PDA

View Full Version : een goedkope gig versterker



pietjeekes
30 oktober 2008, 13:38
gegroet GN'ers

ik ben op zoek naar een goedkope maar gigklare versterker.
mijn 25 wat versterkertje zal het wel neit halen op een podium.

zijn er tips. eventuele links.
laat het mij weten.


greetz

pietjeekes

TimmU
30 oktober 2008, 13:46
Goedkoop : 2dehands peavey buizenbakken, degelijk en goed en hard. Wel alleen clean.

PM me anders even.

HaroldA
30 oktober 2008, 13:49
Peavey Bandit 112 of 212... Zoek maar eens op dit forum...

ColourofFire
30 oktober 2008, 13:58
Ligt eraan wat je speelt, wat je 25 watt versterker nu is, en hoe goedkoop goedkoop is.

Alles hiervoor is vrij zinloos omdat die mensen niet eens weten wat voor muziek je speelt...

HaroldA
30 oktober 2008, 14:00
Alles hiervoor is vrij zinloos omdat die mensen niet eens weten wat voor muziek je speelt...

Peavey Bandit is zeer veelzijdig. Er staan er 2 in onze repetitieruimte en als ik geen zin heb om mijn 2204 mee te nemen dan gebruik ik die ook graag...

De Bandits worden gebruikt van dikke metal tot schrale metal en via rock naar funk, zonder probleem...

ColourofFire
30 oktober 2008, 14:03
Peavey Bandit is zeer veelzijdig. Er staan er 2 in onze repetitieruimte en als ik geen zin heb om mijn 2204 mee te nemen dan gebruik ik die ook graag...

De Bandits worden gebruikt van dikke metal tot schrale metal en via rock naar funk, zonder probleem...

Das waar, maar het is alsnog een lichtelijk schot in het donker.

HaroldA
30 oktober 2008, 14:06
Das waar, maar het is alsnog een lichtelijk schot in het donker.

klopt, en je hebt ook gelijk met jouw opmerking, maar aangezien de TS geen duidelijke omschrijving heeft aangeleverd denk ik ook niet dat hij echt een specifieke versterker/sound zoekt, alleen maar iets wat live genoeg ballen heeft...

Marshall Valvestate 8080 2x12" zou ook leuk kunnen zijn, als de TS iets meer rock geörienteerd speelt...

oja: koop sowieso 2e hands.

Squier4ever
30 oktober 2008, 14:54
ik heb een keer een bandje gezien met een 15 watt vox pathfinder op het podium (transistor dus) ging prima. ik heb zelf een 15 watt buizenbak en die mag nooit helemaal open van de geluidsman, omdat het te hard gaat.

pietjeekes
30 oktober 2008, 16:04
het nadeel is dat ik met mijn 25 wattertje moet opboksen tegen de 120 watter van de andere gitarist (line 6)

van muziek spelen we zowat alles (rock, blues, metal)

bedankt al voor de reacties

maar blijf maar wat posten
zodat ik nog meer inzicht krijg.

nevyn292
30 oktober 2008, 16:13
Kustom Quad 100 DFX (212), retegoed ding, retegoedkoop, ontzettend mooi clean, zelf nu gehaald voor de studenten vereniging en kan er uren op blijven spelen