:10
WAT!!
nou wil ik dringend van ouders ruilen!!!
die van mij betalen geen cent, moet er zelf voor werken.. aww:dontgeti:

Dan heb je er toch ook meer aan niet? Iets kopen waar je hard voor gewerkt en gespaard hebt.
Ik denk dat mama en papa Sjors die jongen niet echt in de goede richting duwen met zoiets te doen maar ja, daar zal hij weinig boodschap aan hebben, als ie zijn gitaartjes maar krijgt.
Het kan misschien ook zijn dat de ouders die gitaar in de aldi hebben zien staan en denken dat alle gitaren zo goedkoop zijn

Kim Wilson
31 oktober 2008, 16:11
1. Hebben je ouders enig idee hoe duur die gitaren zijn?
2. Heb jij zelf enig normbesef dat je zulke grote cadeaus gewoon niet kan aannemen?
3. Hebben je ouders door dat liefde niet te koop is?
Wat een hoop speculatieve onzin, zeg. Je weet helemaal niks van hem, van zijn ouders en de relatie tussen hen, dus hoe kun je dan in godsnaam zulke botte aannames maken? :stop:

Kim Wilson
31 oktober 2008, 16:13
Dan heb je er toch ook meer aan niet? Iets kopen waar je hard voor gewerkt en gespaard hebt.
Ik denk dat mama en papa Sjors die jongen niet echt in de goede richting duwen met zoiets te doen maar ja, daar zal hij weinig boodschap aan hebben denk ik
Nog maar een keer: hoe kom je aan deze wijsheid? Waarom zou je meer hebben aan iets waar je voor gespaard hebt? Ben jij nooit blij met cadeaus? En waarom zouden ze hem niet de goeie richting in duwen?

CardioClash
31 oktober 2008, 16:15
Wat een hoop speculatieve onzin, zeg. Je weet helemaal niks van hem, van zijn ouders en de relatie tussen hen, dus hoe kun je dan in godsnaam zulke botte aannames maken? :stop:

Ik weet het niet hoor maar ik zou mezelf in een hoekje gaan zitten schamen als mijn ouders zoiets voor me deden. Wat is er mis met onderop beginnen?

Ik heb weinig verstand van opvoeden want ik heb gelukkig geen kinderen. Ben ik ook veel te jong voor, maar waarom in godsnaam twee hele dure gitaren als je nog geen noot kan spelen!? Het kan toch nooit gezond zijn om je kind zo te verwennen?

J.G.
31 oktober 2008, 16:15
Werken voor je geld, is toch niks mis mee denk ik.
Mij hebben ze dat vroeger toch geleerd en daar ben ik blij om, als iedereen zo moest denken als jij, mooie economie zouden we dan krijgen

sjors_verstappen
31 oktober 2008, 16:17
he hallo......mijn ouders hebben toch gekozen voor mij ???
ik heb niet gevraagt of ze mij wilden.....hahahaha
als ik het spelen onder de knie heb dan ga ik over een jaartje mischien wel bij een echte band spelen.....lekker toeren en naar het buitenland !!!
ik weet ook wel dat ik flink moet oefenen en dat je niet na 1 week al de sterren van de hemel soleerd !

vraagje...wat is een murphy les paul ??? lijkt me 2e hans spul.

Martijn-w
31 oktober 2008, 16:19
he hallo......mijn ouders hebben toch gekozen voor mij ???
ik heb niet gevraagt of ze mij wilden.....hahahaha
als ik het spelen onder de knie heb dan ga ik over een jaartje mischien wel bij een echte band spelen.....lekker toeren en naar het buitenland !!!
ik weet ook wel dat ik flink moet oefenen en dat je niet na 1 week al de sterren van de hemel soleerd !

vraagje...wat is een murphy les paul ??? lijkt me 2e hans spul.

Dit moet gewoon een kloontje zijn, kom op zeg.

Kim Wilson
31 oktober 2008, 16:21
Jullie kennen de situatie niet, dus hoe kun je dan stellen dat ie verwend wordt? Misschien doet ie al jaren klusjes in en om het huis, krijgt hij geen zakgeld, weet ik veel. Ik zeg ook niet dat je je kind zoveel moet verwennen, maar zolang je de situatie niet kent, kun je niet zomaar aannemen dat ie verwend wordt.

Niks mis trouwens met werken voor je geld, heb ik zelf ook altijd moeten doen. Maar die jaloerse reacties gaan nergens over.

Squier4ever
31 oktober 2008, 16:21
lijkt me idd weer een grapjurk. herinner me nog eoa belg die op zijn 15e alles (echt alles) al had gekregen van z'n ouders, nooit meer wat van vernomen

sjors_verstappen
31 oktober 2008, 16:25
voor de duidelijkheid...mijn ouders hebben altijd hard gewerkt.
we hebben het geluk sinds vorige maand aan onze kant zoals mijn vader het noemt en kunnen nu dus van alles kopen...........
geld speeld op dit moment even niet mee !!!!!!!!!!!!!!!!!!

CardioClash
31 oktober 2008, 16:25
Loterij gewonnen?

J.G.
31 oktober 2008, 16:25
Jullie kennen de situatie niet, dus hoe kun je dan stellen dat ie verwend wordt? Misschien doet ie al jaren klusjes in en om het huis, krijgt hij geen zakgeld, weet ik veel. Ik zeg ook niet dat je je kind zoveel moet verwennen, maar zolang je de situatie niet kent, kun je niet zomaar aannemen dat ie verwend wordt.

Niks mis trouwens met werken voor je geld, heb ik zelf ook altijd moeten doen. Maar die jaloerse reacties gaan nergens over.

Ik ben daar echt niet jaloers op hoor, maar voor een custom les paul en een vette strat moet je toch al dikwijls het gras afrijden denk ik.
Maar ja, je zal wel gelijk hebben zeker.....ik denk er het mijne van

Kim Wilson
31 oktober 2008, 16:26
Oh, ik ook. Maar bij mij blijft het bij denken. ;)

chubbyfan
31 oktober 2008, 16:27
Jullie kennen de situatie niet, dus hoe kun je dan stellen dat ie verwend wordt? Misschien doet ie al jaren klusjes in en om het huis, krijgt hij geen zakgeld, weet ik veel. Ik zeg ook niet dat je je kind zoveel moet verwennen, maar zolang je de situatie niet kent, kun je niet zomaar aannemen dat ie verwend wordt.

Niks mis trouwens met werken voor je geld, heb ik zelf ook altijd moeten doen. Maar die jaloerse reacties gaan nergens over.

zo is dat,en goeie gitaren verkoop je ook weer makkelijker en met minder verlies dan een gitaartje van 400 of minder als het niet leuk is

sjors_verstappen
31 oktober 2008, 16:27
het is niet fijn te lezen dat mijn hyves profiel word gecontroleert.....
wat is er zo raar aan mijn verhaal dan....???????

Squier4ever
31 oktober 2008, 16:27
voor de duidelijkheid...mijn ouders hebben altijd hard gewerkt.
we hebben het geluk sinds vorige maand aan onze kant zoals mijn vader het noemt en kunnen nu dus van alles kopen...........
geld speeld op dit moment even niet mee !!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoe dan ook veel plezier ;)

Kim Wilson
31 oktober 2008, 16:28
het is niet fijn te lezen dat mijn hyves profiel word gecontroleert.....
wat is er zo raar aan mijn verhaal dan....???????
Nou, niet iedereen krijgt zomaar cadeau's van zijn ouders ter waarde van €1000. :satisfie:

CardioClash
31 oktober 2008, 16:28
het is niet fijn te lezen dat mijn hyves profiel word gecontroleert.....
wat is er zo raar aan mijn verhaal dan....???????

We zijn jaloers.

Martijn-w
31 oktober 2008, 16:29
het is niet fijn te lezen dat mijn hyves profiel word gecontroleert.....
wat is er zo raar aan mijn verhaal dan....???????

Je noemt springsteen metal, je mag alle gitaren kopen die je maar wil, je denkt meteen te kunnen toeren in het buitenland na een jaar gitaar te hebben geplingeld. Heel geloofwaardig allemaal.

Mr.Fingers
31 oktober 2008, 16:34
Loterij gewonnen?

IJslandse bank op tijd verkocht ;)

Martijn-w
31 oktober 2008, 16:36
Als een vader tegen zoonlief zegt dat het geluk aan hun zijde is, dan riekt het eerder naar illegale praktijken :P
Maar zonder vooroordelen: Ik denk dat je iets teveel verwacht van de hele situatie.

rock 'n roll
31 oktober 2008, 16:39
Nog niemand die aldi en liddl heeft aangeraden :???:.

Maar als je verhaal serieus is mag je wel heel blij zijn. Maar toch niet te hard van stapel lopen en eerst beginnen met gewoon goed beginners materiaal.

