PDA

View Full Version : Nieuw- Fender FM100H + FM412



Jeroen76
27 oktober 2008, 16:25
Yes, eindelijk heb ik een losse top en cab.
http://img407.imageshack.us/img407/7381/fenderfm100copyaw0.jpg

Kan het beter? Tuurlijk, maar dat laat mijn portemonnee niet toe de eerste jaren. En waar ik 'm voor gebruik - clean - voldoet hij perfect. Een mooie aanvulling op de Princeton die ik al had. En zelfs de kids zijn er dol op.

Groetjes,
Jeroen

ps,
onze jongste erbij

JimiDylan
27 oktober 2008, 19:02
Hartstikke tof hoor! De clean van fender is eigenlijk altijd goed. Bovendien, als jij er blij mee bent, who fucking cares what the rest thinks right?

marter544
27 oktober 2008, 20:19
Gefelici! Ik ken dat ding wel, er is 1 ding dat ie doet, en dat doet ie best goed, en dat is gewoon asociaal hard en clean. Scheuren, word em niet, maar wel keihard clean..

Jeroen76
27 oktober 2008, 20:22
Dank voor jullie leuke reakties. T is altijd even dubben of je zoiets post tussen de Recto's en ander geweld.

Voor de scheur heb ik 'm niet gekocht. Hij zal vooral gebruikt worden voor het begeleiden van (evangelische) kerkdiensten. En daar wordt een heftige buizenscheur niet erg op prijs gesteld.

Ach, misschien ooit nog eens een.................


Groetjes,
Jeroen

Jeroen76
27 oktober 2008, 21:04
Hartstikke tof hoor! De clean van fender is eigenlijk altijd goed. Bovendien, als jij er blij mee bent, who fucking cares what the rest thinks right?

Thanks voor de Sig :hippie:

minoin
27 oktober 2008, 21:31
Gefeliciteerd! :D Gear posten mag altijd!

JeanPaul du Vinnie
27 oktober 2008, 21:33
Ik heb nooit gesnapt waarom de Fender FM's zoveel shit vangen. Zijn gewoon goeie ampjes voor hun prijs volgens mij, zolang je er maar geen overdrive van verwacht :) Ik was erg tevreden van het cleane kanaal op de mijne.

Samengevat: gefeliciteerd!

zeiler
27 oktober 2008, 21:56
Dank voor jullie leuke reakties. T is altijd even dubben of je zoiets post tussen de Recto's en ander geweld.

Voor de scheur heb ik 'm niet gekocht. Hij zal vooral gebruikt worden voor het begeleiden van (evangelische) kerkdiensten. En daar wordt een heftige buizenscheur niet erg op prijs gesteld.

Ach, misschien ooit nog eens een.................


Groetjes,
Jeroen

ah :) nog een "kerkspeler!"

gave versterker!!!

mooie clean is dan wel gaaf inderdaad, maareh, sta jij met een 4x12 te spelen? :) heftig :D

JimiDylan
28 oktober 2008, 02:45
Thanks voor de Sig :hippie:
Hey no problem ;) Veel plezier met de amp! :D

the sure thing
28 oktober 2008, 07:42
Super hoor! En deze set kom je niet vaak tegen, dusse.... zuinig op zijn!

Jeroen76
28 oktober 2008, 09:14
ah :) nog een "kerkspeler!"

gave versterker!!!

mooie clean is dan wel gaaf inderdaad, maareh, sta jij met een 4x12 te spelen? :) heftig :D

Ben jij dan ook een "kerkspeler"? En mag ik dan vragen in welke "kerk"?

Groetjes,
Jeroen

zeiler
28 oktober 2008, 09:58
Ey!

nou jah, speel niet om diensten te begeleiden ;)!
Speel om de week bij het jeugdwerk op zaterdagavond en 1 x in de maand bij een soort van extra jeugddienst/zondagmiddagopvang :D.

Dat allemaal in Genemuiden (Hervormd / PKN), maar kom regelmatig in de VBG Emmeloord, Groningen en Kampen (speel ik dan niet maartoch ;))!

euroboy
28 oktober 2008, 10:27
Die FM series zijn inderdaad hele goede versterkers voor wat je er maar voor betaaldt!! Proficiat dus! En op het lead kanaal vind ik hem ookniet slecht klinken.... Je kan hem gewoon niet heel erg luid zetten dan..


:rockon: