PDA

View Full Version : Marshall JMP



joskedentweede
26 oktober 2008, 11:02
Gitaarvrienden,
ik ben in het bezit van een Marshall JMP 100W Superlead van 1972.
Nu zou ik graag willen weten wat de waarde ongeveer zou zijn, omdat ik overweeg hem te laten verzekeren (ja, het klinkt misschien raar, maar ik zou liever veilig zitten aangezien ik gemerkt heb dat die nogal gegeerd zijn).
Alles is origineel, transfo's incluis.
Alvast bedankt,
Jonathan

Solidkick
26 oktober 2008, 11:10
Als het om inboedel verzekering gaat zou ik ruim inzetten.
Of moet dat ouwe lijk mee on the road?

joskedentweede
26 oktober 2008, 11:23
ja, het ouwe lijk gaat mee, uiteraard.
Zo'n klank laat je toch niet thuis.

Realeigo
26 oktober 2008, 11:26
Fotos? Van binnen en buiten?

joskedentweede
26 oktober 2008, 11:44
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=111416&highlight=marshall

van de binnenkant heb ik er geen...

Solidkick
26 oktober 2008, 11:49
ja, het ouwe lijk gaat mee.


Right on!
Prijs van je flightcase niet vergeten mee te nemen bij de waarde opgave voor de verzekering.

joskedentweede
26 oktober 2008, 14:42
ja, maar ik wil weten wat hij waard is, dan kan ik overwegen om hem te laten verzekeren, natuurlijk wil ik het wel want je ziet ze niet vaak en als ie gestolen wordt ofzo kan ik er moeilijk eentje terugvinden.
Maar zo'n verzekering kost uiteraard wel wat...

the sure thing
26 oktober 2008, 19:49
Een JMP uit 1972 zou ik voor EUR 1.300 verzekeren of zo? EUR 1.500 ? Zoiets.... Noteer in ieder geval het serienummer en maak scherpe foto's van kenmerkende beschadigingen en foto's van de binnenkant. MOCHT ie ooit gestolen worden, dan is de kans des te groter dat je m weer terugvindt. .... Het is overigens nou niet zo'n enorm vreselijk duur ding, dus is verzekeren wel nodig in dit geval?

joskedentweede
26 oktober 2008, 19:58
wel ja, ik ben het aan het overwegen zeg ik he ;)
ik weet niet of ik het ga doen.

the sure thing
26 oktober 2008, 20:19
Bel je huidige verzekeringsmaatschappij (van je woonverzekering, inboedelverzekering hoe het ook heet) op en leg de situatie voor. Een aantal commerciele verzekeraars kunnen wel eens met een creatieve oplossing komen.