PDA

View Full Version : Mag ik mij even voorstellen...?



Gezinus
29 oktober 2008, 13:02
Hi...ik ben Gezinus Alders...63 jaar. Ik voel mij een gedreven gitarist bij allerlei muziekstijlen. Ik vind het leuk om mee te mogen doen op deze site. Van de leden hier hoop ik te leren. Want met gitaar spelen raak ik NOOIT 'uitgeleerd'... Met muzikale groet, Gezinus....

Tho
29 oktober 2008, 13:04
Hallo Gezinus! Welkom om het forum. Je bent bij deze ook meteen de nieuwe 'forum-nestor' ;)

JeroenSchaaf
29 oktober 2008, 13:06
Hee Ge! Weer aangemeld op een Forum! Gaaf jongen!

Heb je de Marvin strat al verder uitgetest!?

Groeten Joene.

& Welkom hier!

beruk
29 oktober 2008, 13:07
Welkom! Ik ben ook wel benieuwd naar jouw ervaringen! Niet te veel posten dan blijf je lekker lang 'junior' lid:). Ik voel me eigenlijk te oud om nog les te nemen, maar zo te zien hoeft dat niet!

budje
29 oktober 2008, 13:07
We worden nu wel nieuwsgierig, wat voor muziek speel je?

Welkom trouwens!

Gezinus
29 oktober 2008, 13:08
Tho...! Dank je wel! Leuke begroeting! Fijn...om zo binnen gehaald te worden! Toppie...!!!

Tho
29 oktober 2008, 13:11
Tho...! Dank je wel! Leuke begroeting! Fijn...om zo binnen gehaald te worden! Toppie...!!!

is dat serieus of heb ik je beledigd? :dontgeti:

Gezinus
29 oktober 2008, 13:15
Hey Joene...!!! Leuk om jou hier ook aan te treffen! En ook alle anderen...dank voor jullie leuke begroetingen! THNX...!!!
Joene: ja hoor...die "The Marvin" Strat...wordt de mijne straks. Effe nog wat toeters en bellen uit m'n studio'tje verkopen...dan krijg ik hopelijk het bedrag bij elkaar voor die Marvin.
Ik ben er dol gelukkig mee...!!!



Hee Ge! Weer aangemeld op een Forum! Gaaf jongen!

Heb je de Marvin strat al verder uitgetest!?

Groeten Joene.

& Welkom hier!

Gezinus
29 oktober 2008, 13:16
Absoluut niet...!!



is dat serieus of heb ik je beledigd? :dontgeti:

Tho
29 oktober 2008, 13:18
Absoluut niet...!!

haha okey, ik dacht dat ik hier met sarcasme te maken had ;)

cheers

Gezinus
29 oktober 2008, 13:24
Hoi...Bud, ik speel van alles. Maar...al zeg ik het zelf...ik kan heel goed bijna alle covers van The Shadows na spelen. (kuch...kuch) En het belangrijkste is...er PLEZIER in hebben! Ook al speel ik maar 5 noten van een toonladder goed !!! Hahahaha...LOL.



We worden nu wel nieuwsgierig, wat voor muziek speel je?

Welkom trouwens!

JeroenSchaaf
29 oktober 2008, 13:37
Hey Joene...!!! Leuk om jou hier ook aan te treffen! En ook alle anderen...dank voor jullie leuke begroetingen! THNX...!!!
Joene: ja hoor...die "The Marvin" Strat...wordt de mijne straks. Effe nog wat toeters en bellen uit m'n studio'tje verkopen...dan krijg ik hopelijk het bedrag bij elkaar voor die Marvin.
Ik ben er dol gelukkig mee...!!!

Mooi man! en waneer ga je die kinman elementen proberen! :)

Gezinus
29 oktober 2008, 17:30
Moi Joene...Kinman pu's geven een ander SOUND als die in m'n Fender 'Marvin' zitten en dat zijn die '57 pu's! En dié geven nou preciés de SOUND wat ik wil horen als ik covers van The Shadows speel. En met die Zoom RFX 2200 reverb/delay (voor geprogrammeerd voor Shad's nummers...klinkt de Fender Strat "The Marvin" subliem en exáct met die Fender Strat van 'Ome' Hank B. Marvin. Ja, en natuurlijk m'n VOX ac30 TB (England made) met Blue Alnico's er bij! WOW..

Dirk_Hendrik
29 oktober 2008, 18:27
Hallo Gezinus,

Goed je hier te zien.
Spijtig dat die footswitch nog steeds niet gelukt is :(

Gezinus
29 oktober 2008, 21:14
Ja...klopt...die is nog steeds niet gevonden. Maar och...wie weet komt die nog wel. Trouwens de Peterson is te koop. Enne...ik ben met Jazz gitaarles bij Winfried Buma Groningen al een poos geleden gestopt, hoor! Dus... oke, veel plezier hier en bedankt!

budje
29 oktober 2008, 21:16
Hoi...Bud, ik speel van alles. Maar...al zeg ik het zelf...ik kan heel goed bijna alle covers van The Shadows na spelen. (kuch...kuch) En het belangrijkste is...er PLEZIER in hebben! Ook al speel ik maar 5 noten van een toonladder goed !!! Hahahaha...LOL.

plezier is zeker het belangrijkste! ik kan na 30 jaar nog geen noten lezen dus dat gebruik ik altijd als excuus :rockon:

macwilliams
29 oktober 2008, 23:45
Welkom (terug)op het forum. Al 4 jaar lid en nog geen 20 posts :dontgeti:
Knap zeg.