PDA

View Full Version : prijs adonaï - solo aan het eind



zeiler
24 oktober 2008, 19:08
hallo :)

heeft er toevallig iemand de solo van Prijs Adonaï (638.) in tablatuur?

begint om 1:54:

http://www.youtube.com/watch?v=vrSroeT5qyQ

zou dat erg gaaf vinden :) bij voorbaat dank!

Jaap / Zeiler

United
1 november 2008, 09:44
lache dat je hierom vraagt. Heb jij meer solo's vanuit opwekking?
Klinkt overigens niet bijzonder moeilijk die solo dus ik zal er binnenkort eens voor gaan zitten. Speel je in een worshipbandje? :dance:

grtz

vincent136
1 november 2008, 13:54
tof dat je dat hier brengt. ik zal hem voor je gaan tabben, ik speel hem wel aardig mee.

vincent136
1 november 2008, 15:12
Hier is hij.
Solo 1

E|-----------------------------4~-4-4h6-8-10-8h10-11~11-11-13-15-17-18-|
B|--------------------------6----------------------------------------------------|
G|----------5-7---------5-7-----------------------------------------------------|
D|6~-6-6-8-----8~-8-8---------------------------------------------------------|
A|--------------------------------------------------------------------------------|
E|--------------------------------------------------------------------------------|

Solo 2

E|------------------------------------------------------------------------------------------------|
B|---------------------------------------------------------13-15-15p13---13/15p13\10h11----|
G|-----------------5-7-7p5-5~-12~-12-12-14-15-15~15-------------15-----------------------|
D|5~-3h5-7-8~-8------- 8--------------------------------------------------------------------|
A|------------------------------------------------------------------------------------------------|
E|------------------------------------------------------------------------------------------------|

Her en der wordt nog wat gebend, maar dat heb ik niet precies vermeld omdat ik ook niet precies weet hoe ze het doen. Het einde van solo 2 klinkt, wanneer je hem geheel van deze tab zou afspelen, niet helemaal precies net zo. De gitarist maakt de solo daar mooier door vibratie en wat bends, dat zul je zelf wel horen. ik hoop dat je er iets aan hebt!

Greets

zeiler
1 november 2008, 19:10
super bedankt zeg!

en nee, ik speel helaas niet in een bandje, wil het wel graag. werd onlangs gevraagd voor een bandje uit de buurt -nou jah, uit de buurt, binnen 15 kilometer maar heb geen eigen vervoer-waar ik tot mijn spijt nee tegen heb moeten zeggen, maar die waren net iets te professioneel (zit in examenjaar)...

maar nogmaals bedankt in ieder geval...

met vriendelijke groet,

Jaap / Zeiler!

United
1 november 2008, 19:30
haha, iemand is me voor! Top!
Succes!

Daniel91
1 november 2008, 20:57
Toch maar een schoolbandje vormen Jaap, voor de examenfeesten?
1 voorwaarde: geen worship ;)

vincent136
1 november 2008, 23:37
super bedankt zeg!

en nee, ik speel helaas niet in een bandje, wil het wel graag. werd onlangs gevraagd voor een bandje uit de buurt -nou jah, uit de buurt, binnen 15 kilometer maar heb geen eigen vervoer-waar ik tot mijn spijt nee tegen heb moeten zeggen, maar die waren net iets te professioneel (zit in examenjaar)...

maar nogmaals bedankt in ieder geval...

met vriendelijke groet,

Jaap / Zeiler!

Graag gedaan, als je meer verzoeken hebt hoor ik het wel, ik vind het erg leuk om zulke dingen uit te zoeken :)

zeiler
2 november 2008, 17:25
oké, bedankt! ;)

tjah, was vergeten dat ik dit draadje opgegooid had :)>..

had ook al met mijn leraar afgesproken dat we dit nummer door zouden spitten :D

moet dit toch ook een keer zelf kunnen -niet dat al zo ver gevorderd ben- maar toch ;)

Jaap / Zeiler!