PDA

View Full Version : Snelle mix (15sec.)



Stefan. Ptzl
27 oktober 2008, 02:06
Wat ik wou vragen:)...
Hou klinkt deze snelle mix door jouw monitors?:???:
I.V.M laag & hoog...

Zouden instrumenten de boel wat druk maken of is het a capella een beetje leeg ofzo?
grts.
http://www.myspace.com/allthesoundsarebrilliant

Thoom42
27 oktober 2008, 03:26
Wat ik wou vragen:)...
Hou klinkt deze snelle mix door jouw monitors?:???:
I.V.M laag & hoog...

Zouden instrumenten de boel wat druk maken of is het a capella een beetje leeg ofzo?
grts.
http://www.myspace.com/allthesoundsarebrilliant

Leeg is het sowieso niet!

Stefan. Ptzl
27 oktober 2008, 12:59
ok, en met instrumenten/zonder? zo ja welke?
grts

stevie_vp
27 oktober 2008, 13:10
tja, het is maar net wat je wilt bereiken natuurlijk.
Orkestje eronder is leuk maar geeft weer een hele andere sfeer.

Stefan. Ptzl
27 oktober 2008, 13:15
tja, het is maar net wat je wilt bereiken natuurlijk.
Orkestje eronder is leuk maar geeft weer een hele andere sfeer.

Ja idd...

Nice song of yours: Shut it up:dance:
grts

Das Schaap
27 oktober 2008, 13:32
Orkest eronder is teveel.

Ik zou eerder een zachte piano erin gooien dan als je per se een instrument erbij wilt gooien. Gewoon iets wat de bas en wat mid accentueert.:)

Stefan. Ptzl
27 oktober 2008, 19:35
Orkest eronder is teveel.

Ik zou eerder een zachte piano erin gooien dan als je per se een instrument erbij wilt gooien. Gewoon iets wat de bas en wat mid accentueert.:)

Piano is goed idee! Eerder wat hoge-middelmatige toonaard? ...ik heb nog een heleboel te leren op het gebied van recording,
maar het houd me bezig =)
grts.

Frits van Mourik
28 oktober 2008, 00:20
Chapeau! Mooie harmonie; doet me zelfs aan Mike Batt denken (en da's een compliment).
Waarom zou je hier nog instrumenten aan willen toevoegen?
Ik zou hooguit het hoge 3e stemmetje nog iets meer willen horen , maar de "s"-jes juist wat minder...

Nogmaals: mooi, man!

vincent136
28 oktober 2008, 12:01
Mooi gedaan hoor, die meerstemmigheid. Mag ik je een tip geven?

Als je serieuze reacties wilt over je mix moet je het niet via myspace doen. De kwaliteit is erg belabberd op die website (leuk om een liedje te luisteren om je te oriënteren, maar verder niet)

Upload het gewoon als een wav file, dan kan men het beste luisteren.

Tony L
28 oktober 2008, 12:50
Upload het gewoon als een wav file, dan kan men het beste luisteren.

Je hebt gelijk hoor maar ik denk niet dat het realistisch is om 50 MB voor een liedje te uppen. Als je er een 192 Kbps mp3 van maakt denk ik ook dat je meer dan genoeg goede reacties kan krijgen.

Stefan. Ptzl
28 oktober 2008, 15:39
Chapeau! Mooie harmonie; doet me zelfs aan Mike Batt denken (en da's een compliment).
Waarom zou je hier nog instrumenten aan willen toevoegen?
Ik zou hooguit het hoge 3e stemmetje nog iets meer willen horen , maar de "s"-jes juist wat minder...

Nogmaals: mooi, man!


ow, thanks! :) Batt heeft idd dezelfde stem toonaard denk ik,...
Een volledige song zonder instrumenten dan? :o
3de stemmetje komt in orde!

Nogmaals thanks! lol

Stefan. Ptzl
28 oktober 2008, 23:03
Mooi gedaan hoor, die meerstemmigheid. Mag ik je een tip geven?

Als je serieuze reacties wilt over je mix moet je het niet via myspace doen. De kwaliteit is erg belabberd op die website (leuk om een liedje te luisteren om je te oriënteren, maar verder niet)

Upload het gewoon als een wav file, dan kan men het beste luisteren.


ja myspace is misschien niet ideaal.. zou youtube beter kunnen zijn?:???:

vincent136
29 oktober 2008, 10:17
Nee, youtube is net zo beroerd. Een 192 kbit mp3 is ook wel te doen overigens, hoewel een mooie wav file toch het fijnste is.

Stefan. Ptzl
29 oktober 2008, 13:41
Je hebt gelijk hoor maar ik denk niet dat het realistisch is om 50 MB voor een liedje te uppen. Als je er een 192 Kbps mp3 van maakt denk ik ook dat je meer dan genoeg goede reacties kan krijgen.


Hoor je dan zo'n verschil? Ik heb het snel vergeleken maar hoor toch niet echt een enorm verschil...
mss hangt het af van welke monitors je thuis hebt?

Tony L
29 oktober 2008, 14:10
Hoor je dan zo'n verschil? Ik heb het snel vergeleken maar hoor toch niet echt een enorm verschil...
mss hangt het af van welke monitors je thuis hebt?

Er valt nu weinig te vergelijken aangezien ik de 192 versie nergens kan beluisteren ;). Misschien heb je gelijk en is er nauwelijks verschil te horen (of je mogelijk verschilt hoort hangt zoals je zelf zegt wel af van wat je allemaal thuis hebt staan).