PDA

View Full Version : Redelijke prijs Koch Twintone?



Onmeunig Hans
26 oktober 2008, 21:17
Op MP zie ik deze advertentie staan http://link.marktplaats.nl/203629801

Ik ben op zoek naar een goede combo voor thuisgebruik. Ik speel met een Musicman Luke en zal het meest muziek in de sfeer van '80s rock zoals Pink Floyd maar ook meer bluesy muziek als Robert Gray spelen.
Ik vind een goede clean belangrijk. Heeft deze koch dat?

Ik ben benieuwd wat een eerlijke prijs is voor deze versterker (uitgaande van de beschreven kwaliteit)
Hans

JohnLord
26 oktober 2008, 21:29
Heb er een gehad, goede clean, overdrive moet je van houden. Testen dus!
Spelen op half vermogen is bij elke amp inleveren op geluidskwaliteit. Technische kwaliteit is prima. 50 Watt voor thuis is wel erg veel vind ik. Prijs is gezien het oudere type wel fors, ik zou denken aan 550-575 max.

Herman
26 oktober 2008, 21:33
Ik heb 1.5 jaar terug ook een Koch Twintone gekocht, ook uit de eerste serie, maar dan wel met het ge-update uiterlijk. Volgens mij zijn ze verder (vrijwel) gelijk.

Ik heb er ook €700,- voor betaald en volgens mij is dat opzich wel een gangbare prijs. Alleen ziet/zag die van mij er volgens mij iets netter uit. Je zou kunnen proberen er nog een klein beetje af te lullen aangezien het wel om een oudje gaat, niet meer in perfecte staat. Maar ik denk dat dit op zich wel een prima prijs is.

Clean is trouwens prima, lekker warm! Is met een tubescreamer oid ook erg lekker. Scheurkanaal moet je zoals gemeld van houden, is wel typisch koch, maar ook die vind ik prima!