PDA

View Full Version : Greenbacks



tweng
28 oktober 2008, 22:30
Ok, ik ben eruit. Ik wil een greenback speakerkast bij mijn bandmaster reverb.
Alleen ben ik er niet aan uit welke.
Zijn de standaard G12M goed ? Of zijn die Heritage serie dan zoveel beter ? De prijs is namelijk het dubbele...
En wat met die G12H's ? En ook hierin die Heritages ?
En er is dan nog het verschil in die Khz.
En dan heb je nog die vintage greenbacks waar iedereen zo wild over doet...
Ik zie door het bos de bomen niet.
Kan iemand mij helpen ?
Alvast bedankt !

Mitch
28 oktober 2008, 23:10
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=99515&highlight=greenbacks
In dit topic staat precies de info die je zoekt. Even de functie geavanceerd zoeken gebruiken. 'Greenbacks' als zoekterm, zoeken in topictitel, in subforum Moderne Versterkers.
Zo, nou volgende keer zelf ;)

tweng
28 oktober 2008, 23:24
Ah bedankt !
Nu, veel goeie info via deze link, maar ik wou ook wel eens wat persoonlijke ervaringen van mensen horen.
Is er veel verschil tussen heritage en gewone qua klank ?
Zijn oude nog zoveel beter ?
Groet !

Mitch
28 oktober 2008, 23:27
Eeeeeh.... dat zijn persoonlijk ervaringen. :confused: Tenminste, die posts van Chris en mij in ieder geval.

tweng
29 oktober 2008, 09:42
Ja, je hebt gelijk, dit zijn inderdaad persoonlijke ervaringen !
Wat ik eigenlijk echt wou weten is of de meerprijs voor die herritage wel de moeite waard is. Zijn die staandaards echt niet goed van geluid ? Is er zoveel verschil met die herritage ? En wat is dan precies het verschil ?
Alvast bedankt !

Chris Winsemius
29 oktober 2008, 09:48
De Heritages zijn de M20 en H30(/55Hz) modellen, de goedkopere de M25 en de Ann. H30(75Hz). Sowieso dus 'n andere klank (meesten geven de voorkeur aan de Heritages en/of oude GBs) en ander produktieland qua herkomst.

De echte/oude Greenbacks zijn er in diverse (lees: tig) uitvoeringen geweest en met vermogens van 20, 25 en 30 Watt.

tweng
29 oktober 2008, 10:01
Een andere klank zeg je : waarin verschillen ze dan ?
En hoe verhouden die goedkopere zich tegenover de standaard g12t75's ?
Is dat een grote verbetering ?

Nielsje
29 oktober 2008, 10:02
Ik heb zelf 2 M20's, heb ook nog een paar G12-65H's liggen, maar die gaan d'r uit. Heb onlangs een paar blue alnico's gehoord, en alhoewel ik het heerlijk vond klinken met voxjes, ben ik bang dat ik die speakers teveel een stempel drukken op je sound.

Een bandmaster reverb heb ik nog niet zo vaak gehoord met celestion speakers (überhaupt al niet vaak), dus daar kan ik je geen advies in geven. Wat voor muziek speel je?

Kim Wilson
29 oktober 2008, 10:05
Ik had de oude (1974) G12H30 55Hz onder mijn Bandmaster Rev, en dat was een bijzonder lekkere combinatie.

Chris Winsemius
29 oktober 2008, 10:09
Goedkope M25s: krasserig hoog, klote laag

Heritage M20s: smooth, dik maar nog steed een duidelijk hoog

Goedkope H30s: ok, meestal warm en duidelijk, stevig laag

Heritage H30s: als bovenstaand maar tig keer dynamischer, je blijft spelen, veel helderder dan de M20 (kan soms 'n nadeel zijn), te gek icm.blackface/silverface Fenders en/of cleanere Marshalls (SuperBass bijvoorbeeld).

65 Watters: ietsje minder "top" dan de Heritage M20s en H30s maar beduidend warmer/ronder dan de Heritage H30s, zeer geschikt ook voor Fenders en JCM800s

Ga vooral op je eigen oren af, da's het enige dat telt!

Chris Winsemius
29 oktober 2008, 10:13
Ik had de oude (1974) G12H30 55Hz onder mijn Bandmaster Rev, en dat was een bijzonder lekkere combinatie.

+1! ;)

Mocht het hier 'n keer wat rustiger zijn (?) en ik weer verder op schema lig dan ga ik jouw ex BMR eens stevig onder handen nemen, re-cap/-tube en wat mods.

Ondertussen was er nog 'n BMR in m'n collectie gekomen, ook die moet iig. gereviseerd worden.

tweng
29 oktober 2008, 12:11
Wat voor muziek speel je?

Ik speel vooral indie gitaarrock en experimentele rock.
Ik gebruik ook nogal veel pedalen, veel distortions, overdrives en fuzzes...
Bedankt ook al voor de vele bruikbare reacties !

Rutger
29 oktober 2008, 12:41
65 Watters: ietsje minder "top" dan de Heritage M20s en H30s maar beduidend warmer/ronder dan de Heritage H30s
Dat vind ik wel erg vreemd om te horen over een speaker die het grote broertje van de M20 zou moeten zijn...?

Lexvandoef
29 oktober 2008, 12:43
Dat vind ik wel erg vreemd om te horen over een speaker die het grote broertje van de M20 zou moeten zijn...?

Toch is het zo, ze klinken wat smoother, met wat meer laag/mid-laag.

HaroldA
29 oktober 2008, 13:12
Dat vind ik wel erg vreemd om te horen over een speaker die het grote broertje van de M20 zou moeten zijn...?

Ik heb net mijn 1936 voorzien van 2 G12-65'ers omdat ik de 70's G12H-30's/55Hz veel te krasserig/fizzy/snerpend vond...

Grote vooruitgang icm mijn JCM888! :rockon:

Rutger
29 oktober 2008, 13:16
Ik heb net mijn 1936 voorzien van 2 G12-65'ers omdat ik de 70's G12H-30's/55Hz veel te krasserig/fizzy/snerpend vond...
Bijzonder hoe ervaringen kunnen verschillen, ik heb de H namelijk nooit als krasserig/fizzy/snerpend ervaren. Wel helder, maar een erg prettig helder en meer in de zin van 'open'. Ik denk dat het dan ook sterk afhangt van de versterker die ervoor zit.

Chris Winsemius
29 oktober 2008, 13:17
Dat vind ik wel erg vreemd om te horen over een speaker die het grote broertje van de M20 zou moeten zijn...?

Andere karakters/eigenschappen/klank, er zijn behoorlijke verschillen tussen de diverse nieuwe en oude Greenbacks.

Chris Winsemius
29 oktober 2008, 13:19
Bijzonder hoe ervaringen kunnen verschillen, ik heb de H namelijk nooit als krasserig/fizzy/snerpend ervaren. Wel helder, maar een erg prettig helder en meer in de zin van 'open'. Ik denk dat het dan ook sterk afhangt van de versterker die ervoor zit.

Yep.
(en nog wat tekens)

Rutger
29 oktober 2008, 13:19
Andere karakters/eigenschappen/klank, er zijn behoorlijke verschillen tussen de diverse nieuwe en oude Greenbacks.
Betekent dit dan dat de Heritage M20 niet in de buurt komt van de oude, en dat de G12-65 beter vergelijkbaar is met de oude M20? Hoe moet ik dat zien?

Kim Wilson
29 oktober 2008, 13:20
Ik denk idd dat vooral bij de JCM888 de H30 nog wel eens te pinnig kan worden. Voor een Fender amp zijn ze IMO perfect, maar een Marshall (en helemaal die 888) heeft meer mid(-hoog) en een scherpere gain.

Mitch
29 oktober 2008, 13:20
Sja, een V30 zou het verlengstuk moeten zijn van de Alnico Blue volgens Celestion en de 65 het verlengstuk van de M20/25 maar het zijn gewoon totaal andere speakers.

Chris Winsemius
29 oktober 2008, 13:27
Betekent dit dan dat de Heritage M20 niet in de buurt komt van de oude, en dat de G12-65 beter vergelijkbaar is met de oude M20? Hoe moet ik dat zien?

Nee, ik heb het over de verschillen tussen de moderne 20, 25, 30 (lead), 30 (bass) en 65 Watt modellen.

Na 20-40 uur spelen komen de Heritages zeer dicht in de buurt van de oude modellen (waarbij ook veel onderlinge verschillen zijn door gebruik van andere conussen/etc.).

Chris Winsemius
29 oktober 2008, 13:30
Ik denk idd dat vooral bij de JCM888 de H30 nog wel eens te pinnig kan worden. Voor een Fender amp zijn ze IMO perfect, maar een Marshall (en helemaal die 888) heeft meer mid(-hoog) en een scherpere gain.

Geldt ook voor Plexi's en reguliere 800s... H30 werkt imho. lekkerder met wat cleanere/rondere amps. De M20s en 65 Watters doen het zeer goed met wat meer scheur/gain/hi-mid-bump-amps.

Rutger
29 oktober 2008, 13:30
Oke, ik snap m

Dus het is wat Mitch zegt: de 65 is gewoon een totaal ander speaker met een geheel eigen karakter...

Weer een misverstand de wereld uit geholpen :)

tweng
29 oktober 2008, 14:15
Betekend dit dat ik met mijn bandmaster beter af zou zijn met die H30 ipv die M20's ? Zouden die 65 watters goed passen bij de bandmaster ?

Trouwens : waar kopen jullie speakers ? Ik zie dat die heritage series rond de 220 euro het stuk kosten. Das toch wel heel veel als je er 4 nodig hebt...
Nergens goedkopere adressen ?

Rutger
29 oktober 2008, 14:17
G12H's kun je blind kopen voor een Bandmaster, ik heb ze er ook in gehad en het is een geweldige combi.

Celestions kun je het beste hier (http://www.lean-business.co.uk) bestellen

tweng
29 oktober 2008, 14:19
G12H's kun je blind kopen voor een Bandmaster, ik heb ze er ook in gehad en het is een geweldige combi.

Celestions kun je het beste hier (http://www.lean-business.co.uk) bestellen

De gewone G12H's of de heritage's ?
Bedankt voor het adres !

Kim Wilson
29 oktober 2008, 14:20
+1 voor de G12H's. Voor 200 tot 250 euro kun je wel een ouwe set (2 stuks) van Marktplaats scoren.

Rutger
29 oktober 2008, 14:21
de Heritages uiteraard

tweng
29 oktober 2008, 14:33
de Heritages uiteraard

En om helemaal volledig te zijn :
de 55Hz versie of de 75Hz versie ?

HaroldA
29 oktober 2008, 14:34
+1 voor de G12H's. Voor 200 tot 250 euro kun je wel een ouwe set (2 stuks) van Marktplaats scoren.

Sorry, de mijne zijn voor Chris ;)

Hier (http://www.tonefactory.nl/shop2/index.php?cPath=1_264_265&osCsid=1255c17239702cc1f168d620b281ac4c) zijn ze ook te koop (nog geen prijzen vergeleken)

Lexvandoef
29 oktober 2008, 14:34
En om helemaal volledig te zijn :
de 55Hz versie of de 75Hz versie ?

heritage G12H's zijn er alleen maar in 55Hz versie :)

Kim Wilson
29 oktober 2008, 14:35
Ik zou voor de 75Hz gaan. Tenminste, ik heb begrepen dat die minder laag weergeven, en dat is in het geval van de Bandmaster helemaal niet zo erg.

EDIT>
Heritage is er dus alleen in 55. Dan zou ik op zoek gaan naar jaren 70 exemplaren.

tweng
29 oktober 2008, 15:26
Ik lees hier ook dat de H30's erg helder zijn van klank.
Bestaat het gevaar dan niet als ik met distortions op mijn Bandmaster speel, dat de klankt dan nogal scherp en fizzy wordt ?
Ik heb dat nu wel met die g12T75's : als ik daar veel distortion en fuzz op steek krijg ik een nogal heel scherp hoog, een frequentie die erg pijn doet aan de oren.
Daar hou ik helemaal niet van...
Zal dat met die H30's minder zijn, of heb ik dan toch die 65 watters nodig...

Alvast al heel erg bedankt voor jullie uitleg, jullie hebben me al heel erg vooruit geholpen !

Kim Wilson
29 oktober 2008, 15:27
Nee hoor, wees maar niet bang. De combi Bandmaster-G12H30 is echt super. Wel helder, maar niet scherp of fizzy. Met distortion moet je trouwens wel even de bright-switch uitzetten, maar dat is niet afhankelijk van je speakers.

HaroldA
29 oktober 2008, 15:36
Zo klonk mijn JCM800 met H30s: te dun en 'frizzy'... http://www.soundclick.com/util/getplayer.m3u?id=3212477&q=hi

De G12-65's zingen veel meer.

