PDA

View Full Version : Berispingen



Pagina's : 1 [2]

Joey Handsome
4 november 2008, 20:56
Ik vond het behoorlijk komisch en misschien zelfs een tikkeltje vleiend.

guitarkid
7 november 2008, 13:14
Maar laten we eerlijk zijn Hoofd, als ik eens je posts van vandaag doorkijk dan zit daar toch wel heel veel onnodig grof en platvloers taalgebruik tussen, terwijl we toch zeer expliciet gevraagd hebben dat te minderen. Dan komt er een moment dat er iemand gaat ingrijpen en die grens kan per mod verschillen. Wat ik niet zo goed snap is waarom je perse, als ex-mod nota-bene, zo tegendraads en provocerend wil zijn.

Helemaal mee eens. In feite geeft hij/zij duidelijk hiermee aan dat die regels nodig zijn...! Ik erger me soms ook ook aan het (inhoudelijke) taalgebruik in sommige posts.
Dat gebeurt vaak met als excuus dat "alles moet kunnen", maar er wordt m.i. vergeten dat er dan vaak aggressief wordt gereageerd op iets dat ze blijkbaar niet vinden kunnen en dan wordt die zgn. ruimdenkendheid snel aan de kant gezet. Wel een beetje tegenstrijdig!
Overigens, ik persoonlijk vind het ook jammer dat er in veel posts behoorlijk wordt geklooid met de spelling (me gitaar, tog, ff etc...). maar dat is misschien alleen mijn probleem, hoor! 't Zal de leeftijd zijn, maar ik doe dat nog niet eens in een sms-je ;)
Neemt niet weg dat ik met veel plezier dit forum bezoek !!

Gr. C

P.S.
En heeft het er misschien mee te maken dat hij Ex-mod is...?

Onmeunig Hans
7 november 2008, 16:52
Helemaal mee eens. In feite geeft hij/zij hiermee duidelijk aan dat die regels nodig zijn...! Ik erger me soms ook ook aan het (inhoudelijke) taalgebruik in sommige posts.
Dat gebeurt vaak met als excuus dat "alles moet kunnen", maar er wordt mijns inziens vergeten dat er dan vaak agressief wordt gereageerd op iets dat ze blijkbaar niet vinden kunnen en dan wordt die zogenoemde ruimdenkendheid snel aan de kant gezet. Wel een beetje tegenstrijdig!
Overigens, ik persoonlijk vind het ook jammer dat er in veel posts behoorlijk wordt geklooid met de spelling (me gitaar, tog, ff etc...). maar dat is misschien alleen mijn probleem, hoor! 't Zal de leeftijd zijn, maar ik doe dat nog niet eens in een sms-je ;)
Neemt niet weg dat ik met veel plezier dit forum bezoek !!

Gr. C

P.S.
En heeft het er misschien mee te maken dat hij ex-mod is...?

Ik kon het niet laten....:p

bert k
7 november 2008, 16:57
Leuk, maar wat bedoel je?:???:

Han S
7 november 2008, 17:33
Sorry, maar ik kan het ook niet volgen. Wat hoofd betreft: die denkt dat iedereen het leuk vindt, maar soms doe je dat kunstje een keer of wat te vaak. Verder is het een lief jochie.

FNaRK
7 november 2008, 17:35
hij heeft alle spel / taal / vorm fauten eruit gehaald !!
Boeiend en zeer constructief :chicken:

Han S
7 november 2008, 17:48
hij heeft alle spel / taal / vorm fauten eruit gehaald !!
Boeiend en zeer constructief :chicken:

Ik zie geen ernstige fouten, misschien een paar vormfoutjes maar niks om je over op te winden, laat staan over te mierenneuken. (ja dat is met dubbel n)

Anders Destium
7 november 2008, 17:52
mierennuken is veel leuker!

Joey Handsome
7 november 2008, 17:55
Mogen kevers ook?

http://dietrichthrall.files.wordpress.com/2008/06/starshiptroopers_l.jpg

guitarkid
7 november 2008, 20:29
Ik kon het niet laten....:p


Hallo Hans.

Als je mijn post wilt nakijken op fouten: prima. Maar kom dan niet aan met "zogenoemde" als betekenis van de afkorting "zgn". Om vand de rest maar te zwijgen... Nou, ok, agressief moet met één f, jij je zin !!!!

Gr. C.

Blend
7 november 2008, 22:29
Hallo Hans.

Als je mijn post wilt nakijken op fouten: prima. Maar kom dan niet aan met "zogenoemde" als betekenis van de afkorting "zgn". Om vand de rest maar te zwijgen... Nou, ok, agressief moet met één f, jij je zin !!!!

Gr. C.

gast, waar gaat dit nog over? persoonlijke vete's uitvechten doe je maar via PM..

Sowieso lijken sommigen van jullie wel een stelletje ziekelijke idioten die om de raarste dingen kwaad kunnen worden... :chicken:

Mitch
7 november 2008, 22:32
gast, waar gaat dit nog over? persoonlijke vete's uitvechten doe je maar via PM..

Wat leuk! Een reserve mod!
Hoe dan ook hoogste tijd voor een slotje, het gaat nu écht nergens meer over.