Arjan12
31 oktober 2008, 16:48
Goed topic!

Ik zou voor een Fender Custom Shop Closet Classic gaan. Tele '59 Custom FTW!

macwilliams
31 oktober 2008, 17:11
Mocht het echt allemaal zo wezen dan zou ik gaan voor de gibson les paul slash signature. Dat is echt een hele mooie gitaar om op te beginnen en vette metal krijg je daar zeker wel uit. Mocht je dan toch nog eentje willen hebben met een tremolo laat dan in godsnaam de fender staan en neem de BC rich mockingbird met tremolo. Ook een hele mooie schred gitaar is de Ibanez jem en anders de JS 2000 van ibanez. Ook hele vette metal gitaren zijn de jackson of ESP.

Qua versterker moet je toch echt de marshall jcm kerry king signature hebben de slash sig van marshall zal je snel te slap vinden klinken.

Mocht je dan nog wat te besteden hebben laat dan direct maar een PRS uit amerika overvliegen (of haal hem zelf op en knoop er een vakantie aan vast)


succes.:blast:
:blast:
:blast:

Arjan12
31 oktober 2008, 17:20
Man, hij wil Bruce Springsteen-metal maken. Dan heeft hij toch echt een Telecaster (/Esquire) nodig :blast: .


Arjan zet Streets of Philadelphia maar weer eens op en grunt lekker mee...

macwilliams
31 oktober 2008, 18:07
Ach je hebt nog gelijk ook. Schulz van death speelde ook op een tele als hij niet op zn bc liep te raggen.

Gitaar4LifeDude
31 oktober 2008, 18:51
of 't nou waar is of niet van die gitaren maakt me niet zoveel uit, je hebt m'n hele dag weer goed gemaakt met je springsteen opmerking :listen:

sjors_verstappen
31 oktober 2008, 18:59
ik laat morgen nog wel weten wat het geworden is.............
bedankt voor de tips!:strat:

Les Strat
31 oktober 2008, 19:02
nog even een vraagje
ik snap het niet.... jij bent beginner en je mag een gitaar van meer dan 1000 hebben?? en je wilt over een jaar in een goeie band spelen en gaan touren??
volgens mij heb je wat te veel ge(......) en begin je nu te haluseneren.

Kim Wilson
31 oktober 2008, 19:03
nog even een vraagje
ik snap het niet.... jij bent beginner en je mag een gitaar van meer dan 1000 hebben?? en je wilt over een jaar in een goeie band spelen en gaan touren??
volgens mij heb je wat te veel ge(......) en begin je nu te haluseneren.
Ik heb volgens mij van hem nog geen budget gehoord. Waarschijnlijk slaan zijn ouders morgen achterover van de prijzen en gaan ze met een Squier starterspack naar huis. :satisfie:

Les Strat
31 oktober 2008, 19:04
haahhaahahaha das een goeie

rickert
31 oktober 2008, 19:06
Rest mij de vraag, wat is haluseneren?

Les Strat
31 oktober 2008, 19:08
dan haal je je dingen in je hoofd die er niet zijn en of kunnen

toon-
31 oktober 2008, 19:09
Ik vind het ook allemaal niet geloofwaardig meer... Echt niets beters te doen, jongen?
Ofwel ben je gewoon een enorm verwend en tamelijk dom kind.

Let ook eens op dt-fouten, wil je?

Dennizzz
31 oktober 2008, 19:09
Rest mij de vraag, wat is haluseneren?

Dingen zien die er niet zijn

Kim Wilson
31 oktober 2008, 19:09
Ghehe... :D

joskedentweede
31 oktober 2008, 19:10
Rest mij de vraag, wat is haluseneren?

dat is hallucineren proberen te zeggen na een stevige pot! :D

Njah, sommige mensen hebben hier veel geluk! Ik ga morgen lekker weer verder zwoegen voor mijn volgende gitaar...

Les Strat
31 oktober 2008, 19:12
het is ook absolut niet raar bedoelt maar die beste man verteld verder ook niets trouwens in wassenaar kunnen de versterkers niet zo luid (denk om de buren):P

thomas k
31 oktober 2008, 19:16
ik wil wel foto's zien.

in de startpost staat dat hij een tsl 100 watt heeft ofzoiets, met een knikding met speakers er in.

mikeyaxeman
31 oktober 2008, 19:17
Hap hap! lach me dood hier in dit topic... :)
Ik denk dat ik de knabbels en het bier maar te voorschijn haal! :D

Les Strat
31 oktober 2008, 19:17
maar dit is toch een grap neem ik aan?

Les Strat
31 oktober 2008, 19:18
jah idd stuuris een foto van die amp met die knik erin

joskedentweede
31 oktober 2008, 19:18
Het zijn zowiezo mijn zaken niet.
Maar ik zou echt wel eens willen weten wat voor budget deze ouders hebben...
Ik wens onze TS zeker veel succes met zijn gitaarspelen, en wie weet komen we hem volgend jaar wel tegen op Werchter!
Maar laat dan wel iets weten he...

Les Strat
31 oktober 2008, 19:20
zonder alle geinen ik hoop dat je heel veel plezier zal beleven met je nieuwe gitaar en ja band als een tiet loopt.

ciao

RoelTM
31 oktober 2008, 19:20
ik wil wel foto's zien.

in de startpost staat dat hij een tsl 100 watt heeft ofzoiets, met een knikding met speakers er in.
Laat me raden, hij heeft geen camera...

















:D Was 'froggah' d'r toch eentje die meende een stuk of wat Gibsons te hebben, maar geen foto's postte omdat hij geen camera had? ;)

Mr.Fingers
31 oktober 2008, 19:30
Ja, dat was AcOuStiC GuItAr FREAK, z'n eindpost staat nog ergens als signature bij Blend dacht ik!

Enneh, de TS heeft al een Marshall TSL100 met knikkast, maar kan nog niet gitaarspelen, is dat niet zo iets als: "nog maar pas kunnen kruipen en een F16 in je tuin hebben staan"?

Les Strat
31 oktober 2008, 19:31
hahahahahahahahahahahaah geniaal ik lig echt helemaal dubbel

thomas k
31 oktober 2008, 19:32
nog maar pas kunnen kruipen en een F16 in je tuin hebben staan"?

hij kan dan nog geeneens kruipen.

Les Strat
31 oktober 2008, 19:58
zullen we gokken welke die koopt? ik zeg een strat

thomas k
31 oktober 2008, 20:44
ik denk geen, maar ik geloof het verhaal ook niet.

Wiellem
31 oktober 2008, 21:03
Ach zou gerust kunnen klein kind met rijke ouders met Sweet Sixteen neigingen.

happynjitram
31 oktober 2008, 21:06
Op zijn hyves staat hij ook al met een mooie auto. Hij zal wel "geluk" hebben. Al is alles krijgen wat je wil zonder er iets voor te doen misschien niet echt geluk hebben. Het is maar hoe je het bekijkt :)

Succes met touren in het buitenland alvast!

Wiellem
31 oktober 2008, 21:13
In dat geval zou ik iig een Les Paul model kopen, koop een hele mooie dure het liefst een speciale.

Maar LET OP We willen wel een fotoverslag wanneer je hem hebt waarschijnlijk heb je toch wel een ziekelijk goede digitale camera.

Mr.Fingers
31 oktober 2008, 21:27
Op zijn hyves staat hij ook al met een mooie auto. Hij zal wel "geluk" hebben. Al is alles krijgen wat je wil zonder er iets voor te doen misschien niet echt geluk hebben. Het is maar hoe je het bekijkt :)

Succes met touren in het buitenland alvast!

hyves, waar?

happynjitram
31 oktober 2008, 21:32
http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=275467881&media_secret=ZaOC

telecastermaster
31 oktober 2008, 21:35
welke les paul en of stratocaster vinden jullie de mooiste ???
kan ik morgen naar de muziekwinkel ( als mijn vader teminste wil rijden hahaha)


Dude, ik snap je probleem niet. Wat wil nou eigenlijk weten van ons? :angry:
Want blijkbaar weet je toch wel wat je wilt, namelijk een Fender stratocaster of een Gibson Les Paul. Lul dan niet zo stom en ga naar de winkel om er een te halen, als je toch geld zat hebt.
En wat kan het jou nou schelen wat ik de mooiste vind......Zoek gewoon zelf de moosite uit en ga ff ergens anders de patser uithangen.

Mr.Fingers
31 oktober 2008, 21:35
Owkei :dontgeti: :o

Tsja, als je het dan toch zo breed kunt laten hangen

Gibson Les Paul Custom
Fender Custom Shop iets

budje
31 oktober 2008, 21:40
goedkoop spul wil ik niet en daar komt bij dat mijn ouder betalen....!!

