PDA

View Full Version : Elation zoekt nieuwe drummer en bassist



Elation
23 oktober 2008, 19:35
Wij zijn Haske (gitarist 25) en Jacqueline (zangeres 22).
Wij zijn bezig met een nieuwe bezetting voor funk/rock band elation.

Stijl:
- Mothersfinest
- Tower of Power
- Red hot Chilli peppers

Wij zitten op het conservatorium en wij zijn erg serieus wat muziek betreft.

We zoeken inspirerende, gemotiveerde hardwerkende muzikanten.

- Drum
- Bas
- Toetsen/ 2e gitarist

Contactgegevens : jacqueline.neslo@gmail.com
06-25153560

Hiddie
23 oktober 2008, 20:15
Wij zijn Haske (gitarist 25) en Jacqueline (zangeres 22).
Wij zijn bezig met een nieuwe bezetting voor funk/rock band elation.

Stijl:
- Mothersfinest
- Tower of Power
- Red hot Chilli peppers

Wij zitten op het conservatorium en wij zijn erg serieus wat muziek betreft.

We zoeken inspirerende, gemotiveerde hardwerkende muzikanten.

- Drum
- Bas
- Toetsen/ 2e gitarist

Contactgegevens : jacqueline.neslo@gmail.com
06-25153560

Dit hoort alleen niet in dit forum jongen.

Bassbitch
23 oktober 2008, 20:48
Ten eerste: welkom.
Ten tweede: verkeerde subforum.
Ten derde: het is altijd handig te vermelden waar in dit land jullie je bevinden.

Liquid_Metal
23 oktober 2008, 21:05
nou jongens vermeldt het een Mod en wens ze veel succes :).
hopelijk hebben jullie meer succes dan ik, want mijn band zoekt ook nog steeds een drummer. maar ja, we zijn wellicht wat specifieker (technische progmetal, daar zijn er minder van :P)

Tho
23 oktober 2008, 23:49
Ten eerste: welkom.
Ten tweede: verkeerde subforum.
Ten derde: het is altijd handig te vermelden waar in dit land jullie je bevinden.

ten vierde: Dit is een gitaarforum???

macwilliams
24 oktober 2008, 06:43
Wij zitten op het conservatorium en wij zijn erg serieus wat muziek betreft.

We zoeken inspirerende, gemotiveerde hardwerkende muzikanten.




Dus als ik het goed begrijp is er op die muziekschool van jullie verder geen talent te vinden? Of maak ik daaruit op dat er verder niemand met jullie wil spelen?

succes met je zoektocht. Jammer dat jullie zo ver weg wonen anders had ik de blokfluitpartijen wel op me willen nemen ik ben namelijk een zeer ongemotiveerde luie getalenteerde metal-georienteerde doedelxylofonist.

zwaai:speed::B

Don Capo
24 oktober 2008, 08:21
ik ben namelijk een zeer ongemotiveerde luie getalenteerde metal-georienteerde doedelxylofonist.

Dat is ook toevallig. Wij zoeken nog een zeer ongemotiveerde luie getalenteerde metal-georienteerde doedelxylofonist voor ons zeemanskoor in IJmuiden. Mocht je interesse hebben, laat het dan even weten. Handig forum!

vpilot
24 oktober 2008, 08:39
Dat is ook toevallig. Wij zoeken nog een zeer ongemotiveerde luie getalenteerde metal-georienteerde doedelxylofonist voor ons zeemanskoor in IJmuiden.

Had ik me bijna opgegeven zeg, tot ik dat woordje "getalenteerd" zag staan.. dat wordt een probleem, ben ik bang. Naja dan maar geen zeemanskoor. Wil iemand m'n ooglap en houten poot overnemen voor weinig?

Kim Wilson
24 oktober 2008, 08:42
ten vierde: Dit is een gitaarforum???
Boeiend. Gitaristen zijn muzikanten, muzikanten hebben connecties. En dit forum is toch ook voor bassisten?

Tho
24 oktober 2008, 10:41
Boeiend. Gitaristen zijn muzikanten, muzikanten hebben connecties. En dit forum is toch ook voor bassisten?

ja, mocht ik een drummer nodig hebben dan zet ik hier ook wel een advertentie, maar ik ga me niet specifiek aanmelden op het klarinetforum als ik een triangelerist nodig heb

Reel Big Fish
24 oktober 2008, 12:03
Een drummer kunnen jullie misschien vinden op www.drummersbank.nl

Hiddie
25 oktober 2008, 11:46
ja, mocht ik een drummer nodig hebben dan zet ik hier ook wel een advertentie, maar ik ga me niet specifiek aanmelden op het klarinetforum als ik een triangelerist nodig heb

Je vergeet dat een van deze twee gasten een gitarist is...