PDA

View Full Version : Bassist gezocht in noorden des lands



reelbigfish
25 oktober 2008, 18:37
Geachte Bassisten/gitaristen!:)

'Not Able' is op zoek naar een Bassist/gitarist voor in het noorden van Nederland!'Not Able' bestaat uit twee broertjes die al heel lang samen spelen en ook al veel opgetreden hebben met hun oude bassist, deze is er helaas mee gestopt wegens tijdgebrek! Ben jij op zoek naar een bandje dat veel op zal gaan treden, of ken je iemand die dat wel graag wil? Neem dat even contact op: notable@live.nl

We zijn op dit moment bezig met het opnemen van een EP, maar ik kan jullie wel alvast een promotiefilmpje laten zien: Klik hier! (http://www.youtube.com/watch?v=JAobbIfwkx8)

Ik hoop van jullie te horen!

Grtz

vincent136
27 oktober 2008, 08:11
A.u.b. wat duidelijker zijn.. Het noorden kan Leeuwarden zijn, Grorningen, maar ook Emmen. Zo weet men nog niet waar het is!

Henkie spenkie
27 oktober 2008, 14:01
You've got mail:satisfie:

reelbigfish
28 oktober 2008, 12:39
Ja heb je ook gemaild? Is het aangekomen? Lijkt me namelijk wel goed zitten om een keer te gaan jammen! Aankomende vrijdag eigenlijk!;)

Brewskie
13 januari 2009, 21:37
A.u.b. wat duidelijker zijn.. Het noorden kan Leeuwarden zijn, Grorningen, maar ook Emmen. Zo weet men nog niet waar het is!

Ja, of Noord Holland. Waarom zo geheimzinnig over de standplaats ? Ik kom zelf uit Heerhugowaard.

vincent136
14 januari 2009, 20:14
Brewskie, ik denk dat de band ondertussen al een bassist heeft

Henkie spenkie
15 januari 2009, 13:02
Brewskie, ik denk dat de band ondertussen al een bassist heeft

Jah? Op hun hyves en myspace staat dat ze nog steeds zoeken. Ik ben het iig niet geworden, k was te oud:nervous:

Brewskie
16 januari 2009, 00:46
Jah? Op hun hyves en myspace staat dat ze nog steeds zoeken. Ik ben het iig niet geworden, k was te oud:nervous:

Ik ben 37. Is dat te oud ? 10 jaar geleden was er een schreeuwend tekort aan bassisten. Maakte niet uit hoe oud je was. Is dat tegenwoordig anders?

Henkie spenkie
16 januari 2009, 14:58
Ik ben 37. Is dat te oud ? 10 jaar geleden was er een schreeuwend tekort aan bassisten. Maakte niet uit hoe oud je was. Is dat tegenwoordig anders?

Kennelijk.. Ik ben 21..

Ben ook al een tijdje opzoek naar een leuk bandje in de buurt..maar van een bassisten tekort is wat dat betreft verdomt weinig te merken.:nervous: