PDA

View Full Version : Welke ibanez is dit?



Evangeliz
30 oktober 2008, 20:42
Int kort, welke ibanez is dit en is dit een goede beginnersgitaar?

http://img.2dehands.be/f/normal/51873490-ibanez-gitaar.jpg

Wat zou ze ongeveer waard zijn?

Alvast bedankt

ps : En khad bijna de aldi gitaar gekocht maar juist op die moment vond ik deze site ;)

JeanPaul du Vinnie
30 oktober 2008, 20:59
Dat is een Gio van Ibanez, hun beginnersreeks. Hoeveel die waard is weet ik niet precies, maar waarschijnlijk iets in de honderd euro.

macwilliams
30 oktober 2008, 21:07
Zolang je niet van plan bent die trem te gebruiken heb je een leuk gitaartje aan.

Bram+
30 oktober 2008, 21:23
Het is een Ibanez GRX40 als ik me niet vergis. Inderdaad een Gio series gitaar dus. Een degelijke beginnersgitaar.

Man in Black
31 oktober 2008, 08:20
t is idd een GRX40.
Een heel degelijke gitaar voor (ik meen in 2003) 200 of 250 euro.
Heb nog ergens dezelfde aan de muur hangen... en ja die mag ook weg.
Moet m maar eens op gitaarmarkt planten hier.

Evangeliz
31 oktober 2008, 09:31
Dus ik kan geen miskoop doen met deze gitaar.
Ik kan deze kopen voor 150€ met ibanez versterker, stemtoestel en nodige kabels.
Ik zal ook eens rondneuzen op gitaarmarkt

almarvk
31 oktober 2008, 09:34
Oftewel: je kan het Ibanez starterspakket overkopen van een mislukte gitarist. Versterker stelt niets voor vind ik zelf. Gitaar is opzich niet verkeerd.

M Kactus
31 oktober 2008, 09:47
Oftewel: je kan het Ibanez starterspakket overkopen van een mislukte gitarist. Versterker stelt niets voor vind ik zelf. Gitaar is opzich niet verkeerd.

Dit is toch een leuk starterspakket ? 150€ voor gitaar met versterker is een goede prijs. Voor dat geld kun je 'm ook weer kwijt als je het toch niets vindt. De versterker is geen wereldversterker, maar er is niks mis mee als oefengevalletje.

Evangeliz
31 oktober 2008, 09:49
Ik denk dat het een goede aankoop zal zijn. In het ergste geval ontdek ik dat ik zelf een mislukte gitarist ben en verkoop ik het door :D

almarvk
31 oktober 2008, 09:55
Dit is toch een leuk starterspakket ? 150€ voor gitaar met versterker is een goede prijs. Voor dat geld kun je 'm ook weer kwijt als je het toch niets vindt. De versterker is geen wereldversterker, maar er is niks mis mee als oefengevalletje.

Ach, prima prijsje, maar ik vind het altijd lastig om in te schatten hoe goed je dit door kan verkopen. Maar goed; om te beginnen met gitaar spelen is het niet verkeerd, zolang ze maar niet direct gaan zeuren dat de versterker geen tone heeft en dat de diestorsieoon bagger is ;)