PDA

View Full Version : Voorstellen en probleem valvetronic



rvwaveren
30 oktober 2008, 12:56
:strat:Hallo mede gitaristen,

Ik wil mij als nieuweling even voorstellen.

Mijn naam is Ronald v Waveren
leeftijd alweer 57 lentes
kinderen 2 (1j en 1m)
kleinkind 1 (j 3,5 jaar)

Sinds 2006 heb ik een oude hobby (gitaar spelen weer opgepakt) inmiddels beschik ik over een bleuridge br40 countrygitaar, een Londoncity stratocaster en een Vox ac30XT valvetronic. O ja en nog een 12 nylonsnarige spaanse.
De valvetronic heb ik pas kort maar geeft de volgende problemen. Heel regelmatig geeft een ergelijke ruis en brom, en lijkt dan gevoeliger met een heftiger output. Om vervolgens dagen weer normaal te functioneren. Alles al geprobeerd ander stopcontact (altijd geaard) licht uit, andere gitaar (fender) ander snoer en ga maar zo door. Wie kan mij helpen??

Harry
30 oktober 2008, 16:17
welkom, maar ik kan je helaas niet helpen.

Don Capo
30 oktober 2008, 16:19
:strat:Hallo mede gitaristen,

Ik wil mij als nieuweling even voorstellen.

Mijn naam is Ronald v Waveren
leeftijd alweer 57 lentes
kinderen 2 (1j en 1m)
kleinkind 1 (j 3,5 jaar)


Welkom Ronald!

HUH???????? Waar komen die kleinkinderen vandaan?

arcane
30 oktober 2008, 18:06
1j= 1 jongen en 1m= 1 meisje neem ik aan. jij leest t denk ik als 1j= 1 jaar en 1m = 1 maand ;)

Don Capo
30 oktober 2008, 18:33
:chicken: damn, inderdaad DOOOOOH

rvwaveren
31 oktober 2008, 08:43
:strat:Goede morgen gitaristen,

Ik hoef het zelf al niet meer uit te leggen. Die 1j is inmiddels 31 jaar en vader mijn 1 klk. Neemt niet weg dat mijn probleem nog niet opgelost is. de Valvetronic gaat vandaag terug naar de winkel ik denk dat ik hem ruil voor een Roland cube 60 (beetje bijbetalen)

Don Capo
31 oktober 2008, 09:11
Ow, nou sorry voor het verkeerd lezen van je post. Misschien kan je je vraag beter even stellen in het daarvoor bestemde subforum, dan krijg je zeker antwoord. Ik kan je helaas ook niet helpen.

guitarkid
5 november 2008, 11:40
:strat:Goede morgen gitaristen,

De Valvetronic gaat vandaag terug naar de winkel ik denk dat ik hem ruil voor een Roland cube 60 (beetje bijbetalen)

Goeie zet..!!!

Gr. C.