*kuch* verwend *kuch*

thomas k
31 oktober 2008, 21:41
gibson les paul uit 1958, dat kunnen ze vast wel opbrengen.

thomas k
31 oktober 2008, 21:44
Ach zou gerust kunnen klein kind met rijke ouders met Sweet Sixteen neigingen.

ik dacht dat in nederland niet voor kwam, ook al lijkt gooische meisje er wel op (ik keek het mee).

wat een lelijke auto vind ik die op die foto, echt zo'n patser ding.

Mr.Fingers
31 oktober 2008, 21:45
gibson les paul uit 1958, dat kunnen ze vast wel opbrengen.

een 1959 Cherryburst moet ook wel lukken ;)

thomas k
31 oktober 2008, 21:46
een 1959 Cherryburst moet ook wel lukken ;)

als je toch duur bezig bent, ga opzoek naar een gitaar van een beroemd iemand, jimmy page heeft er toch 2, misschien verkoopt die er 1.

snaarplukker
31 oktober 2008, 21:56
gibson les paul uit 1958, dat kunnen ze vast wel opbrengen.
Morgen veranderd de locale muziekwinkel van eigenaar.;)

Cees

richwoodplayer
31 oktober 2008, 22:08
als geld toch geen rol speelt, waarom laat je je ouders dan geen rondje gratis gitaren voor iedereen op gitaarnet doen? (dan verwachten we dus wel gibson's en fender's) :D

Onmeunig Hans
31 oktober 2008, 22:39
De Gretsch Brian Setzer Tribute is toch echt de metalgitaar bij uitstek. Hij kost wel ietsjes meer, maar is iedere van zijn 2299900 centen dubbel en dwars waard. Als je met die gitaar volgend jaar nog niet in de Heineken Music Hall staat gaat niets meer helpen.

Je kan er het beste een Behringer, line 6 of een Roland cube bij zoeken, die kunnen namelijk het geluid van je favoriete band nadoen.

thomas k
31 oktober 2008, 22:56
dat bedrag is niets.

thomas k
31 oktober 2008, 23:08
buiten dat, je verwacht toch niet dat je over een jaartje al een beetje kan spelen, voordat je wat kan op een gitaar ben je jaren verder, en voordat je goed genoeg bent om te toeren, nog veel meer jaren.
deze gitaar moet je hebben: http://cgi.ebay.com/GIBSON-LES-PAUL-STANDARD-1959-SUNBURST-BIRDS-EYE-TOP_W0QQitemZ290270920696QQcmdZViewItem?hash=item2 90270920696&_trkparms=72%3A570|39%3A1|66%3A2|65%3A12|240%3A131 8&_trksid=p3286.c0.m14 gratis shipping.

vincent136
31 oktober 2008, 23:09
wat een geweldig hilarisch topic is dit!!! briljant gewoon, echt:soul:

ik lig hier dubbel:rockon:

Les Strat
1 november 2008, 06:45
als het die gast op die foto is is hij volgens mij nog niet eens 9 misschien dan een shortscale gitaartje??

als je een les paul om een neck van iemand van 9 hand valtie gewoon om.

btw waar woon je ik wil wel eens een stukie te touren met die bak:P

Muzieknono
1 november 2008, 07:12
Ik snap dus echt niet dat aan deze onzin zoveel post wordt besteed.
Mvgr. Dirk Jan :metal:

richwoodplayer
1 november 2008, 09:21
als het die gast op die foto is is hij volgens mij nog niet eens 9 misschien dan een shortscale gitaartje??

als je een les paul om een neck van iemand van 9 hand valtie gewoon om.

btw waar woon je ik wil wel eens een stukie te touren met die bak:P

hij is 12:chicken:

Mad mind
1 november 2008, 10:07
Weet je wat, laten we wachten met hem allemaal te beoordelen. Wacht tot hij foto's van zijn nieuwe gitaren gepost heeft. Daarna mogen jullie je helemaal laten gaan:seriousf: :blast:

kevervolks
1 november 2008, 12:13
Misschien is hij wel het zoontje van Jos Verstappen!.....

Zou de dure auto op de foto veklaren en het geld dat hij te besteden heeft aan gitaren!

Toch betwijfel ik dit, maar je weet maar nooit! :seriousf:

macwilliams
1 november 2008, 12:58
En weer een nieuw lid verjaagd...

Mr.Fingers
1 november 2008, 13:25
Verjaagd, neut, ik denk het niet, of AcOuStIc GuItAr FREAK en Sjors moesten één en dezelfde persoon zijn.

@Topicstarter: Waarom heb je een hyves als we er niet naar mogen kijken? :???:

macwilliams
1 november 2008, 13:50
Verjaagd, neut, ik denk het niet, of AcOuStIc GuItAr FREAK en Sjors moesten één en dezelfde persoon zijn.

@Topicstarter: Waarom heb je een hyves als we er niet naar mogen kijken? :???:


Dat zou natuurlijk ook kunnen.


Hyves is voor vrienden en dat zijn wij vast niet van hem na dit hartelijke welkom.:seriousf:

thomas k
1 november 2008, 14:06
als je het zo bekijkt, worden mensen die is een keer een mooie eerste gitaar mogen kopen gelijk afgekapt.

RoelTM
1 november 2008, 14:18
als je het zo bekijkt, worden mensen die is een keer een mooie eerste gitaar mogen kopen gelijk afgekapt.
Nee hoor, maar hij brengt het gewoon zo patserig / opschepperig...
Dan kun je dit soort reacties verwachten.

Kijk, als hij nou had gezegd van: 'ik heb jaren (of maanden) gespaard, en nu kan ik eindelijk mijn drooomgitaar kopen', ok, prima, hard voor gewerkt = verdiend.
Maar meneer moet die goedkope troep niet (klinkt meteen verwend) en paps en mams betalen toch wel (idem aan de vorige)

schizo910
1 november 2008, 14:20
Het is zo moeilijk om kritisch te zijn in dit soort topics zonder over te komen als een jaloerse zuurpruim...
Als het verhaal van de TS waar is, dan zie ik vooral, tsja... vreemde ouders voor me. Iedere ouder gunt zijn kind alles, maar alles maar geven draagt niet bij aan het leren kennen van de waarde van bepaalde zaken...

Vooral zijn reactie " wat is er zo raar aan mijn verhaal dan....???????" vind ik zorgwekkend. Ik krijg dan altijd een plaatsvervangend schaamte gevoel en ook enigszins medelijden met zo'n kind.

Afijn, hij krijgt een Fender én een Gibson, het spelen blijkt toch tegen te vallen en die dingen liggen na 2 weken stof te happen, naast zijn Xbox360, skateboard, surfplank en afstandsbestuurbare auto...

Échte passie voor iets ontwikkel je, naar mijn idee, pas voor iets, als blijkt dat je er door moeite voor te doen, beter in/van wordt.

Rude Perception
1 november 2008, 15:02
Ik word eigenlijk een beetje pissig om iemand die zo neerbuigend doet naar alles wat niet het beste is, zonder te weten wat het is.
Ik heb 'goedkoop spul' en er hard voor gewerkt. Het is niet bepaald aardig om dan neerbuigend te doen naar mijn spullen, terwijl hij toch echt niet behoorlijk weet waar hij het over heeft.

Jongetje heeft een beetje eenzijdig beeld van de wereld. Jammer dat dat beeld ook nogal verkeerd is.

beruk
1 november 2008, 15:19
De reacties op zijn vraag zal zijn wereldbeeld vast niet verbeterd hebben!
Laat em toch, Springsteen vette metal, mijn week kan al vast niet meer stuk...

Ace 1.15.19
1 november 2008, 15:20
Weet je wat, laten we wachten met hem allemaal te beoordelen. Wacht tot hij foto's van zijn nieuwe gitaren gepost heeft. Daarna mogen jullie je helemaal laten gaan:seriousf: :blast:
Tot over een paar jaar dan... :rockon:

Les Strat
1 november 2008, 15:55
nou kom je nog met je fotos en review of hoe zitie ben erg benieuwd

macwilliams
1 november 2008, 16:08
Het jochie is twaalf jaar en leeft nog in een wereld waarin hij beschermd word. Naast dit alles krijgt hij via tv, internet enzovoort het beeld door dat als je stoer of cool wilt zijn je de duurste spullen moet hebben want duur = kwaliteit. Daarbij is alles wat hij heeft zo velen male beter dan wat wij hebben het is tenslotte van hem en zijn ouders hebben hem wrsch verteld niets dan het beste voor jou junior.

Straks als hij van de titte van zijn moeder af is gaat hij naar een privaat school. Daar zal hij de meest gedegen opleiding zal krijgen dat er voor veel geld te koop is en zal zij verwaandheid evenredig groeien.

