PDA

View Full Version : Vragen over programmeren van GT-6



rezzonator
29 oktober 2008, 08:50
Hi,
Ik heb net een 2e-hands GT6 op de kop getikt en ben mijn eigen voorkeuren aan het programmeren. So far, so good. Nu ben ik over het algemeen best handig in dat soort dingen, maar op twee punten komt ik tot mijn frustratie niet verder, en de manual is op deze punten niet duidelijk (of ik ben er te dom voor...):
1. Ik kan aan de expr. pedaal wel de wah-functie toekennen, maar het lukt met niet om via de epr.pedaal ook de wah aan/uit te zetten. Hij staat gewoon continue aan. In de preset-patches kan dat wel, dus ergens doe ik iets fout.
2. Ik begrijp dat aan de CTL-pedaal tal van functies kan worden toegebeeld. De manual-mode en tuner lukt me wel, maar ik dacht dat je ook een effect aan deze pedaal kon toewijzen. Hoe???

Guitarik
29 oktober 2008, 19:39
Ik heb een tijd terug ook een GT-6 gehad en gebruikte de wah ook veel. Ik kon m altijd in- en uitschakelen door de switch onder het pedaal in (of uit) te drukken. Dus op het pedaal zelf stampen. Volgens mij heb ik dit wel vooraf even ingesteld. Ik weet niet meer hoe, maar kon niet erg ingewikkeld zijn.

Maar staat het niet toevallig al zo dat je m met de pedaal-switch inschakelt?

Dat met die Manual heb ik ook nooit helemaal begrepen.

rezzonator
30 oktober 2008, 12:04
Het probleem is inmiddels opgelost. Ik had de pedal assign verkeerd ingesteld...