PDA

View Full Version : bluesbreaker adapter



strate
24 oktober 2008, 18:21
nog een vraagje dan maar haha: ik heb een marshall bluesbreaker I pedaal (die zwarte met blauwe letters dus) en daar gebruik ik nu altijd een 9 volt batterij voor. maar dit is niet erg fijn, want de batterij gaat vrij snel op ook doordat ik hem wel eens vergeet uit te zetten. je kunt er ook een adapter op aansluiten, maar nu is de vraag of je zomaar een adapter met de juiste stroomsterkte (zeg ik dit goed?) kunt aansluiten of dat het een 'speciale' adapter moet zijn?

the sure thing
24 oktober 2008, 20:45
Nee hoor, elke adapter kan, zolang het plugje maar past en je goed oplet op de + en de -. Sommige adapters veroorzaken een brom, maar daar kom je vanzelf wel achter. Dat kan geen kwaad! De + en de - staan als het goed is op je pedaaltje EN op je adapter.

strate
26 oktober 2008, 15:49
Nee hoor, elke adapter kan, zolang het plugje maar past en je goed oplet op de + en de -. Sommige adapters veroorzaken een brom, maar daar kom je vanzelf wel achter. Dat kan geen kwaad! De + en de - staan als het goed is op je pedaaltje EN op je adapter.

bedankt the sure thing! ik heb even een adapter opgezocht met dezelfde hoeveelheid volt (9v) en erin geplugd en het werkt. eindelijk eindeloos scheuren zonder dat ik erbij na hoef te denken dat de batterij snel op kan gaan!

the sure thing
26 oktober 2008, 19:50
PRECIES! En zo hoort het. Veel plezier met je pedaaltje en doe hem niet zomaar weg! Het is een fijn scheurpedaaltje voor weinig geld.

strate
27 oktober 2008, 18:19
ik houd 'm inderdaad lekker voor mezelf!