Ondertussen moet hij op kamers en zal wegens desinteresse de gitaar op marktplaats verdwijnen.




te koop:
Een electrischen guitar made by gibson.
Ongeveaur 10 jaar oud maar nog in beheaurlijke conditie
Omdat hij van mij is geweest en ik enkel het beste van het beste prefereeaur weet ik dat hij heel veel geld waard is en zou graag €15.000,00 veaur willen hebben.

prijs is vast heaur pot vol blomme.

Eauw jaah het is enen lester-paulus maar dan een signateaure van slash.
uitproberen niet meaugelijk.


Jan-peter.

thomas k
1 november 2008, 16:12
Jongetje heeft een beetje eenzijdig beeld van de wereld. Jammer dat dat beeld ook nogal verkeerd is.

hij komt zichzelf nog eens tegen, als niet alles gaat zoals hij wil.

Daan_B
1 november 2008, 16:20
Als ik dit topic zo doorlees lijken jullie allemaal heeeeel jaloers:seriousf:.
Ben ik ook hoor, maar by the way zo'n dure als beginners gitaar?:???:
Dan word het er nooit meer leuker op door je later te kunnen verheugen op nieuwe gear waar je al als klein jochie van droomde.

thomas k
1 november 2008, 16:22
Als ik dit topic zo doorlees lijken jullie allemaal heeeeel jaloers:seriousf:.
Ben ik ook hoor, maar by the way zo'n dure als beginners gitaar?:???:
Dan word het er nooit meer leuker op door je later te kunnen verheugen op nieuwe gear waar je al als klein jochie van droomde.

raar dat we jalours zijn, maar het klinkt wel raar, iemand die begint met spelen op een gibson plus marshall en denkt volgend jaar op tournee te gaan.

Les Strat
1 november 2008, 16:22
denken jullie datie nooit weer komt met een review datie de gitaar gekocht heb??

thomas k
1 november 2008, 16:23
nieuw idee voor fender cs, gitaar met goud.

macwilliams
1 november 2008, 16:24
raar dat we jalours zijn, maar het klinkt wel raar, iemand die begint met spelen op een gibson plus marshall en denkt volgend jaar op tournee te gaan.
Als je vader in de olie zit koopt hij zo wat tourdata voor je langs de plaatselijke voetbal verenigingen en biljart clubs.

Mr.Fingers
1 november 2008, 16:24
denken jullie datie nooit weer komt met een review datie de gitaar gekocht heb??

Daar is die denk ik te ijdel voor, hij zal het er waarschijnlijk nog even komen inwrijven dat hij een LP heeft waar 99.999% van het forum (Dirk_de_waard en Orpheo uitgezonderd) maar van kan dromen!


ben ik blij dat ik alleen maar een telecaster moet hebben :D

@paultje: Klik (http://www.stratcollector.com/private/archives/GoldStrat.JPG) ;)

Dingetje
1 november 2008, 16:25
Hmm, ik ben ook beginner, ben begonnen met de starterpack van m'n zus 1ste maand, toen had ik genoeg geld bij elkaar voor m'n eigen gitaartje, ben er echt hardstikke blij mee, en heb er 130 euro voor betaald, en een amp heb ik 3 week later van m'n pa gekregen van de kringloop af, gewoon goed versterkertje al zeg ik het zelf, ben er gewoon hardstikke blij mee, ik denk dat dit manneke niet in ziet dat je ook blij kan zijn met minder dure/goeie dingen? :)

Les Strat
1 november 2008, 16:25
ja nou, mare is die kerol zinds gister alweer online geweest?

macwilliams
1 november 2008, 16:28
Daar is die denk ik te ijdel voor, hij zal het er waarschijnlijk nog even komen inwrijven dat hij een LP heeft waar 99.999% van het forum (Dirk_de_waard en Orpheo uitgezonderd) maar van kan dromen!


ben ik blij dat ik alleen maar een telecaster moet hebben :D

@paultje: Klik (http://www.stratcollector.com/private/archives/GoldStrat.JPG) ;)


Die les paul kan hij niet kopen want die heb ik al namelijk:dance:

macwilliams
1 november 2008, 16:29
ja nou, mare is die kerol zinds gister alweer online geweest?

Whattttt??

Les Strat
1 november 2008, 16:34
of die sjors gister nadat we hem niet geloofden wel weer online is geweest of dat we deze ook nooit meer zien net als guitar freak:P

Mr.Fingers
1 november 2008, 16:34
gisteren 19.15h

neen dus

zjanke
1 november 2008, 16:54
30 seconden Google en de achtergrond op de foto leverde mij voldoende informatie op om zo goed als zeker te weten dat het manneke 13 jaar oud is en bij mijn tandarts in de buurt woont. Gegoede middenstand, maar geen (dikke) miljonairs.

Ik zeg dat het vooral dikke duim is. Als hij vanavond foto's post van zijn nieuwe gitaren (die hij zelf in zijn handen heeft, een plaatje van het net is zo gekopieerd) dan ben ik de eerste die zijn excuses maakt.

Ronaldo
1 november 2008, 16:56
1. als z'n vader zegt dat geld effe geen probleem is, waar moeien wij ons dan eigenlijk mee? sommige mensen hebben nu eenmaal veel geld.

2. jongen, als je metal wilt spelen MOET je gewoon een Jim Root signature telecaster kopen! die heeft de looks en de sound. :blast:
http://www.theguitarfiles.com/guitarfile738.html

ook verkrijgbaar in wit met zwarte slagplaat.

oh ja, James Root speelt bij Slipknot voor zij die het niet wisten.

Les Strat
1 november 2008, 17:05
ik lig echt dubbel als die kerel echt met een fender of gibson aan komt zetten

macwilliams
1 november 2008, 17:11
1. als z'n vader zegt dat geld effe geen probleem is, waar moeien wij ons dan eigenlijk mee? sommige mensen hebben nu eenmaal veel geld.

2. jongen, als je metal wilt spelen MOET je gewoon een Jim Root signature telecaster kopen! die heeft de looks en de sound. :blast:
http://www.theguitarfiles.com/guitarfile738.html

ook verkrijgbaar in wit met zwarte slagplaat.

oh ja, James Root speelt bij Slipknot voor zij die het niet wisten.

1. Dan moet je niet op een openbaar forum komen showen,patsen of what ever.
Er zijn hier mensen die daar niet tegen kunnen en daarop zo reageren. Heeft niks met jaloers te maken enkel met een hekel aan een gouden paplepel.
Zie zo ook het real slut programma echte gooise snollies.

2.Een telecaster zal pertinent neverthenooitnimmerniet een metal uitstraling krijgen al speelt satan er zelf op. Een mooie gitaar, dat dan weer wel.

Ik wist het niet maar even goed bedankt voor de info. Ik heb wel eens wat van ze gehoord en vond het wel een apart gitaar geluid.


:D

Ace 1.15.19
1 november 2008, 17:40
ik lig echt dubbel als die kerel echt met een fender of gibson aan komt zetten
Ik zou dubbel liggen als hij met een Colombiaanse Strat en Les Paul kopie aan komt zetten met daaronder geschreven: "Mijn nieuwe Gibson en Fender."

Wallie
1 november 2008, 19:57
Mensen, mensen, waar maken jullie je toch druk om, ga even terug in de tijd toen je interesse kreeg in gitaren en het spelen erop, en stel je voor dat je pa en/of ma even enthousiast was als je zelf en je krijgt dan zo'n aanbod....
dan zeg je toch niet, nee bedankt, ik neem wel een krantenwijkje !:???:
Nou moet ie ook nog eens gaan zeuren voor een camera en ik hoop dat ie die ook krijgt !:blast:

strate
1 november 2008, 19:59
http://www.youtube.com/watch?v=Pk8VZgJkpeg wow vette lekkere metal, hierbij valt Slayer in het niets!

Dingetje
1 november 2008, 20:20
Yeahhhhh ROCKOOOONN!!! :rockon::blast:

Dingetje
1 november 2008, 20:21
Mensen, mensen, waar maken jullie je toch druk om, ga even terug in de tijd toen je interesse kreeg in gitaren en het spelen erop, en stel je voor dat je pa en/of ma even enthousiast was als je zelf en je krijgt dan zo'n aanbod....
dan zeg je toch niet, nee bedankt, ik neem wel een krantenwijkje !:???:
Nou moet ie ook nog eens gaan zeuren voor een camera en ik hoop dat ie die ook krijgt !:blast:

Jup, ik was ook superblij toen ik m'n 2e hands ampje kreeg =D Maar de manier waarop hij het brengt etc.

CardioClash
1 november 2008, 20:24
Kijk ik ben eigenlijk hypocriet als ik zeg dat ik het raar vind want ik krijg ook best wel dingen ter waarde van Gibsons (rijbewijs, studie etc) van mijn ouders. Maar toch vind ik het raar.

Dingetje
1 november 2008, 20:49
Kijk ik ben eigenlijk hypocriet als ik zeg dat ik het raar vind want ik krijg ook best wel dingen ter waarde van Gibsons (rijbewijs, studie etc) van mijn ouders. Maar toch vind ik het raar.

Ja maar dat is iets waar je op zeker speelt, studie is gewoon belangrijk voor je werk en toekomst etc., rijbewijs is wel vet als je het krijgt, maar 't zelfde je bent het eigenlijk wel nodig. Als je opeens van je ouders een Gibson krijgt? + nog eens een versterker, dat geef je aan een kind van 12? Hmmzz...

Dingetje
1 november 2008, 21:17
Nou, waar blijf je met je gitaren ik wil ze zien =D

Ace 1.15.19
1 november 2008, 21:31
Ik vrees dat het nog even gaat duren voor we iets van hem horen.

Les Strat
1 november 2008, 22:26
die zien we nooit meer

Ace 1.15.19
1 november 2008, 22:31
....terug!

Dingetje
1 november 2008, 22:43
Miss. wel =D Als ie gaat touren gaan we vast naar zijn band etc. :O

Ace 1.15.19
1 november 2008, 22:46
Tegenwoordig komt alles op de televisie, dus ik check eerst wel even of ik zijn muziek een beetje te pruimen vind voordat ik € 1,50 uitgeef aan een concertkaartje.

kenx
1 november 2008, 23:31
nou nou, we horen niet veel meer van onze bluffer hé??..??

Hij zal de "gitaartjes" toch gekregen hebben?

Wie weet heeft hij enkel maar een "standardje" gekregen en had hij een custom gewild... tjah:dontgeti:



:seriousf:

Ik ben s benieuwd naar z'n verhaal... Als we hem hier nog maar terug zien...:noob:

Les Strat
2 november 2008, 07:22
dat denk ik niet zo te zien misschien heeftie zich ook op een ander gitaar forum aangemeld???

Blend
2 november 2008, 09:33
te koop:
Een electrischen guitar made by gibson.
Ongeveaur 10 jaar oud maar nog in beheaurlijke conditie
Omdat hij van mij is geweest en ik enkel het beste van het beste prefereeaur weet ik dat hij heel veel geld waard is en zou graag €15.000,00 veaur willen hebben.

prijs is vast heaur pot vol blomme.

Eauw jaah het is enen lester-paulus maar dan een signateaure van slash.
uitproberen niet meaugelijk.


Jan-peter.

:seriousf: Kerel, dankzij jouw is mijn hele zondagmorgen in 1 klap weer goed gemaakt. Geniaal :seriousf:

Dat J-P eronder maakt 'm helemaal af :satisfie:

sjors_verstappen
2 november 2008, 10:28
daar ben ik weer.......ben met mijn pa bijna alle winkels langs geweest....
wat ik tegen vind vallen is dat een les paul zo achterlijk zwaar is zeg...
volgens de muziekwinkel heb je ook ligtere uitvoeringen met gaten erin??? maar dat lijkt me geen gezicht .......
die stratocasters lijken me ook niet veel teminste voor metal vanwege die
elementen maar dat zou ik kunnen laten veranderen.........
1 muziekzaak (feetback) vertelde ook dat ik dan een andere versterker nodig heb dus geen marschall die ik nu heb maar een fender versterker ( ik wist niet eens dan zei ook versterkers maken) wil ik het geluid van springsteen krijgen
ik heb dus nog niks gekocht!!!! Wat ook mooi spul is zijn die gitaren van prs lijkt wel een soort van kriusing tussen een fender en een gibson...die spelen ook heel gemakkelijk en klinken ook heel goed...de snaren blijven lekker lang na klinken maar ik had nog nooit van dat merk gehoord.
ik ga deze week na wat onderzoeken en uitproberen want ik wil niet te lang wachten met kopen:dance:

richwoodplayer
2 november 2008, 10:30
niemand zou te lang willen wachten met kopen. maar het wachten op de gitaar zelf, maakt het leuker als je hem na een tijdje dan kan kopen.
maarja, die kinderen rond de 10 t/m 13 moeten altijd maar hebben hebben hebben.

EDIT:
onee, me zusje van 7 begint er ook al mee, van 7 t/m 13 dan :D

Manuvdv
2 november 2008, 10:33
daar ben ik weer.......ben met mijn pa bijna alle winkels langs geweest....
wat ik tegen vind vallen is dat een les paul zo achterlijk zwaar is zeg...
volgens de muziekwinkel heb je ook ligtere uitvoeringen met gaten erin??? maar dat lijkt me geen gezicht .......
die stratocasters lijken me ook niet veel teminste voor metal vanwege die
elementen maar dat zou ik kunnen laten veranderen.........
1 muziekzaak (feetback) vertelde ook dat ik dan een andere versterker nodig heb dus geen marschall die ik nu heb maar een fender versterker ( ik wist niet eens dan zei ook versterkers maken) wil ik het geluid van springsteen krijgen
ik heb dus nog niks gekocht!!!! Wat ook mooi spul is zijn die gitaren van prs lijkt wel een soort van kriusing tussen een fender en een gibson...die spelen ook heel gemakkelijk en klinken ook heel goed...de snaren blijven lekker lang na klinken maar ik had nog nooit van dat merk gehoord.
ik ga deze week na wat onderzoeken en uitproberen want ik wil niet te lang wachten met kopen:dance:
En je doet het weer... Je wil metal, en een regel verder zeg je de sound van springsteen te willen.

Trouwens, een LP met 'gaten' is niet letterlijk een gitaar met een hol in heh :dontgeti:

kenx
2 november 2008, 10:34
Je zei zelf dat je niet kan spelen, maar je vind wel dat een prs lekker speelt:???:

Hopeloos geval jij...

grtz

richwoodplayer
2 november 2008, 10:35
Trouwens, een LP met 'gaten' is niet letterlijk een gitaar met een hol in heh :dontgeti:

dat weet hij toch niet, hij weet nog geen eens dat fender versterkers maakt en dat er PRS gitaren bestaan:dontgeti:

Mr.Fingers
2 november 2008, 10:35
daar ben ik weer.......ben met mijn pa bijna alle winkels langs geweest....
wat ik tegen vind vallen is dat een les paul zo achterlijk zwaar is zeg...
volgens de muziekwinkel heb je ook ligtere uitvoeringen met gaten erin??? maar dat lijkt me geen gezicht zie je toch niet? .......
die stratocasters lijken me ook niet veel teminste voor metal vanwege die
elementen maar dat zou ik kunnen laten veranderen.........
1 muziekzaak (feetback) vertelde ook dat ik dan een andere versterker nodig heb dus geen marschall die ik nu heb maar een fender versterker ( ik wist niet eens dan zei ook versterkers maken) wil ik het geluid van springsteen krijgen
ik heb dus nog niks gekocht!!!! Wat ook mooi spul is zijn die gitaren van prs lijkt wel een soort van kriusing tussen een fender en een gibson...die spelen ook heel gemakkelijk en klinken ook heel goed...de snaren blijven lekker lang na klinken maar ik had nog nooit van dat merk gehoord.
ik ga deze week na wat onderzoeken en uitproberen want ik wil niet te lang wachten met kopen correctie: krijgen:dance:


http://www.forumammo.com/cpg/albums/userpics/10071/picard-no-facepalm.jpg

Mufftin
2 november 2008, 10:37
je bent er nog wat vergeten ;)

RoelTM
2 november 2008, 10:44
niemand zou te lang willen wachten met kopen. maar het wachten op de gitaar zelf, maakt het leuker als je hem na een tijdje dan kan kopen.
maarja, die kinderen rond de 10 t/m 13 moeten altijd maar hebben hebben hebben.

Dus eigenlijk zijn alle gitaristen gewoon kinderen rond de 10 t/m 13 jaar. :D

Les Strat
2 november 2008, 10:46
jonge jij moet gewoon een gibson SG kopen niet te zwaar alle geluiden die Jij wilt als ik het zo wat hoor.

humbucker
2 november 2008, 10:55
BRUCE SPRINGSTEEN IS GEEN METAL!!!





zou ie t nu doorhebben? :chicken:

Mr.Fingers
2 november 2008, 10:59
BRUCE SPRINGSTEEN IS GEEN METAL!!!

zou ie t nu doorhebben? :chicken:

Maar "Vegetarian Progressive Grindcore", dat weet iedereen toch :???: :seriousf:

sjors_verstappen
2 november 2008, 11:00
bruce springsteen speeld dan wel op een telecaster maar ik zoek eigenlijk een gitaar met 24 fretten zodat het soleren makkelijker gaat....dat vertelde die man in de muziekzaak teminste.....hij had het over 2 oktaven per snaar en dat je daarmee beter uit de voeten kan dan 21 of 22 fretten.....maar hoe doet springsteen dat dan..die heeft toch gewoon een telecaster of is dat een aangepaste gitaar ??????? schijnt ook beter te klinken met 24 !!!

Mr.Fingers
2 november 2008, 11:02
:o

Ja, heeft de verkoper trouwens gezegd dat zwarte gitaren echt 20.000x beter klinken dan rode gitaren, en blauwe gitaren onstemmen dan wel veel sneller. Moet je ook zeker rekening mee houden! En Springsteen speelt op een Fender '52 Telecaster met hotrails. Da's een gele gitaar, en alleen voor "gevorderde gebruikers", want die ontstemmen erg snel en vallen vrij snel uit elkaar.

inteDes
2 november 2008, 11:04
:o

Ja, heeft de verkoper trouwens gezegd dat zwarte gitaren echt 20.000x beter klinken dan rode gitaren, en blauwe gitaren onstemmen dan wel veel sneller. Moet je ook zeker rekening mee houden!

Dààrom wil jij van je rode Fat Strat af! ;)

@Sjors: misschien moet je én een Les Paul, én een telecaster, én een stratocaster, én een hollow body, én een SG, én een PRS kopen? Dan heb je gelijk keuze te over en why not als geld toch geen rol speelt!?

humbucker
2 november 2008, 11:05
Maar "Vegetarian Progressive Grindcore", dat weet iedereen toch :???: :seriousf:

:seriousf::seriousf:

Les Strat
2 november 2008, 11:05
ahahahahahahahahahah ik heb een zwarte:P

RoelTM
2 november 2008, 11:06
bruce springsteen speeld dan wel op een telecaster maar ik zoek eigenlijk een gitaar met 24 fretten zodat het soleren makkelijker gaat....dat vertelde die man in de muziekzaak teminste.....hij had het over 2 oktaven per snaar en dat je daarmee beter uit de voeten kan dan 21 of 22 fretten.....maar hoe doet springsteen dat dan..die heeft toch gewoon een telecaster of is dat een aangepaste gitaar ??????? schijnt ook beter te klinken met 24 !!!
Onzin, luister niet naar die man.
Ja, met 2 frets meer kun je 2 hoge noten meer spelen, maar dat maakt je spel nog niet beter.
Volgens mij heeft de beste man door dat jij veel geld te besteden hebt, en wil daar maar al te graag gebruik van maken. (en geef 'm eens ongelijk)

sjors_verstappen
2 november 2008, 11:06
ik heb ook eens gekeken op jackson..lijkt me ook leuk spul en schijnd erg goed te zijn. op marktplaats zie ik ze al voor weinig 250euro maar niew zijn ze veeeel duurder zon 3000 ??? je kan door hun ook een gitaar laten maken zoals jij dat wil.......ik ga nog eens kijken op hun site...

humbucker
2 november 2008, 11:07
ik heb ook eens gekeken op jackson..lijkt me ook leuk spul en schijnd erg goed te zijn. op marktplaats zie ik ze al voor weinig 250euro maar niew zijn ze veeeel duurder zon 3000 ??? je kan door hun ook een gitaar laten maken zoals jij dat wil.......ik ga nog eens kijken op hun site...

Kijk ook eens of ze er geen cursus typen bij doen? :noob:

Les Strat
2 november 2008, 11:08
ik bouw ook gitaren voor 3000 euro heb je een met 27 fretten

Mr.Fingers
2 november 2008, 11:09
Voor 4500€ wil ik er eentje met 36 frets maken!

(en dan krijgt hij van mij een Danelectro Longhorn :D)

macwilliams
2 november 2008, 11:11
! Oh myn god !






http://i257.photobucket.com/albums/hh237/max1m1n0666/mepgif.jpg

humbucker
2 november 2008, 11:11
nee maar even serieus Sjors,

Waarom ga je je niet wat inlezen in wat het gitaar spelen precies inhoud en wat je precies wilt? (Want als je denkt dat Bruce Springsteen metal is ben je toch serieus fout bezig) Dan kan je eens kijken wat er precies allemaal te koop is. Dan kan je een keuze maken tussen verschillende modellen, waardoor het allemaal wat makkelijker wordt. Ohja, bijna alle merken hebben modellen in verschillende prijsklassen. Dus die Jackson van 250 euro is écht niet dezelfde als die van 3000 euro hoor:chicken:

Les Strat
2 november 2008, 11:20
van fender en gibson naar jackson wat wordt het straks stagg?

sjors_verstappen
2 november 2008, 11:24
jackson is erg goed voor metal zeggen ze........waarom speelt springsteen dan op een telecaster.???? Ik ben onbekend met gitaren dus ik kan er echt geen keus in maken........ik kan kiezen uit een fender stratocaster of een telecaster of een les paul of een prs en dan nog een jackson.....
als ik een jackson zou nemen waar moet ik dan op letten ??? en als ik er een laat maken kan ik kiezen uit verschillende grafics welke is het stoerst???

RoelTM
2 november 2008, 11:25
jackson is erg goed voor metal zeggen ze........waarom speelt springsteen dan op een telecaster.????
Jonge, leer lezen... :(

nog 2 keer dan:

Bruce Springsteen = GEEN METAL

RoelTM
2 november 2008, 11:26
Bruce Springsteen is GEEN METAL

NEE, GEEN METAL

Moet ik het in m'n sig zetten voor je?

sjors_verstappen
2 november 2008, 11:27
ik wil echt deze week gaan kopen want mijn geld brand in mijn zak...hahahaha
hoe lang duurt dat om een jackson te laten maken ???

wiegersma
2 november 2008, 11:28
mwa, drie a vier dagen

RoelTM
2 november 2008, 11:30
ik wil echt deze week gaan kopen want mijn geld brand in mijn zak...hahahaha
hoe lang duurt dat om een jackson te laten maken ???
Die van je pa bedoel je... :chicken:

Heb je überhaupt wel gelezen wat ik zei?

sjors_verstappen
2 november 2008, 11:33
als springsteen geen metal is wat is dan wel metal???? bzn ofzo ????
mischien dat de een het metal noemt en de ander weer iets anders maar met van die ruige gitaren is het voor mij metal..........kijk.....slipnot of slayer maken ruigere muziek maar dat heet dan ook hevvy metal !!!!:blast:
voor mij veel te hard en ik denk dat iedereen die herrie kan maken daar hoef je niet voor op gitaarles !!!!!!......

humbucker
2 november 2008, 11:33
hahahhaaha,

dit kan echt NIET meer serieus zijn :seriousf::serious

budje
2 november 2008, 11:34
Bruce Springsteen is GEEN METAL

NEE, GEEN METAL

Moet ik het in m'n sig zetten voor je?

Nou, dat word dan ook niets met die moshpit in the river

snaarplukker
2 november 2008, 11:36
1. als z'n vader zegt dat geld effe geen probleem is, waar moeien wij ons dan eigenlijk mee? sommige mensen hebben nu eenmaal veel geld..
Zou kunnen als ie een hoge baas bij Fortis is.;)

Cees

wiegersma
2 november 2008, 11:36
was Springsteen vroeger geen metaalarbeider? en (The) Boss heeft niet voor niets de Metalzone

Mr.Fingers
2 november 2008, 11:37
als springsteen geen metal is wat is dan wel metal???? bzn ofzo ????
mischien dat de een het metal noemt en de ander weer iets anders maar met van die ruige gitaren is het voor mij metal..........kijk.....slipnot of slayer maken ruigere muziek maar dat heet dan ook hevvy metal !!!!:blast:
voor mij veel te hard en ik denk dat iedereen die herrie kan maken daar hoef je niet voor op gitaarles !!!!!!......

Ga jij maar blokfluit leren :stop:

RoelTM
2 november 2008, 11:39
als springsteen geen metal is wat is dan wel metal???? bzn ofzo ????
mischien dat de een het metal noemt en de ander weer iets anders maar met van die ruige gitaren is het voor mij metal..........kijk.....slipnot of slayer maken ruigere muziek maar dat heet dan ook hevvy metal !!!!:blast:
voor mij veel te hard en ik denk dat iedereen die herrie kan maken daar hoef je niet voor op gitaarles !!!!!!......
Dit: Bruce Springsteen (http://nl.youtube.com/watch?v=8rGFfO5fUvE), is rock
Dit: Black Sabbath (http://nl.youtube.com/watch?v=SRwwYWlbP2U), is metal (wat vroegere metal, nog iets rustiger dan hedendaagse metal)
Dit: Slayer (http://nl.youtube.com/watch?v=G0AGUywHntw&feature=related), is heavy metal

Let this be a lesson

chubbyfan
2 november 2008, 11:42
http://nl.youtube.com/watch?v=x22KP0b29zk :blast:

Ace 1.15.19
2 november 2008, 11:42
Ik denk dat het nog heel lang gaat duren voor hij het begrijpt... :???:

kenx
2 november 2008, 11:42
Jongens, dit houden jullie nu toch niet meer voor mogelijk hé...Dat jullie daar je tijd in steken snap ik niet... weet je Sjors, koop ze allemaal dan heb je voor een paar duizenden euro'tjes alles wat je wou...

grtz

sjors_verstappen
2 november 2008, 11:43
waar kan ik jackson gitaren kopen in nederland.............???? ik bedoel dat die costum modellen die je kan laten maken.......dat komt toch uit amerika??
ben beniewt hoelang dat duurt maar dat zal toch geen maand ofzo zijn anders duurt het mij veel te lang.!!!!!