Maar da's natuurlijk smaak...

Edit:
Nog meer samples! http://www.netmusicians.org/index.php?search=g12h

Kim Wilson
29 oktober 2008, 15:38
Ja, maar een JCM800 is een heel ander beestje dan een Bandmaster.

HaroldA
29 oktober 2008, 15:42
Ja, maar een JCM800 is een heel ander beestje dan een Bandmaster.

Klopt helemaal... Ik vind het ook vreemd hoe speakers op een andere amp echt helemaal anders kunnen zijn... :???:

Deze herken ik ook wel: http://www.netmusicians.org/index.php?section=id&value=1463

Chris Winsemius
29 oktober 2008, 16:35
Ik zou voor de 75Hz gaan. Tenminste, ik heb begrepen dat die minder laag weergeven, en dat is in het geval van de Bandmaster helemaal niet zo erg.

EDIT>
Heritage is er dus alleen in 55. Dan zou ik op zoek gaan naar jaren 70 exemplaren.

't Verschil zit 'm niet alleen in het laag.....

tweng
29 oktober 2008, 16:39
Hier heb ik een link gevonden met soundsamples van celestion speaker : http://professional.celestion.com/guitar/features/tone/Celestion_selector_anthem.swf
Er zitten er nogal veel in van de G12H.
Telkens heel mooie sounds, maar helder vind ik die helemaal niet.
Is dit de sound die ik er mag van verwachten door mijn bandmaster ?
Alvast bedankt !

HaroldA
29 oktober 2008, 16:44
Hier heb ik een link gevonden met soundsamples van celestion speaker : http://professional.celestion.com/guitar/features/tone/Celestion_selector_anthem.swf
Er zitten er nogal veel in van de G12H.
Telkens heel mooie sounds, maar helder vind ik die helemaal niet.
Is dit de sound die ik er mag van verwachten door mijn bandmaster ?
Alvast bedankt !

Als ik Celestion moet geloven is de G12-65 voor geen enkele stijl geschikt! ;)

the sure thing
29 oktober 2008, 17:14
Ik heb dat nu wel met die g12T75's : als ik daar veel distortion en fuzz op steek krijg ik een nogal heel scherp hoog, een frequentie die erg pijn doet aan de oren.Daar hou ik helemaal niet van...
Zal dat met die H30's minder zijn, of heb ik dan toch die 65 watters nodig... ! Ik heb ook een bandmaster, en die hebben nou eenmaal veel hoog. Ik ben lange tijsd Marshall bespeler geweest, maar OVER HET ALGEMEEN vind ik distortion pedaaltjes beter klinken op een Marshall dan op een Fender. Fenders hebben meer hoog en het kan dan idd fuzzy gaan klinken. Ik had mijn Fender Bandmaster aan V30 speakers hangen en ben overgestapt naar G12H speakers (75Hz). Ik vind het een kwaliteitsverbetering, warmer geluid maar het hoog blijft. Niet te veel hoog indraaien dus en kijk eens naar goede veelzijdige distortions. Ik heb er 2 van Fulltone (Fulldrive en de Dist Pro) op mijn plankje liggen en die reageren prima op mijn Fender.

Ik twijfel er nog eens aan om G12M's in mijn kastje te stoppen, die hebben meer midden, maar rommeliger laag en minder hoog. Momenteel ben ik echter zeer tevreden.

tweng
29 oktober 2008, 23:40
Hey,
Ik wil jullie bij deze heel erg bedanken voor al de info dat ik hier kreeg !
Het heeft me echt geholpen !
Merci !

HaroldA
30 oktober 2008, 09:27
+1 voor de G12H's. Voor 200 tot 250 euro kun je wel een ouwe set (2 stuks) van Marktplaats scoren.

Wat doet een (oude) G12-65s eigenlijk 2e hands? Er zijn er te weinig te vinden om dat zelf uit te zoeken...

Kim Wilson
30 oktober 2008, 09:31
Geen idee, daar heb ik ook nooit naar gezocht. Van de G12H weet ik het toevallig, omdat ik die destijds heb gezocht voor mijn BMR.

Rutger
30 oktober 2008, 09:37
Ik begrijp inmiddels wat er hier met fizzy en G12H's wordt bedoeld. Ik had dat ook wel icm sommige overdrives. Het is niet perse een minpunt in mijn ogen, je moet ervan houden.

