PDA

View Full Version : Yamaha Audiogram3



vpilot
31 oktober 2008, 13:26
Hoi Gitaarnetters,

Als gitaarnoob, zoekend naar een leuke combo amp met effecten etc, bedacht ik dat het misschien ook een aardige optie zou zijn om, in plaats van een amp, een interface naar m'n pc aan te schaffen. Zo heb je dan, bedacht ik, alle gewenste effecten onder de knop en kan je je eigen gerommel nog opnemen ook.
Nou heb ik al wat gelezen over de Line-6 POD GX en UX1, maar ik ben ook de Yamaha Audiogram3 tegengekomen die er heel bruikbaar uitziet, en met heel uitgebreide software erbij. Yamaha levert prima informatie over het product en de software via hun site. Maar nergens kan ik reviews terugvinden. Heeft iemand ervaring met dit product, of verwijzingen naar reviews over dit product? Alvast bedankt!

Dirk_Hendrik
31 oktober 2008, 15:39
Gezien je vragen over toepasbaarheid lijkt me dat deze beter in recording past.

harrie-beton
1 november 2008, 11:55
Yamaha Audiogram3 mengpaneel met USB aansluiting (38932)

Yamaha AUDIOGRAM3 mengpaneel met 4 ingangen, twee voor gitaar en microfoon, en twee voor een muziekafspeler als CD speler of MP3 speler. Stereo-output voor monitorspeakers en hoofdtelefoon. En natuurlijk een USB aansluiting voor directe verbinding met een computer.
Geschikt voor wie een absolute topkwaliteit Audio>USB interface zoekt.
Wordt geleverd met CUBASE AI software.
Uitgebreide informatie >> (engels) (http://yamahasynth.com/products/audiogram/index.html)
Prijs € 118.00







Als je gitaar speelt zou ik voor de Toneport gaan, deze Yamaha is een vrij gewone audio interface. Zonder modeling, de modeling van de toneport is nu juist erg mooi.