Ace 1.15.19
2 november 2008, 11:45
Een fabrikant vlak bij jou in de buurt heeft ze. Even googlen op de naam Stagg, dan weet je precies waar ze zitten.

wiegersma
2 november 2008, 11:45
je moet lezen: drie a vier dagen heb je een Jackosn gebouwd, waarmee je de bruutste Springsteen kunt spelen zonder te oefenen. En anders ga je naar amerika toe om er een te kopen
en stagg is nog beter om metal te spelen, dan hoef je maar naar de gitaar te kijken en hij doet het al

sjors_verstappen
2 november 2008, 11:47
als ik een band ga beginnen wie wil er dan mee doen????? lijkt me lachen een beetje toeren en bier drinken.....hahahahaha
je kan me mailen als je mee wilt doen dan kies ik de beste........vergeet ook de chicks niet die op die ruige muziek afkomen !!!!:rockon::hippie:

Ace 1.15.19
2 november 2008, 11:48
Ja, ik wil!

Wat wordt de muziekstijl van de band? Metal à la Springsteen?

Mad mind
2 november 2008, 11:48
Als je echt voor metal gaat, zou ik voor een Jackson of PRS gaan, goede kwaliteit en (denk ik) goed voor wat jij voor ogen hebt.
Als je toch nog voor een strat of tele wil gaan, test dan ook eens G&L gitaren. Die zijn mss een beetje duurder dan Fender, maar kwalitatief zeer goed. Maar de keuze is geheel aan jouw.
Als je een ontwerp hebt voor een custom, post dat dan ook maar. Ik ben eens benieuwd wat je er van gaat maken:seriousf:
Cheers:hippie:

btw:










Bruce Springsteen is absoluut, maar absoluut geen METAL!!! :rockon:

inteDes
2 november 2008, 11:49
Count me in! Ik heb gelukkig een zwarte LP!

wiegersma
2 november 2008, 11:50
ja, ik speel wel bas dan. en dan ben jij onze bandleider

Ace 1.15.19
2 november 2008, 11:50
inteDes gitarist, ik ook, wiegersma op bas, dus dan gaat Sjors maar drummen ofzo... :stop:

wiegersma
2 november 2008, 11:51
nee, sjors is de baas en de bruutste gitarist, dus die gaat gitaren

Mr.Fingers
2 november 2008, 11:51
Ik heb een telecaster à la springsteen, en een Fender versterker, dus ik doe ook mee :seriousf:

wiegersma
2 november 2008, 11:51
drummen kan ook, maar dan moet hij wel een Premier-Metaldrumkit hebben

Ace 1.15.19
2 november 2008, 11:51
nee, sjors is de baas en de bruutste gitarist, dus die gaat gitaren
Ja maar hij zij dat hij noch niet eens kon spelen! :dontgeti:

kenx
2 november 2008, 11:52
Dus, ik zou maar snel eentje laten maken...

Oh ja, neem wel de duurste, want me die goedkopere (1000-2000 euro) ga je die ruige metal (Bv: Bruce springsteen, Bryan adams, U2 enz...) niet kunnen spelen hoor... In ieder geval veel geluk met het zoeken van je favoriete metalgitaar!

Btw: Wel jammer dat je al meteen een gitaar gaat kopen en je nog geen noot kan spelen... Gelukkig zijn degene die jij noemt niet zo duur hé, dus als je ze moe bent, gooi je ze gewoon buiten, heb je nooit égt veel verlies gemaakt;)


grtz

:seriousf::seriousf:

wiegersma
2 november 2008, 11:52
maar met een jackson, wel, dan gaat het spelen vanzelf

chubbyfan
2 november 2008, 11:52
als ik een band ga beginnen wie wil er dan mee doen????? lijkt me lachen een beetje toeren en bier drinken.....hahahahaha
je kan me mailen als je mee wilt doen dan kies ik de beste........vergeet ook de chicks niet die op die ruige muziek afkomen !!!!:rockon::hippie:

Ik wil wel meedoen maar alleen zaterdags in apeldoorn,ik ben alleen wel duur,voor een dagje spelen vraag ik 400 euro , zuip al je bier op,en pak al die lekkere chicks er tussendoor ff bij:seriousf:

Ace 1.15.19
2 november 2008, 11:53
...en pak al die lekkere chicks er tussendoor ff bij:seriousf:
Ik dacht tijdens het spelen?! :blast:

Daniel91
2 november 2008, 11:55
Goed topic!

Ace 1.15.19
2 november 2008, 11:56
In ieder geval lol voor als je een dagje chagerijnig bent.

janpetrarca
2 november 2008, 11:57
Ik heb nog een hele mooi Richwood metal gitaar (lijkt op Fender). Dat is zo een die Springsteen niet kan betalen maar wel graag wil hebben. Mag je van me kopen voor 4599 !

:seriousf:

Ace 1.15.19
2 november 2008, 11:57
Sooow, dat daar nog niemand aan gedacht heeft! Richwood! Zeker het proberen waard.

inteDes
2 november 2008, 11:57
Misschien is TS gewoon hiernaar opzoek:

http://img55.imageshack.us/img55/4898/ghxw9.jpg

Spelen gaat dan inderdaad zo goed als vanzelf!

Ace 1.15.19
2 november 2008, 11:58
Zou je daar dikke metal mee kunnen maken? :dontgeti:

wiegersma
2 november 2008, 11:59
neuh, daar kun je plastic mee maken

RoelTM
2 november 2008, 12:01
Zou je daar dikke metal mee kunnen maken? :dontgeti:
Zeker, hele dikke metal zelfs...

GHIII bevat o.a. metallica :chicken:

wiegersma
2 november 2008, 12:01
ik heb nog een Jackson Kelly met 7 snaren, dan kun je nog sneller spelen

kenx
2 november 2008, 12:01
Zijn er ook metal songs van bruce springsteen bijgeleverd bij guitar hero...?

Anders is het de moeite niet dat hij het koopt. Ook een jackson gitaar is onverkrijgbaar daarin zeker?

Ow ik denk dat dit het totaal niet is hoor...

Ace 1.15.19
2 november 2008, 12:02
Als het maar duur is en er cool uit ziet, toch?

Mr.Fingers
2 november 2008, 12:02
Ik ben eigenlijk toch meer te vinden voor de countryfolk van Cannibal Corpse

KLIK (http://nl.youtube.com/watch?v=fTpQOZcNASw)

Ace 1.15.19
2 november 2008, 12:04
Dan luister ik toch liever naar blues zoals The Berzerker - No One Wins (http://www.youtube.com/watch?v=MXgFRT_1zw8).

janpetrarca
2 november 2008, 12:04
En wat voor tour bus wil je? Ook belangrijk om te weten. Je moet je metal gitaren natuurlijk wel goed laten vervoeren!

CardioClash
2 november 2008, 12:04
Ik ben eigenlijk toch meer te vinden voor de countryfolk van Cannibal Corpse

KLIK (http://nl.youtube.com/watch?v=fTpQOZcNASw)

Cannibal Corpse is gay. Anal Cunt is veel beter.

http://nl.youtube.com/watch?v=D5eFk5x0o44

Chocola
2 november 2008, 12:05
de bedoeling is om iets van vette metal te gaan spelen..........
ik vind bruce springsteen te gek maar ook guns and roses, europe enz.

Epiphone Les Paul Prophecy EX ME :P, en anders een andere gitaar met EMG 81/85, die zijn echt de shit als het om metal gaat ^______^.

Overigens, je begint en praat meteen over Gibsons en Fenders, heb je teveel geld ofzo? :P. Ik denk dat je het beste kunt beginnen met een wat goedkopere gitaar of goedkoper merk, je kunt later altijd uitbreiden, bovendien betaal je bij merken als epiphone 15% merk, en bij gibson 50%, vind het altijd zonde om zoveel te betalen terwijl ze maar de helft kwijt zijn aan de gitaar zelf :(. Maarja als je een Gibson koopt ben je iig verzekerd van een goede gitaar, al ben ik heel erg tevreden met een Epiphone Les Paul Prophecy :P, die klinken echt té vet ^_____^.

wiegersma
2 november 2008, 12:06
ben je serieus? JACKSON!!!!!!!!!!!!

kenx
2 november 2008, 12:07
Als het maar duur is en er cool uit ziet, toch?

Idd daar heb je gelijk!


Ik vind die Hardrock van Ilse De Lange gewoon de max!!

Ook eens de moeite om naar te luisteren zijn de pop songs van Led zepelin!

prachtig gewoon!

Ace 1.15.19
2 november 2008, 12:07
ben je serieus?
Dat denk ik wel, maar hier ben ik het niet zo mee eens:


Maarja als je een Gibson koopt ben je iig verzekerd van een goede gitaar,...

wiegersma
2 november 2008, 12:08
Gibson!!!!!!!!!!!! (en dan met allemaal hoofdletters)

Ace 1.15.19
2 november 2008, 12:09
Jij springt ook van de hak op de tak.
Eerst zeg je Jackson en dan Gibson?!

:D

wiegersma
2 november 2008, 12:10
JACKSON & GIBSON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(overal hoofdletters)

edit: hee, nu wel hoofdletters en net lukte dat niet...hmm)

Ace 1.15.19
2 november 2008, 12:10
O ja tuurlijk, hij (lees: zijn ouders) hebben geld genoeg dus hij mocht ze allebei hebben.

kenx
2 november 2008, 12:13
Het schiet mij hier ineens te binnen dat ik nog een QTX stratocaster heb liggen!
Destijds samen in één pakket gekocht bij een winkelcentrum voor 79 euro... Maar ja, met de jaren zijn die geweldig in waarde gestegen en kan je ze nu overkopen voor het 100 voudige! Ze zijn bijna niet genoemd in dit topic maar égt geschikt om metal te spelen! Vooral als je een pedaaltje ervoor hangt en dan denk ik aan de Superchorus of de bluesdriver van boss! gewoon DE setup voor metal à la Springsteen!


veel succes

wiegersma
2 november 2008, 12:15
tja, voor Springsteenmetal moet je wel alle pedalen van (The) Boss in huis hebben, anders klinkt t niet

Ace 1.15.19
2 november 2008, 12:15
Stiekem is het Bruce zelf die al die pedalen van Boss maakt. Nieuw kosten ze 5 euro, maar omdat je betaald voor de naam worden ze natuurlijk een stuk prijziger.

Mr.Fingers
2 november 2008, 12:15
Het valt me trouwens op dat de Gibson ES175 en L5 nog niet vernoemd zijn!

wiegersma
2 november 2008, 12:16
Gibson!!!!!!!!!!








laat maar

Ace 1.15.19
2 november 2008, 12:17
Blokker!!!

Jorikjet
2 november 2008, 12:17
als ik een band ga beginnen wie wil er dan mee doen????? lijkt me lachen een beetje toeren en bier drinken.....hahahahaha
je kan me mailen als je mee wilt doen dan kies ik de beste........vergeet ook de chicks niet die op die ruige muziek afkomen !!!!:rockon::hippie:

ja ik wil wel mee doen! lijkt me lache, stuur me maar een emailtje ofzo!

rock on!! :blast::blast:

kenx
2 november 2008, 12:17
Nou jongens, wat denken jullie van Ibanez? Zou dat ook niet lukken?

Nou anders dan maar GIBSON & JACKSON & IBANEZ!!!!!!!!!!!!!!!!

Zijn geld (--> van zijn pa) telt voorlopig toch even niet mee...

grtz

telecastermaster
2 november 2008, 12:18
Heren en dame mods,

Volgens mij is Sjors Verstappen een troll.
Kan er een Ip-check uitgevoerd worden en eventueel een ban?

thx

wiegersma
2 november 2008, 12:18
ja, IBANEZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wiegersma
2 november 2008, 12:19
nee, geen ban, anders kopen zijn ouders het forum op en mogen wij niet meer meedenken over zijn toekomstige gitaren

Ace 1.15.19
2 november 2008, 12:19
Sterker nog, dan vliegen de meesten die in dit topic gepost hebben eruit!

wiegersma
2 november 2008, 12:20
mogen we dan nog wel bij hem in de band?

Ace 1.15.19
2 november 2008, 12:20
Dat betwijfel ik... :confused:

wiegersma
2 november 2008, 12:21
maar we zijn toch allemaal serieus en willen het beste voor deze jongen. Ik bedoel hij is nog maar 12 en moet nog goed beschermd worden tegen de boze buitenwereld.

Ace 1.15.19
2 november 2008, 12:22
Dan moet hij niet in de wereld van de Jacksons stappen. Dan kan hij beter kijken voor een speelgoed B.C. Rich.

wiegersma
2 november 2008, 12:23
BC Rich is niet voor beginnende gitaristen. Voor je het weet zit er een punt in je oog...

Ace 1.15.19
2 november 2008, 12:23
Dju, niet aan gedacht...

Edit:
Trouwens, ik zei speelgoed. Dat is allemaal kinder beveiligd: het breekt meteen af bij een tikkie weerstand.

chubbyfan
2 november 2008, 12:25
Heren en dame mods,

Volgens mij is Sjors Verstappen een troll.
Kan er een Ip-check uitgevoerd worden en eventueel een ban?

thx

waarom,is toch lachen

Wiellem
2 november 2008, 12:32
waarom,is toch lachen

Als iemand doet alsof pakt hij het heel serieus aan met zelfs Hyves enzo.

Maareh sjors het is vast wel ergens koopzondag halen die gitaar.

Gothra
2 november 2008, 12:33
Tja, ik zou gewoon voor zo'n JACKSON gaan hoor, custom made in 3-4 dagen. kan je lekkere jazz mee spelen zoals:

DIMMU BORGIR: http://nl.youtube.com/watch?v=joEAb_y7ZYA

Of prachtige klassieke muziek zoals:

CHILDREN OF BODOM: http://nl.youtube.com/watch?v=yLAjKtmT3lk

Ace 1.15.19
2 november 2008, 12:34
Als iemand doet alsof pakt hij het heel serieus aan met zelfs Hyves enzo.
Misschien is het wel een 12 à 13-jarig ventje die gewoon net zoals de rest van Nederland Hyves heeft en die normaal op het Libelle en het flora/fauna-forum zit, en nou gewoon even op GN komt om te stoken.

wiegersma
2 november 2008, 12:36
misschien is het wel iemand die een hyves van een ander ziet en zichzelf naar diegene vernoemd.
't Is vast mijn 72-jarige buurvrouw

Ace 1.15.19
2 november 2008, 12:36
Dat zou helemaal lekker zijn. :D

wiegersma
2 november 2008, 12:37
nee, valt tegen
vroeger misschien wel...

Ace 1.15.19
2 november 2008, 12:38
[Edit]
Wat een post eigenlijk. :satisfie:

Dingetje
2 november 2008, 12:38
Ik wil ook echt in je band! Ik ben ook beginner, en speel op een dikke vette metalgitaar van Stagg! Toeee ik wil er ook in, dik toeren enzo!











JA IK BEN BEGINNER, TROTS? HELL YEAHHH!
Als beginner zijnde mag je nog gewoon keihard rammen op je gitaar met excuus 'Ik ben beginner:$'

Ace 1.15.19
2 november 2008, 12:39
Ik wil ook echt in je band! Ik ben ook beginner, en speel op een dikke vette metalgitaar van Stagg!
Als ik naar je sig kijk heb jij een J&D en een Yamaha. :D

wiegersma
2 november 2008, 12:39
ook van zijn ouders

wiegersma
2 november 2008, 12:41
hee Ace, is je schimmel inmiddels weer weg? of was ik dyslectisch?

Ace 1.15.19
2 november 2008, 12:42
hee Ace, is je schimmel inmiddels weer weg? of was ik dyslectisch?
Ja, als er niemand op reageert is het niet leuk natuurlijk... :sneaky:

:D:D:D

wiegersma
2 november 2008, 12:43
hahahahahahahahahahahaha:seriousf:

Onmeunig Hans
2 november 2008, 12:46
Heren en dame mods,

Volgens mij is Sjors Verstappen een troll.
Kan er een Ip-check uitgevoerd worden en eventueel een ban?

thx

Nee, niet doen. Natuurlijk is Sjors een hoax, maar laten we de legende levend houden. Er is al genoeg ellende met al die burgeroorlogen en kredietcrises. Sjors is onze ontsnapping uit de werkelijkheid.

Blijf posten man!

Ben je al bij de Aldi of Lidl geweest? Super heavy metal setjes.

Dingetje
2 november 2008, 12:47
Als ik naar je sig kijk heb jij een J&D en een Yamaha. :D

Sssst, dat wet hij toch niet :P

Mad mind
2 november 2008, 12:47
Tja, sommige mensen hebben echt wel geluk. 2 Mooie, dure, nieuwe gitaren een mooie versterker en een hoop bier:rockon::seriousf:
Maarja, ik mag niet klagen, ik heb ook een persoonlijke limo en een tourbus.
( Lees: Ford Fiëstatje en een motorhome :satisfie: :dance:)