HaroldA
30 oktober 2008, 09:45
Geen idee, daar heb ik ook nooit naar gezocht. Van de G12H weet ik het toevallig, omdat ik die destijds heb gezocht voor mijn BMR.

Zouden ze meer of minder dan 100,- opleveren?

Rutger
30 oktober 2008, 09:51
Oudjes wat meer, nieuwe wat minder

Ik heb in elk geval de indruk dat oude 65's de laatste tijd best gewild zijn, wat de prijs natuurlijk omhoog drijft.

Kim Wilson
30 oktober 2008, 09:59
Ik heb eigenlijk de indruk dat ze voornamelijk hier op het forum nogal (over-)gehyped worden...

HaroldA
30 oktober 2008, 10:55
Ik heb eigenlijk de indruk dat ze voornamelijk hier op het forum nogal (over-)gehyped worden...

Wat vind jij niet goed aan de 65 dan? Of doe jij lekker mee met de hype? ;)

Kim Wilson
30 oktober 2008, 10:56
Ik heb geen idee, ik heb ze nog nooit gehoord.

HaroldA
30 oktober 2008, 10:59
Ik heb geen idee, ik heb ze nog nooit gehoord.

Ik heb er pas sinds maandag 2, maar ze lijken volgens mij erg op 'een gave versie van de T75'... Alhoewel goed ingespeelde (~20 jaar) T75's ook nog wel eens verrassend goed kunnen klinken...

-H-

Kim Wilson
30 oktober 2008, 11:03
Ik zou ze graag eens proberen in mijn JTM60, want wat daarin zit lijkt me niet veel soeps. Ik heb het idee dat dat iig veel beter kan.

Lexvandoef
30 oktober 2008, 12:25
Oudjes wat meer, nieuwe wat minder

Ik heb in elk geval de indruk dat oude 65's de laatste tijd best gewild zijn, wat de prijs natuurlijk omhoog drijft.

Ik heb 2 oude en 2 heritages en ik vind zelf de oude beter, minder compressed en stug en opener en natuurlijker.

@Haroldalding: ik heb zelf een tijd terug 2 65's gekocht voor 130e, maar dat was best een koopje denk ik zo :cheerup:

Nielsje
30 oktober 2008, 12:44
Ik heb eigenlijk de indruk dat ze voornamelijk hier op het forum nogal (over-)gehyped worden...


Ik heb geen idee, ik heb ze nog nooit gehoord.

Misschien moet je ze eerst eens horen voordat je de sticker 'hype' d'r op plakt. Dan pas kan je oordelen of die 'hype' wel of niet terecht is.

Zelf vind ik nog steeds de 65H's heerlijke speakers, maar gebruik ze op het moment niet omdat met m'n huidige kast de M20's beter combineren.
Ik zou eens naar wat eminence speakers moeten luisteren, daar heb ik echt weinig ervaring mee.

HaroldA
30 oktober 2008, 13:08
Ik zou eens naar wat eminence speakers moeten luisteren, daar heb ik echt weinig ervaring mee.

Samples (http://www.indyguitarist.com/members/members/) van de Eminence Vintage 12, Eminence GB12 en de Eminence Custom om te vergelijken met de M25/H30/V30/etc

jerome
30 oktober 2008, 13:09
Misschien moet je ze eerst eens horen voordat je de sticker 'hype' d'r op plakt. Dan pas kan je oordelen of die 'hype' wel of niet terecht is.

Zelf vind ik nog steeds de 65H's heerlijke speakers, maar gebruik ze op het moment niet omdat met m'n huidige kast de M20's beter combineren.
Ik zou eens naar wat eminence speakers moeten luisteren, daar heb ik echt weinig ervaring mee.


+1 !!!!
Die 65ers zijn idd heerlijke speakers!
Heerlijk dynamisch, aanslaggevoelig, warm en toch niet wollig.
Mooi hoog en zeker niet irritant scherp
Zoveel beter als de standaard Greenbacks en 75 watters die Marshall in hun cabs proppen.
Ik vind persoonlijk alleen de Celestion Silver Alnico nóg beter dan de 65ers , maar daar gaat dit topic niet over...

Mitch
31 oktober 2008, 09:23
Door zonder enige ervaring te stellen dat het naar je gevoel gehyped wordt doe je dus zelf ook gewoon mee aan hypevorming: anti-hype. "Ze zijn populair, hmmm, dan heb ik mijn bedenkingen." Erg kortzichtig.
Dat gezegd hebbende (overigens niet om Kim af te zeiken maar om te benadrukken dat een open mind heel verfrissend is op een forum) ben ik er zelf niet zo'n grote fan van. Ik vind ze eigenlijk iets te dik, maar ja, dat kan in sommige combinaties amp/speaker weer helemaal geweldig werken natuurlijk.

Kim Wilson
31 oktober 2008, 09:25
Te dik, dus je bedoelt een impedantiepiek. Weet je ook waar die ongeveer zit? Helemaal onderin kan ik namelijk wel wat extra's gebruiken.

Lexvandoef
31 oktober 2008, 09:26
Mitch, heb je alleen die heritages van mij en Niels gehoord of niet?

Ik heb die heritages in Hook namelijk even omgeruild met oude in mijn JMP en het is echt wel een verbetering. Nog steeds wel vrij dik, maar wel opener en minder compressed/stugger met een veel fijner hoog :).

DaveItUp
31 oktober 2008, 10:14
Op mij komen die 65's over als een soort high powered greenback. Wel iets anders, maar extreem lekker met ouwe marshalls.

tweng
21 november 2008, 00:34
Even deze topic terugroepen...
Ik kan een London City Speakerkast kopen en daarin zitten G12H30 van 75Hz.
Zijn deze aan te raden onder mijn bandmaster reverb of zullen die te weinig laag en teveel hoog hebben ?
Wat denken jullie ?
Alvast nog eens bedankt !

Kim Wilson
21 november 2008, 08:45
De G12H30 is IMO één van de beste speakers voor de Bandmaster. Je moet ook geen speaker hebben die te veel laag weergeeft, want een Bandmaster is al behoorlijk bassig van zichzelf. Ik heb ze zelf ook gehad (de 55Hz uitvoering) onder een BMSTR, en het klonk super.

tweng
21 november 2008, 09:50
Hey bedankt,
Maar dat was wat ik me nu net afvroeg, of die 75Hz niet te weinig bas zal hebben. Ik hou nogal van een mooi laag...

Kim Wilson
21 november 2008, 09:52
Ik denk het niet, hoor. Ik had de bas altijd rond 3 staan, behoorlijk geknepen dus. Ik kan me niet voorstellen dat de 75Hz zoveel minder basrespons hebben.

Welke heb je op het oog, trouwens? De nieuwste serie? Het schijnt dat de Heritage een stuk beter klinken dan de standaard G12H's.

tweng
21 november 2008, 09:57
Neen, ik heb een oude london city kast op het oog. Van uit de jaren 70.
Iemand nog ervaringen met die 75Hz ?

Rutger
21 november 2008, 09:58
Mooi laag heb je met een G12H sowieso. Het is niet zo dat je met de 55Hz veel meer bas hebt. De verschillen zijn nl. niet bijster groot, maar subtiel anders. De 55Hz heeft t.o.v. de 75Hz naar mijn ervaring een iets warmer en losser laag. Zeg maar iets bluesier. Omdat veel bluesgitaristen op ouwe fenderamps spelen, heeft de 55hz daarom hun voorkeur. Maar de 75Hz heeft net zo goed een mooi aanwezig laag.

tweng
21 november 2008, 10:01
wat bedoel je met losser ? Minder strak ?

Kim Wilson
21 november 2008, 10:04
Ja, lager laag, zeg maar. Wat mij betreft niet echt nuttig, omdat je voor gitaar niks hebt aan die tonen. Als ik jou was, zou ik kiezen voor de 75Hz exemplaren.

Rutger
21 november 2008, 10:06
Ja. Minder 'punchy', 'tight', welke mooie namen je er ook aan kunt geven.
Maar zoals ik al zei, de verschillen zijn niet groot, maar subtiel. Het wordt dan echt een kwestie van smaak.

tweng
21 november 2008, 11:39
Bedankt voor de reactie !

HaroldA
21 november 2008, 11:53
Op mij komen die 65's over als een soort high powered greenback. Wel iets anders, maar extreem lekker met ouwe marshalls.

Begin volgende week verwacht ik mijn andere 2 G12-65'ers (heb er dan 4 in 2 1936 kastjes) en ga dit weekend mijn JMP 2204 uit '80 ophalen!

Oftewel: oude versterker op g12-65. :dance: